Deimos 849 Napisano 8 Lipca 2022 Samsung zdecydował się wyróżnić swoje najlepsze telewizory Neo QLED 8K i zamknąć je w ramach wydzielonej linii dla najbardziej wymagających klientów. Teraz linia ta trafia do Polski i właśnie została zaprezentowana dziennikarzom. Przedstawiciele firmy nie musieli za dużo mówić, produkty broniły się same. Samsung Excellence Line trudno nazwać linią telewizorów dla zwykłych śmiertelników. Najtańszy, najgorzej wyposażony model z tej linii o najniższej dostępnej przekątnej (55 cali) to wydatek 9000 zł. Najdroższy model kosztuje 22 tys. zł w wersji 65-calowej i 40 tys. zł w najdroższej dostępnej 85-calowej. To urządzenia dla osób nie znoszących jakichkolwiek kompromisów. Czy w istocie owe telewizory są bezkompromisowe wykażą oczywiście niezależne testy redakcyjne. Polski oddział Samsunga wpadł jednak na kilka dobrych pomysłów, by uzupełnić merytoryczną prezentację demonstracją produktów. Największe wrażenie zdecydowanie robiła instalacja z modelem QN900B (tym najdroższym) stojącym na tle roślinności. Jego ultrasmukła ramka w połączeniu z doskonałą reprodukcją obrazu sprawiała wrażenie, że telewizor trudno było dostrzec. © Dostarczane przez spidersweb.plCena i jakość zwalą cię z nóg. Te telewizory są synonimem bogactwa i luksusu Samsung Neo QLED 8K QN900B Excellence Line Znaczy się, oczywiście bez przesady, jego obecność zdradzała chociażby stopa, na której był zainstalowany. Polecam jednak ocenie czytelników poniższe zdjęcie. To nie jest promocyjne zdjęcie Samsunga, wykonałem je sam. To poziom odzwierciedlenia rzeczywistości, jakie zapewnia ten telewizor. Wręcz żałuję, że brakuje mi zdolności fotograficznych. Bo gołym okiem jeszcze trudniej było odróżnić ekran od tego, co za nim się znajduje. QN900B, QN800B oraz QN700B. Excellence Line ma być synonimem najlepszych telewizorów w ofercie Samsunga. Telewizory te mają oferować absolutnie wszystko, co najlepsze, jeśli chodzi o bieżące technologiczne możliwości Samsunga. Wszystkie są wyposażone w podświetlenie Mini LED, wszystkie też oferują 14-bitową skalę luminancji. Każdy z nich zawiera też układ AI Quantum 8K z jeszcze skuteczniejszymi mechanizmami rekonstrukcji obrazu. W tym oczywiście do rozdzielczości 8K. Za doskonałą reprodukcję kolorów poza wspomnianą 14-bitowością odpowiada jak zawsze u Samsunga technologia QLED. © Dostarczane przez spidersweb.plCena i jakość zwalą cię z nóg. Te telewizory są synonimem bogactwa i luksusu Samsung Neo QLED 8K QN800B Excellence Line Excellence Line kuszą jednak nie tylko rewelacyjną jakością obrazu. To wszak mają być produkty luksusowe z prawdziwego zdarzenia. Wyróżnia je zatem jakość wykonania i wzornictwo – a więc między innymi bardzo cienka ramka wokół wyświetlacza, zapewniająca iluzję jak na powyższej fotografii. Telewizory pracują pod kontrolą najnowszego Tizena i w pełni integrują się z platformą SmartThings do smart home. Wszystkie telewizory z linii Excellence Line wyposażone są też w moduł One Connect. To właśnie w nim, a nie w wyświetlaczu, ukryta jest cała elektronika telewizora i złącza. Dzięki temu użytkownik może schować ten moduł, do szafki RTV czy w inne miejsce, w efekcie całkowicie likwidując plątaninę przewodów z stylowego wnętrza. Sprzedawany osobno wieszak (o nazwie Dopasowany Uchwyt) pozwala powiesić telewizor tak, by ten idealnie przylegał do powierzchni ściany. © Dostarczane przez spidersweb.plCena i jakość zwalą cię z nóg. Te telewizory są synonimem bogactwa i luksusu Samsung Neo QLED 8K QN900B Excellence Line Telewizory dekodują dźwięk w Dolby Atmos, a oprócz tego oferują funkcje Adaptacji Dźwięku oraz Q-Symphony. Za ich sprawą telewizory te potrafią do maksimum wykorzystać wszelkie dostępne głośniki – zarówno te wbudowane, jaki i zgodne z telewizorem zewnętrzne – by osiągnąć jak najwyższą jakość dźwięku przy jak najprecyzyjniejszym symulowaniu jego położenia w przestrzeni. Oferują też pełną obsługę nowoczesnych konsol do gier i kart graficznych. Czym różnią się poszczególne modele? Posiadacze QN800B będą musieli się pogodzić z nieco grubszymi ramkami, nieco niższą maksymalną jasnością (2000 nitów zamiast 4000 nitów) i ma mniejszą liczbę głośników na górze i po bokach. QN700B ma dodatkowo zredukowaną liczbę stref wygaszania, mniej wydajny procesor obrazu, nieco gorsze kąty widzenia i system dźwięku 4.2. Choć i tak powinien robić niesamowite wrażenie. żródło: msn. 1 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ericdraven 4 Napisano 12 Czerwca 2023 Zdecydowanie odradzam zakup „flagowego” modelu Excellence Line QN900B. Trzy tygodnie temu kupiłem ten telewizor w rozmiarze 85” bezpośrednio na stronie Samsung Polska. Telewizor został dostarczony z wadami – odklejająca się w trzech rogach tylna obudowa oraz przekrzywienie po zamontowaniu na stopie. Początkowo podszedłem do sprawy spokojnie i zgodziłem się na wizytę autoryzowanego serwisu. Niestety serwis nie usunął na miejscu żadnej usterki. Nie byli w stanie tego zrobić, ponieważ obudowa jest klejona. Pomimo wielu prób nie udało się również poprawić montażu stopy, aby telewizor stał prosto. W związku z tymi wadami odstąpiłem od umowy i poprosiłem o zabranie telewizora oraz zwrot pieniędzy. I tutaj rozpoczęły się schody. Po trzech tygodniach od zakupu jestem w punkcie wyjścia nie mówiąc już o tym, że jestem totalnie zszokowany jakością obsługi w firmie Samsung. Samsung nie chce wymienić telewizora, ani zwrócić pieniędzy. Każą odesłać telewizor na własny koszt i nie interesuje ich fakt, że nie odsyłam go ze względu na swoje widzimisię, tylko dlatego, że dostarczyli mi produkt z wadami fabrycznymi. Twierdzą przy tym, że regulamin ich sklepu jest nadrzędny nad polskim prawem i nie zamierzają się stosować do zapisów Ustawy Konsumenckiej. Szok i niedowierzanie to mało powiedziane. Czuję się jakbym kupił TV na bazarze od jakiegoś pasera. Tłumaczę im, że nie jestem w stanie spakować i odesłać tak wielkiej i ciężkiej rzeczy, ale ich to zupełnie nie interesuje. Zmuszają mnie swoim zachowaniem do zgody na naprawę, ale kto chciałby kupić telewizor za takie pieniądze i od razu oddawać go do naprawy? Nie mówiąc już o tym, że mam wątpliwości odnośnie tego czy dostarczono mi produkt nowy. Ja nie kupię więcej żadnych produktów Samsung. Strata pieniędzy i cała masa nerwów. To jest właśnie ten flagowy model, za który na stronie żadają 30-40 tys. zł… Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 12 Czerwca 2023 a nie jest tak że sklep musi zapewnić usługę zwrotu w określonej cenie? wydaje mi się że jak kupowałem ostatnio tv w media expert to miałem podany koszt zwrotu wykonywanego przez sklep. zadzwoń do rzecznika praw konsumentów i dopytaj czy jest jakiś paragraf który o tym mówi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ericdraven 4 Napisano 12 Czerwca 2023 39 minut temu, klaus71 napisał: a nie jest tak że sklep musi zapewnić usługę zwrotu w określonej cenie? wydaje mi się że jak kupowałem ostatnio tv w media expert to miałem podany koszt zwrotu wykonywanego przez sklep. zadzwoń do rzecznika praw konsumentów i dopytaj czy jest jakiś paragraf który o tym mówi Samsung nie ma nawet płatnej opcji zwrotu, ale nawet jakby miał to nie rozumiem dlaczego ja mam ponosić koszty zwrotu wadliwego produktu. Nie odstępuję od umowy bez podania przyczyny, tylko wskazałem wyraźne wady produktu. Byłem przekonany, że mnie przeproszą i dostanę drugi telewizor, ale się przeliczyłem. Obsługa klienta rodem z bazaru i najgorszych czasów dzikiego kapitalizmu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 12 Czerwca 2023 1 godzinę temu, ericdraven napisał: Nie odstępuję od umowy bez podania przyczyny, tylko wskazałem wyraźne wady produktu. po prostu dla producenta są to dopuszczalne odchyłki od normy - trzeba było skorzystać z 14 dniowego okresu zwrotu i trzeba być czujnym jak się kupuje takiego kolosa bo jak widać są problemy z logistyką zwrotu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
STELVIO 318 Napisano 12 Czerwca 2023 A co by dał w tym przypadku zwrot 14-dniowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 12 Czerwca 2023 (edytowane) nie wiem - wydaje mi się że jak kupowałem w ME to w regulaminie było napisane że przysługuje mi zwrot 14 dniowy i były określone koszty tego zwrotu - założyłem że to jakies odgórne wymaganie konsumenckie dla umów na odległość. a w obecnej sytuacji - to w zasadzie nie rozumiem na jakiej zasadzie samsung chce przyjąc ten tv? jako własnie zwrot w ramach 14 dni ale na własny koszt? czy jako ich dobrowolną "przysługę" dla niezadowolonego klienta choć tv wg nich jest w 100% sprawny a okres zwrotu minął? Edytowane 12 Czerwca 2023 przez klaus71 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
STELVIO 318 Napisano 12 Czerwca 2023 Towar nie zgodny z opisem. Uszkodzony. Potwierdzony przez serwis z tego co kolega wyżej napisał.Gdyby skorzystał ze zwrotu 14-dniowego nie powiadamiając o uszkodzeniach to dopiero by popłynął.Ja na gwarancji oddawałem raz ekran projekcyjny od Kauber. Też musiałem sam ogarnąć wysyłkę. Cała reszta poszła bez problemu. A nawet został jeszcze porysowany podczas drogi to mi wszystko ogarnęli. Ale wysłać musiałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 12 Czerwca 2023 31 minut temu, STELVIO napisał: Towar nie zgodny z opisem. Uszkodzony. Potwierdzony przez serwis z tego co kolega wyżej napisał. no wg mnie serwis nie potwierdził wad zgłaszanych przez klienta - niby próbowali coś usunąć ale wg mnie skoro nie mogli - bo obudowa klejona to zastosowali "paragraf" że jest w granicach tolerancji i temat zamknęli. miałem kilka razy kontakt z serwisem samsunga (tv, telefon, zegarek) i zawsze wszystko załatwione było ekspresowo i w pełni satysfakcjonujący (raz 15 lat temu nie uznali mi reklamacji - ja widziałem falsecontouring nieakceptowalny (w plaźmie samsunga) a serwisant nie i mnie wysłał na drzewo) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ericdraven 4 Napisano 12 Czerwca 2023 40 minut temu, klaus71 napisał: nie wiem - wydaje mi się że jak kupowałem w ME to w regulaminie było napisane że przysługuje mi zwrot 14 dniowy i były określone koszty tego zwrotu - założyłem że to jakies odgórne wymaganie konsumenckie dla umów na odległość. a w obecnej sytuacji - to w zasadzie nie rozumiem na jakiej zasadzie samsung chce przyjąc ten tv? jako własnie zwrot w ramach 14 dni ale na własny koszt? czy jako ich dobrowolną "przysługę" dla niezadowolonego klienta choć tv wg nich jest w 100% sprawny a okres zwrotu minął? Ja znam prawo konsumenckie. Zgłosiłem odstąpienie od umowy przed upływem 14 dni, ale nie rozumiem dlaczego mam pokrywać koszty zwrotu? Co innego, gdybym odsyłał bez podania przyczyny, czyli na zasadzie: obejrzałem, nie podoba mi się, więc zwracam., bo wtedy jasne jest dla mnie, że muszę sam pokryć koszty i jakoś zorganizować zapakowanie telewizora. W moim przypadku telewizor został dostarczony z wadami, co potwierdził serwis producenta, a ja nie chcę naprawianego TV za taką kasę, bo może on już był naprawiany lub rozbierany. Oglądałem identyczny model w sklepie i tam się nic nie odkleja. Niby widać jakieś zatrzaski, ale serwis nie potrafił nic poprawić, bo obudowa pręży się w tych rogach i nie można jej zatrzasnąć. Dodatkowo widać taśmę dwustronną jak się zaświeci do środka. To nie był TV za 1000 zł. 6 minut temu, klaus71 napisał: no wg mnie serwis nie potwierdził wad zgłaszanych przez klienta - niby próbowali coś usunąć ale wg mnie skoro nie mogli - bo obudowa klejona to zastosowali "paragraf" że jest w granicach tolerancji i temat zamknęli. miałem kilka razy kontakt z serwisem samsunga (tv, telefon, zegarek) i zawsze wszystko załatwione było ekspresowo i w pełni satysfakcjonujący (raz 15 lat temu nie uznali mi reklamacji - ja widziałem falsecontouring nieakceptowalny (w plaźmie samsunga) a serwisant nie i mnie wysłał na drzewo) Serwis wady potwierdził. Po kilku dniach Samsung odpisał, że wady są i chcą je usunąć, ale ja po prostu nie chcę naprawiać nowego telewizora. Gdyby się to stało chociaż po kilku miesiącach to inna sprawa, ale dostajesz niby nowy TV, a w trzech rogach odstaje obudowa i jest przekrzywiony na stopie (nie trzyma poziomu). Co byś kolego pomyślał, bo ja mam wrażenie, że to jakiś magazynowy spad. Spójrz na zdjęcia. Czy wg Ciebie to jest w granicach toleracji? To tak jakby w nowym Porsche 911 drzwi po zamknięciu miały szparę 3 cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 12 Czerwca 2023 8 minut temu, ericdraven napisał: Spójrz na zdjęcia. Czy wg Ciebie to jest w granicach toleracji? To tak jakby w nowym Porsche 911 drzwi po zamknięciu miały szparę 3 cm. no wygląda bardzo słabo jak na tv premium. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
STELVIO 318 Napisano 12 Czerwca 2023 To jest jakiś żart, a nie telewizor premium.Tylko wymiana na nowy egzemplarz albo zwrot kasy. No masakra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ericdraven 4 Napisano 12 Czerwca 2023 8 minut temu, klaus71 napisał: no wygląda bardzo słabo jak na tv premium. I tak wyglądają dwa, dolne narożniki, a w lewym górnym dopiero zaczyna się odklejać. Ja nie jestem jakimś pieniaczem. Gdyby to był telefon, zegarek czy mały TV to bym po prostu spakował i odesłał, a tutaj w grę wchodzi już prawdziwa logistyka, bo to waży 55 kg i ma olbrzymie gabaryty. Firmy kurierskie nie chcą tego zabierać, a poza tym jak mam sam to spakować, wrzucić do kartonu i znieść po schodach? Byłem przekonany, że Samsung stanie na wysokości zadania, ale stało się inaczej, więc mam dwa wyjścia: naprawa lub sprawa sądowa. Jestem przekonany, że w sądzie wygram, ale jestem zszokowany takim obrotem sprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
STELVIO 318 Napisano 12 Czerwca 2023 No chyba wszyscy jesteśmy w szoku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 12 Czerwca 2023 Dlatego kupowałem 77” tv w markecie do którego mam 2 km A po rozpakowaniu w menu serwisowym sprawdziłem ile jest godzin użytkowania panelu (to na własna odpowiedzialność, bo moze być problem z gwarancja) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ericdraven 4 Napisano 12 Czerwca 2023 24 minuty temu, jaczar napisał: Dlatego kupowałem 77” tv w markecie do którego mam 2 km A po rozpakowaniu w menu serwisowym sprawdziłem ile jest godzin użytkowania panelu (to na własna odpowiedzialność, bo moze być problem z gwarancja) Nie mam takiego samochodu, którym mógłbym przewieźć tv 85”, a jak miałem w cenie transport i montaż to wolałem kupić online z wszystkimi zaletami zakupu na odległość. Nie sądziłem jedynie, że Samsung może wysyłać do swoich klientów złom i nie brać za to jakiejkolwiek odpowiedzialności. Wydawało mi się, że każda cywilizowana firma w takiej sytuacji przeprasza i wysyła nowy produkt, skoro wysłała produkt uszkodzony, co nawet potwierdził ich serwis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ericdraven 4 Napisano 16 Czerwca 2023 (edytowane) Druga wizyta serwisu zakończona fiaskiem. Nie udało się usunąć żadnej usterki. Firma Samsung Polska nadal nie poczuwa się do żadnych innych działań niż zabranie "nowego" TV do serwisu stacjonarnego. Na prawdę nie kupujcie tego złomu, bo mogą Was spotkać problemy o jakich nawet nie śniliście w najśmielszych snach. Tak żenującego, bazarowego poziomu obsługi klienta nie spotkałem nigdy i w żadnej firmie. Bezpieczniej kupić cokolwiek na Aliexpress. Edytowane 16 Czerwca 2023 przez ericdraven Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
STELVIO 318 Napisano 16 Czerwca 2023 Jestem dalej w szoku i współczuję. Ale to i tak nic nie da. Wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Usl 215 Napisano 3 Sierpnia 2023 W dniu 16.06.2023 o 15:58, ericdraven napisał: Druga wizyta serwisu zakończona fiaskiem. Nie udało się usunąć żadnej usterki. Firma Samsung Polska nadal nie poczuwa się do żadnych innych działań niż zabranie "nowego" TV do serwisu stacjonarnego. Na prawdę nie kupujcie tego złomu, bo mogą Was spotkać problemy o jakich nawet nie śniliście w najśmielszych snach. Tak żenującego, bazarowego poziomu obsługi klienta nie spotkałem nigdy i w żadnej firmie. Bezpieczniej kupić cokolwiek na Aliexpress. I jak się sprawa toczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ericdraven 4 Napisano 19 Listopada 2023 Po 2 miesiącach przepychanek zwrócili pieniądze, ale już wiem, że nigdy nie kupię żadnego produktu Samsung. Wracam pokornie do Sony. Mam dwa i trzeci również będzie Sony. Wolę trochę mniejszy XR-77A95L, niż tego Szajsunga. W Sony gwarancja 5 letnia za 1399 zł, a w tym cudzie techniki Samsunga chcą 7000 zł - pewnie wiedzą, że szmelc, więc cena adekwatna do jakości... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebola1972 37 Napisano 20 Listopada 2023 Trochę wpadłeś z deszczu pod rynnę bo w tym soniaczu jest samsungowa matryca qdoled wybitnie upierdliwa w czyszczeniu. Poczytaj temat o samsungu s95b. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ericdraven 4 Napisano 24 Listopada 2023 (edytowane) W dniu 20.11.2023 o 20:48, ebola1972 napisał: Trochę wpadłeś z deszczu pod rynnę bo w tym soniaczu jest samsungowa matryca qdoled wybitnie upierdliwa w czyszczeniu. Poczytaj temat o samsungu s95b. Powiem szczerze, że ekranu TV nie dotykam za często, ale nigdy nie miałem problemów z czyszczeniem. Jeżeli matryca jest czysta to wystarczy zebrać kurz mikrofibrą. Jak są jakieś plamy to używam Ambersil Glass Cleaner. Od 5 lat mam Sony OLED A1 i nie było z tym problemu. Zresztą problem z czyszczeniem matrycy to pikuś przy problemach z Samsungiem. Oby każdy wpadał pod taką rynnę P.S. Dzisiaj promocja - XR-77A95L w cenie 23000 pln z 5-letnią gwarancją + cashback od Sony 2000 pln. Edytowane 24 Listopada 2023 przez ericdraven Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach