Skocz do zawartości
  • 0
ajhk

Ustawienia satelity Astra na Topfield7700 - pomocy!

Pytanie

Witam,

Właśnie zainstalowałem tuner Topfield7700. Udało mi się ustawić sporo programów z różnych satelit, m.in. z Hotbird, ale z jakiegoś powodu nie mogę ustawić satelity Astra (zależy mi na tym ponieważ chciałbym zobaczyć testowe/promo programy HD). Czy ktoś może mi podyktować wszystkie ustawienia konieczne tego satelity typu transponder, LNB freq., DisSeqC, etc. (jestem laikiem...).

dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Domyślam się, że astrę masz - czyli antenę skierowaną na astrę, lub obrotnicę.

Nie mam dostepu teraz do tunera, ale może wybrałeś złą Astrę z listy.
Szukasz 19 st, a wpisałes tą z 28 st? Jeszcze raz przewiń sobie całą listę, na dole masz czerwony poziom sygnału. nic nie musisz ustawiać, złapiesz wszystko - wliczając całą górę śmieci radiowych i innych.

Na stronie "kingofsat hd" z google'a znajdziesz transpondery.

Darmowe hd jest też na eutelsat w3 - w tym Luxe hd - wer. fonii fr i ang, hd4u, hd5.

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
[quote name='TOmeKK' post='48822' date='29.05.2007, 11:30 ']Domyślam się, że astrę masz - czyli antenę skierowaną na astrę, lub obrotnicę.

Nie mam dostepu teraz do tunera, ale może wybrałeś złą Astrę z listy.
Szukasz 19 st, a wpisałes tą z 28 st? Jeszcze raz przewiń sobie całą listę, na dole masz czerwony poziom sygnału. nic nie musisz ustawiać, złapiesz wszystko - wliczając całą górę śmieci radiowych i innych.

Na stronie "kingofsat hd" z google'a znajdziesz transpondery.

Darmowe hd jest też na eutelsat w3 - w tym Luxe hd - wer. fonii fr i ang, hd4u, hd5.

pozdr.[/quote]