Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
Funkorama

55pus7101 - Android Recovery Problem

Question

04ac8877a9cf1bb7a201ddc0c7e8830c.jpg

Witam, mam problem z telewizorem, a dokładnie z wgraniem od nowa oprogramowania.

 

Podczas sprzedaży TV przywróciłem go do ustawień fabrycznych aby nowy właściciel miał jak ze sklepu i się zaczęło...

 

Telewizor nagle się zawiesił i zresetował, dochodzi do momentu wyświetlenia logo Philipsa a następnie się resetuje, robi tak z 6-8 razy a następnie wchodzi w tryb Android Recovery.

 

Pobrałem oprogramowanie ze strony philipsa do mojego modelu, a także ze strony niemieckiej Philipsa gdzie maja archiwalne softy oraz do modelu 7100. Paczka startuje, coś się dzieje i instaluje aż do momentu gdzie wywala 3 błędy i anuluje instalacje, po reboocie nic się nie zmienia.

 

Pobrałem także zgodnie z poradnikami aplikacje Update_loader.apk i to także próbuje wystartować niestety po 38 sekundach się resetuje i tak w koło.

 

Jeśli chodzi o symptomy poprzedzające na które nie zwracałem uwagi a teraz coś dzwoni to fakt, że nie mogłem od jakiegoś czasu pobierać na pamięć wewnętrzną niektórych danych jak np: Nagrywać program, wyświetlał się komunikat że nie można dostać dostępu do pamięci, oraz jednego dnia żadna aplikacja typu Netflix TouTube czy zwykła naziemna nie działał i wyglądało to jakby poszła matryca czy płyta główna.

 

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, może coś źle robię albo czegoś banalnego nie wiem, jednak już nie mam pomysłów, znajomy mówi ze może to być płyta główna i tu tez prośba jeśli ktoś posiada do tego modelu to w rozsądnych pieniądzach bym zakupił :(611f6c53bfbb5959cc1030488eb8dee7.jpg

817d45e89aeca3b8c9d9042fb68e0cb1.jpg

eb952e693d2aae006ee10b7b1569154e.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...