Jump to content
SalakOriginal

Problem z buforowaniem treści w 4k i QHD za pomocą aplikacji YouTube

Recommended Posts

Witam.

Prześlę skopiowaną rozmowę pomiędzy mną, a Samsungiem, aby zarysować problem.

Ja: Witam serdecznie. Od ponad półtorej roku jestem posiadaczem telewizora, model UE65NU8002. Od kilku tygodni mam problem z płynnym odtwarzaniem treści w 4K i QHD z YouTube'a. Full HD chodzi bez problemu, natomiast wyższe rozdzielczości mają straszny problem z buforowaniem. Ponadto jeśli już jakiś filmik odpali się w wyższej rozdzielczości, to jest wielkie prawdopodobieństwo, że w krótkim czasie jego jakość zostanie automatycznie zmniejszona do - przykładowo - 360p. Zaznaczam, że wcześniej takowe problemy nie występowały. Z pewnością nie jest to wina routera, jak i przepustowości sieci, ponieważ robiąc speedtesty, ukazują się wartości rzędu 80-90 Mbitów. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.

Samsung: Aktualnie aplikacja Youtube dostępna w Smart Hub nie wspiera odtwarzania materiałów filmowych w rozdzielczości 4K. Nie jest to jednak zależne od wersji softu TV, tylko działania samej aplikacji YouTube.

Ja: Czyli rozumiem, że na chwilę obecną nic nie da się z tyn fantem zrobić? I jak ma się to do faktu, że owe treści w ogóle się włączają? Myślałem, że skoro takie materiały nie są wspierane, to nie będzie możliwości ich odpalenia...

Samsung: To już kwestia producenta aplikacji, możesz swoje uwagi skierować do YouTube.

 

Osobiście nie bardzo trafia do mnie taka argumentacja... Czy ktoś z użytkowników również spotkał się z takim problemem? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W moim Panasonicu tez czasami nie zdarzy buforować, zależy od filmu i godzin nawet specialnie z wifi na kabel zmieniłem i nic to nie dalo. Jeden film dziala plynnie a inny rwie , automatyczna zmiane rozdzielczości tez zauważyłem ,czasami muszę mu ręcznie ustawic 4k , ale jak pisałem zalezy od materiału z YT..wiec możliwe serwis ma rację..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...