Deevs 0 Napisano 22 Lipca 2022 Mam problem z funkcją odświeżanie pikseli w modelu cx. Od paru dni, po włączeniu tv, pojawia się komunikat 'odświeżanie pikseli nie zostało ukończone'. Po wyłączeniu komunikatu, tv działa normalnie, ale podczas wyłączania pokazuje się z kolei komunikat 'uruchomi się odświeżanie pikseli'. Załączam zdjecia tych komunikatów. Problem jest taki, że to nie chce się wyłaczyć, odczekałem 1h, 6h i ponad 8h, ale po właczeniu nadal pokazuje się, że nie zostalo ukończone i tak w kółko. Nie wiem, czy on wogóle coś robi po wyłaczeniu, bo w jedym z komunikatów jest wzmianka o białej linii, ale ani razu taka się nie pojawiła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prodarek 85 Napisano 22 Lipca 2022 Raczej tylko przywrócenie ustawień domyślnych pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Deevs 0 Napisano 22 Lipca 2022 Niestety, przywrócenie ustawien fabrycznych chyba nie pomogło, ponownie przy wyłączaniu tv pokazuje się ten komunikat o uruchamianiu odświeżania pikseli. Zobaczymy co będzie za parę godzin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Deevs 0 Napisano 23 Lipca 2022 Nic z tego, nadal coś nie funkcjonuje. Po prawie 20h od rzekomego uruchomienia się odświeżania pikseli, po właczeniu tv pokazuje się komunikat, że przerwano proces O_O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati_luk 46 Napisano 24 Lipca 2022 Wygląda na błąd softwearowy. Chyba czeka Cię serwis jeśli tv jeszcze na gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach