Witam, mam problem z telewizorem, a dokładnie z wgraniem od nowa oprogramowania.
Podczas sprzedaży TV przywróciłem go do ustawień fabrycznych aby nowy właściciel miał jak ze sklepu i się zaczęło...
Telewizor nagle się zawiesił i zresetował, dochodzi do momentu wyświetlenia logo Philipsa a następnie się resetuje, robi tak z 6-8 razy a następnie wchodzi w tryb Android Recovery.
Pobrałem oprogramowanie ze strony philipsa do mojego modelu, a także ze strony niemieckiej Philipsa gdzie maja archiwalne softy oraz do modelu 7100. Paczka startuje, coś się dzieje i instaluje aż do momentu gdzie wywala 3 błędy i anuluje instalacje, po reboocie nic się nie zmienia.
Pobrałem także zgodnie z poradnikami aplikacje Update_loader.apk i to także próbuje wystartować niestety po 38 sekundach się resetuje i tak w koło.
Jeśli chodzi o symptomy poprzedzające na które nie zwracałem uwagi a teraz coś dzwoni to fakt, że nie mogłem od jakiegoś czasu pobierać na pamięć wewnętrzną niektórych danych jak np: Nagrywać program, wyświetlał się komunikat że nie można dostać dostępu do pamięci, oraz jednego dnia żadna aplikacja typu Netflix TouTube czy zwykła naziemna nie działał i wyglądało to jakby poszła matryca czy płyta główna.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, może coś źle robię albo czegoś banalnego nie wiem, jednak już nie mam pomysłów, znajomy mówi ze może to być płyta główna i tu tez prośba jeśli ktoś posiada do tego modelu to w rozsądnych pieniądzach bym zakupił
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Witam, mam problem z telewizorem, a dokładnie z wgraniem od nowa oprogramowania.
Podczas sprzedaży TV przywróciłem go do ustawień fabrycznych aby nowy właściciel miał jak ze sklepu i się zaczęło...
Telewizor nagle się zawiesił i zresetował, dochodzi do momentu wyświetlenia logo Philipsa a następnie się resetuje, robi tak z 6-8 razy a następnie wchodzi w tryb Android Recovery.
Pobrałem oprogramowanie ze strony philipsa do mojego modelu, a także ze strony niemieckiej Philipsa gdzie maja archiwalne softy oraz do modelu 7100. Paczka startuje, coś się dzieje i instaluje aż do momentu gdzie wywala 3 błędy i anuluje instalacje, po reboocie nic się nie zmienia.
Pobrałem także zgodnie z poradnikami aplikacje Update_loader.apk i to także próbuje wystartować niestety po 38 sekundach się resetuje i tak w koło.
Jeśli chodzi o symptomy poprzedzające na które nie zwracałem uwagi a teraz coś dzwoni to fakt, że nie mogłem od jakiegoś czasu pobierać na pamięć wewnętrzną niektórych danych jak np: Nagrywać program, wyświetlał się komunikat że nie można dostać dostępu do pamięci, oraz jednego dnia żadna aplikacja typu Netflix TouTube czy zwykła naziemna nie działał i wyglądało to jakby poszła matryca czy płyta główna.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, może coś źle robię albo czegoś banalnego nie wiem, jednak już nie mam pomysłów, znajomy mówi ze może to być płyta główna i tu tez prośba jeśli ktoś posiada do tego modelu to w rozsądnych pieniądzach bym zakupił

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Share this post
Link to post
Share on other sites