Jump to content

SalakOriginal

Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About SalakOriginal

  • Rank
    VHS
  1. Witam. Prześlę skopiowaną rozmowę pomiędzy mną, a Samsungiem, aby zarysować problem. Ja: Witam serdecznie. Od ponad półtorej roku jestem posiadaczem telewizora, model UE65NU8002. Od kilku tygodni mam problem z płynnym odtwarzaniem treści w 4K i QHD z YouTube'a. Full HD chodzi bez problemu, natomiast wyższe rozdzielczości mają straszny problem z buforowaniem. Ponadto jeśli już jakiś filmik odpali się w wyższej rozdzielczości, to jest wielkie prawdopodobieństwo, że w krótkim czasie jego jakość zostanie automatycznie zmniejszona do - przykładowo - 360p. Zaznaczam, że wcześniej takowe problemy nie występowały. Z pewnością nie jest to wina routera, jak i przepustowości sieci, ponieważ robiąc speedtesty, ukazują się wartości rzędu 80-90 Mbitów. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję. Samsung: Aktualnie aplikacja Youtube dostępna w Smart Hub nie wspiera odtwarzania materiałów filmowych w rozdzielczości 4K. Nie jest to jednak zależne od wersji softu TV, tylko działania samej aplikacji YouTube. Ja: Czyli rozumiem, że na chwilę obecną nic nie da się z tyn fantem zrobić? I jak ma się to do faktu, że owe treści w ogóle się włączają? Myślałem, że skoro takie materiały nie są wspierane, to nie będzie możliwości ich odpalenia... Samsung: To już kwestia producenta aplikacji, możesz swoje uwagi skierować do YouTube. Osobiście nie bardzo trafia do mnie taka argumentacja... Czy ktoś z użytkowników również spotkał się z takim problemem? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
  2. Witam. Prześlę skopiowaną rozmowę pomiędzy mną, a Samsungiem, aby zarysować problem. Ja: Witam serdecznie. Od ponad półtorej roku jestem posiadaczem telewizora, model UE65NU8002. Od kilku tygodni mam problem z płynnym odtwarzaniem treści w 4K i QHD z YouTube'a. Full HD chodzi bez problemu, natomiast wyższe rozdzielczości mają straszny problem z buforowaniem. Ponadto jeśli już jakiś filmik odpali się w wyższej rozdzielczości, to jest wielkie prawdopodobieństwo, że w krótkim czasie jego jakość zostanie automatycznie zmniejszona do - przykładowo - 360p. Zaznaczam, że wcześniej takowe problemy nie występowały. Z pewnością nie jest to wina routera, jak i przepustowości sieci, ponieważ robiąc speedtesty, ukazują się wartości rzędu 80-90 Mbitów. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję. Samsung: Aktualnie aplikacja Youtube dostępna w Smart Hub nie wspiera odtwarzania materiałów filmowych w rozdzielczości 4K. Nie jest to jednak zależne od wersji softu TV, tylko działania samej aplikacji YouTube. Ja: Czyli rozumiem, że na chwilę obecną nic nie da się z tyn fantem zrobić? I jak ma się to do faktu, że owe treści w ogóle się włączają? Myślałem, że skoro takie materiały nie są wspierane, to nie będzie możliwości ich odpalenia... Samsung: To już kwestia producenta aplikacji, możesz swoje uwagi skierować do YouTube. Osobiście nie bardzo trafia do mnie taka argumentacja... Czy ktoś z użytkowników również spotkał się z takim problemem? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...