Skocz do zawartości
Deimos

Kolejna porażka Netflixa

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Porażka Netflixa. Filmu z gwiazdą nikt nie chce oglądać

 
 
 
 
image.png.455bf2071459f18d93f72185005358e6.png
Sharon Stone
© East NewsSharon Stone

29 czerwca na platformie streamingowej pojawił się nowy tytuł "Beauty". Opowieść o młodej piosenkarce rozczarowała krytyków, którzy zwracają uwagę na brak oryginalności i bardzo słabą jakość produkcji. Widzowie filmu nie oglądają. Żal Sharon Stone, która wystąpiła w "Beauty" w roli nawiązującej do własnej przeszłości.

"Beauty" opowiada historię młodej piosenkarki u progu obiecującej kariery. Dziewczyna ma wyjątkowy talent, ale, jak to często bywa w tego typu produkcjach, musi zmagać się wieloma problemami. Czuje się więc rozdarta pomiędzy apodyktyczną rodziną, presją w branży oraz uczuciem do swojej dziewczyny.

Leslie Byron Pitt z "The Playlist" napisała: "Do filmu Netfliksa starano się wrzucić wszystkie nieszczęścia, jakie mogą spotkać w show biznesie młodą, czarnoskórą kobietę. Idea opowieści o walce o swoje prawa, niezależność jest na pewno wzniosła, ale historię trzeba jeszcze przedstawić w miarę ciekawy i oryginalny sposób. Tymczasem 'Beauty' niczym się nie wyróżnia na tle innych tego typu tytułów. Nawet wątek seksualności młodej piosenkarki, trudności związane z homoseksualnym związkiem, nie dodają świeżości tej produkcji".

 
Krytycy dużo miejsca poświęcają także roli, jaką odegrała w filmie Sharon Stone. Słynna hollywoodzka aktorka pojawia się w nim na drugim planie. Wcieliła się w postać szarej eminencji show biznesu, która manipuluje młodą dziewczyną i chce przejąć nad nią całkowitą kontrolę. Nie ulega wątpliwości, że w ten sposób Sharon Stone nawiązuje do osobistych problemów w przemyśle filmowym, z którymi zmagała się przez wiele lat swojej kariery.

Niestety, choć Netflix najwyraźniej dał słynnej aktorce szansę odniesienia się do swojej przeszłości i przedstawienia pewnych negatywnych zachowań, to, niestety, "Beauty" nie okazał się filmem godnym podjęcia tego typu tematów.

 

Beauty" jest już wyświetlany na Netfliksie od sześciu dni. Do pierwszej dziesiątki najpopularniejszych tytułów dnia awansował tylko w ośmiu krajach. W Stanach Zjednoczonych przez jedną dobę był "widoczny" na dziewiątym miejscu. Można więc powiedzieć, że został całkowicie zignorowany przez widzów.

żródło: msn.

Edytowane przez Deimos
  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wygląda solidna praca dziennikarska.
Uczucie się matoły, alias "redakcja".

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no cóż... nie dziwi coraz głośniejsza opinia nt nowych originalsów Netflixa, że wyglądają jak prace studentów filmówki a nie pełnowartościowe filmy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...