Skocz do zawartości
Ochrona 583

LG OLED CX - Rękojmia Naprawa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was bardzo serdecznie,

W  skrócie:

  1. Podczas grania na konsoli na TV wystąpił następujący problem: na dolnej części ekranu po całej szerokości pojawił się biały pasek, po kolejnych trzech sekundach 1/4 ekranu poniżej tego paska zapaskowała się (masło maślane) i TV sam się wyłączył. Teraz za każdym razem kiedy próbuję włączyć TV procedura wygląda tak samo: tv włącza się, pojawia się pasek, mijają trzy sekundy 1/4 ekranu paskuje się i TV się wyłącza.
  2. TV został zgłoszony na rękojmie do sklepu Media Markt (wymiana na nowy)
  3. Sklep wysłał serwis w celu sprawdzenia usterki
  4. Serwis przyjechał, włączył TV, zobaczył usterkę i stwierdził uszkodzenie matrycy. Koniec wizyty.
  5. Po trzech dnach dostaję informację ze sklepu , że odmawiają wymiany bo serwis zaproponował wymianę matrycy
  6. Zgodziłem się na naprawę

Obecnie oczekuje na przyjazd serwisu w celu wymiany matrycy. Wcześniej zrobiłem mały research na tym forum i w związku z tym mam parę pytań: Na co powinienem zwrócić uwagę? Jak taka wymiana powinna przebiegać? Czy powinienem uzyskać jakieś dokumenty od serwisu? Z infolinii LG dowiedziałem się też, że nowa matryca powinna być fabrycznie zapakowana, w momencie stwierdzenia nieprawidłowości mam prawo nie dopuścić do wymiany i poprosić serwisanta o przyjazd z fabrycznie zapakowaną matrycą.

Dodatkowo na infolinii LG dowiedziałem się, że na 99% dostanę matryce od C1. Tutaj moje pytanie: czy jest to w ogóle możliwe? Czy CX będzie współdziałał z matrycą od C1? Chodzi o oprogramowanie itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

A w zgłoszeniu rękojmi jakie żądanie wpisywałeś, jako rozwiązanie sprawy?

W zeszłym roku też w media markt reklamowałem z rękojmi CX. Wpisałem w zgłoszeniu, że żądam wymiany tv na nowy i zaznaczyłem, że nie chcę tv z ekspozycji. Uznali mi reklamacje, też po wizycie technika. W momencie reklamacji skończyły się zapasy CX w media i zaproponowali mi do wybory takie rozwiązanie: naprawa poprzez wymianę matrycy w CX, albo nowy tv i z racji braku CX odpowiednik. W tym wypadku C11 i na to rozwiązanie przystałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...