Skocz do zawartości
autorus

serwis lg - ma ktoś jakieś doświadczenia?

Rekomendowane odpowiedzi

Po konsultacji z KIKI stwierdziłem ze muszę oddać swój tv 42px5r do serwisu. Ogólnie mówiąc lewy górny róg, czasami o powierzchni 1/4 tv zaczyna szaleć kolor fioletowy, szczególnie przy białym kontrastowym tle.
Jak na zdjęciach poniżej:

www.timtur.com.pl/kiki.zip

Jak się zamawia serwis, czy sam mogę go zawieść bo niby mam jakiś serwis w Łowiczu a to niedaleko ale czy oni tam mają jakiś sprzęt? A może o d razu do wawy?

Ile mają czasu na naprawę, czy muszę się zgodzić na naprawę itd.

Tv oczywiście na gwarancji jeszcze przez rok , ufff

Autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Serwiś LG raczej w porzadku , wszsytkie TV od 32" są odbierne od cieibe z domu, przynajmniej tak powinno być,
najlepiej zadzwon sobie na centralny serwis LG i twoje zgłoszenie przekieruja do odpowiedniej placówki, naprawa niedłuzej niż 14 dni,
mi wymieniali matryce w kilka w 14 dni, ale to max,
myśle że niepowinienes mieć problemu
pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy na wymienioną matryce dostałeś 2 lata gwarancji?

Autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a tu mnie zastrzeliłes:))
wymianiena była po roku, czyli mam rok jeszcze normalnej gwaracji, ale czy na nowa matryce mam2 lata to niedopytałem,
musze sie dowiedziec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widzisz, jak w serwisie samochodowym ci wymieniają jakąś cześć to dostajesz na nią oddzielną gwarancje.
Widzę ze ich matryce siadają, u mnie jest chyba to samo. Tylko ze mój model nie jest już w sprzedaży.


Autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='mkoma' post='48605' date='26.05.2007, 20:55 ']Serwiś LG raczej w porzadku , wszsytkie TV od 32" są odbierne od cieibe z domu, przynajmniej tak powinno być,
najlepiej zadzwon sobie na centralny serwis LG i twoje zgłoszenie przekieruja do odpowiedniej placówki, naprawa niedłuzej niż 14 dni,
mi wymieniali matryce w kilka w 14 dni, ale to max,
myśle że niepowinienes mieć problemu
pozdr[/quote]
Mam pewne doswiadczenie z serwisem lokalnym i mówie byś nie przechodził tego co ja tv kieruj tylko na serwis centralny tylko i wyłącznie żadne tam lokalne
bo nic nie zrobią i jeszcze pieniądze będą chcieli, jest moim zdaniem możliwość by serwis centralny go zabrał bo korzystają z poczt kurierskich i wszystko idzie na koszt lg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jutro zadzwonię na infolinię LG i dowiem się jak to jest. I oczywiście napiszę.

Autorus


[quote name='niesfiec' post='48666' date='27.05.2007, 20:39 ']Mam pewne doswiadczenie z serwisem lokalnym i mówie byś nie przechodził tego co ja tv kieruj tylko na serwis centralny tylko i wyłącznie żadne tam lokalne
bo nic nie zrobią i jeszcze pieniądze będą chcieli, jest moim zdaniem możliwość by serwis centralny go zabrał bo korzystają z poczt kurierskich i wszystko idzie na koszt lg.[/quote]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem na infolinię LG tel: 0801 54 54 54 i tam konsultant spisał wszelkie dane oraz przydzielił mnie do serwisu, niestety w Łodzi bo jest najbliżej. Teraz czekam aż serwis się do mnie odezwie, mają przyjechać, obejrzą sprzęt i postanowią czy go naprawią na miejscu czy zabiorą. Pewnie chodzi czy w ogóle ma jakoś usterkę czy nie :P

Autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Serwis oddzwonił po kilku godzinach, i umówiliśmy się na czwartek na odbiór. Jeszcze mnie dopytywano o usterki .
Na razie jestem pod wrażeniem.

Autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Serwis oddzwonił po kilku godzinach, i umówiliśmy się na czwartek na odbiór"

U Ciebie w domu ???

Pytam bo też mam problem z moim LG'kiem, tj. przebarwienia w górnym prawym rogu ekranu i trochę na dole ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TAK

[quote name='lesiu_adi' post='48756' date='28.05.2007, 21:26 ']"Serwis oddzwonił po kilku godzinach, i umówiliśmy się na czwartek na odbiór"

U Ciebie w domu ???

Pytam bo też mam problem z moim LG'kiem, tj. przebarwienia w górnym prawym rogu ekranu i trochę na dole ;)[/quote]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='autorus' post='48766' date='28.05.2007, 22:46 ']TAK[/quote]

:P
Pasjonujące...
ale jaki jest ciąg dalszy....?
Pozdrawiam oczekująco...
;)
Adam (heLGofan prawie ;) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam miłe doświadczenia z serwisem LG (oddział Częstochowa).
Pewnego dnia mój 32LC2R zaczął szaleć... obraz zaczął znikać, zmieniać kolory itp. po 3dniach od zgłoszenia tego faktu na infolinię skontaktował się ze mną serwis po czym przyjechał i na miejscu chciał wymienić płytę główną, niestety okazało się że płyta główna którą przywiózł serwis nie pasuje do mojego modelu bo jest wyprodukowany z innej fabryki :rolleyes: i po kilku dniach serwis przywiózł odpowiednią płytę główną po której wymianie telewizor chodzi do dnia dzisiejszego bez zastrzeżeń.

Wszystko odbywało się w miłej atmosferze, wymiana uszkodzonego sprzętu na miejscu bez pozbawiania mnie telewizora :) (a ja już szukałem pudełka... :blink: hehe ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...