Skocz do zawartości

Ochrona 583

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0 Neutral

O Ochrona 583

  • Tytuł
    VHS
  1. Witam was bardzo serdecznie, W skrócie: Podczas grania na konsoli na TV wystąpił następujący problem: na dolnej części ekranu po całej szerokości pojawił się biały pasek, po kolejnych trzech sekundach 1/4 ekranu poniżej tego paska zapaskowała się (masło maślane) i TV sam się wyłączył. Teraz za każdym razem kiedy próbuję włączyć TV procedura wygląda tak samo: tv włącza się, pojawia się pasek, mijają trzy sekundy 1/4 ekranu paskuje się i TV się wyłącza. TV został zgłoszony na rękojmie do sklepu Media Markt (wymiana na nowy) Sklep wysłał serwis w celu sprawdzenia usterki Serwis przyjechał, włączył TV, zobaczył usterkę i stwierdził uszkodzenie matrycy. Koniec wizyty. Po trzech dnach dostaję informację ze sklepu , że odmawiają wymiany bo serwis zaproponował wymianę matrycy Zgodziłem się na naprawę Obecnie oczekuje na przyjazd serwisu w celu wymiany matrycy. Wcześniej zrobiłem mały research na tym forum i w związku z tym mam parę pytań: Na co powinienem zwrócić uwagę? Jak taka wymiana powinna przebiegać? Czy powinienem uzyskać jakieś dokumenty od serwisu? Z infolinii LG dowiedziałem się też, że nowa matryca powinna być fabrycznie zapakowana, w momencie stwierdzenia nieprawidłowości mam prawo nie dopuścić do wymiany i poprosić serwisanta o przyjazd z fabrycznie zapakowaną matrycą. Dodatkowo na infolinii LG dowiedziałem się, że na 99% dostanę matryce od C1. Tutaj moje pytanie: czy jest to w ogóle możliwe? Czy CX będzie współdziałał z matrycą od C1? Chodzi o oprogramowanie itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...