SalakOriginal 0 Posted December 28, 2020 Witam. Prześlę skopiowaną rozmowę pomiędzy mną, a Samsungiem, aby zarysować problem. Ja: Witam serdecznie. Od ponad półtorej roku jestem posiadaczem telewizora, model UE65NU8002. Od kilku tygodni mam problem z płynnym odtwarzaniem treści w 4K i QHD z YouTube'a. Full HD chodzi bez problemu, natomiast wyższe rozdzielczości mają straszny problem z buforowaniem. Ponadto jeśli już jakiś filmik odpali się w wyższej rozdzielczości, to jest wielkie prawdopodobieństwo, że w krótkim czasie jego jakość zostanie automatycznie zmniejszona do - przykładowo - 360p. Zaznaczam, że wcześniej takowe problemy nie występowały. Z pewnością nie jest to wina routera, jak i przepustowości sieci, ponieważ robiąc speedtesty, ukazują się wartości rzędu 80-90 Mbitów. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję. Samsung: Aktualnie aplikacja Youtube dostępna w Smart Hub nie wspiera odtwarzania materiałów filmowych w rozdzielczości 4K. Nie jest to jednak zależne od wersji softu TV, tylko działania samej aplikacji YouTube. Ja: Czyli rozumiem, że na chwilę obecną nic nie da się z tyn fantem zrobić? I jak ma się to do faktu, że owe treści w ogóle się włączają? Myślałem, że skoro takie materiały nie są wspierane, to nie będzie możliwości ich odpalenia... Samsung: To już kwestia producenta aplikacji, możesz swoje uwagi skierować do YouTube. Osobiście nie bardzo trafia do mnie taka argumentacja... Czy ktoś z użytkowników również spotkał się z takim problemem? Proszę o pomoc. Pozdrawiam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rysiek80 0 Posted February 2, 2021 W moim Panasonicu tez czasami nie zdarzy buforować, zależy od filmu i godzin nawet specialnie z wifi na kabel zmieniłem i nic to nie dalo. Jeden film dziala plynnie a inny rwie , automatyczna zmiane rozdzielczości tez zauważyłem ,czasami muszę mu ręcznie ustawic 4k , ale jak pisałem zalezy od materiału z YT..wiec możliwe serwis ma rację.. Quote Share this post Link to post Share on other sites