Michał Borysewicz 0 Napisano 22 Listopada 2020 (edytowane) Witam, Mam problem z dźwiękiem w TV, wszystko działało ok przez ponad pół roku, jedyne problemy jakie wystąpiły wcześniej to utrata 2-3 razy połączenia pilot - soundbar, naprawiało się to samoistnie po jakimś czasie. 2 dni temu dźwięk zaczął przerywać, a dzisiaj nie ma go w ogóle. Prosiłbym o rady co może być nie tak i jak temu zaradzić, poniżej szczegóły: Sprzęt: TV - LG Oled C9, Dźwięk - Creative Stage 2.1, Moje próby naprawy problemu: - przywrócenie ustawień fabrycznych TV, - próba zmiany kabla HDMI, - grzebanie w ustawieniach TV (po wyłączeniu wsparcia dla eARC jakiś czas było ok), - wyłączenie obu sprzętów z prądu i podpięcie ich ponownie po kilku minutach, Nic z powyższych nie pomogło, na support jeszcze nie dzwoniłem. Proszę o pomoc Edytowane 22 Listopada 2020 przez Michał Borysewicz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 048 Napisano 22 Listopada 2020 Witaj w klubie ;( ARC to najbardziej frustrujące mnie rozwiązanie w obecnej erze AV. Aby nie szargać sobie nerwów teraz i w przyszłości, użyj połączenia S/PDIF. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał Borysewicz 0 Napisano 23 Listopada 2020 Tak będę musiał zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach