Skocz do zawartości
asetoooor

Philips problem z 4k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam telewizor PHILIPS 49PUS6412

Dzisiaj pojawił się problem - przy odpalaniu filmów 4k na youtube mam do wyboru maksymalnie opcje 720p, w niektórych filmach 4k działa normalnie ale w większości jest to tylko 720p do wyboru. Tak samo jest z Netflixem - większość filmów które są w 4k odpalają się w słabej jakości a część filmów normalnie w 4K.

Żadnej aktualizacji nie było, stało się to tak nagle, wcześniej takiego problemu nie było. Ustawienia fabryczne nic nie pomogły.
W czym może być problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy Philips nie dostał jakiegoś bana na Netflixa?

A konkretnie chyba tv z 2018 z SoC Mediateka MT5891.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.11.2020 o 17:55, asetoooor napisał:

Witam. Posiadam telewizor PHILIPS 49PUS6412

Dzisiaj pojawił się problem - przy odpalaniu filmów 4k na youtube mam do wyboru maksymalnie opcje 720p, w niektórych filmach 4k działa normalnie ale w większości jest to tylko 720p do wyboru. Tak samo jest z Netflixem - większość filmów które są w 4k odpalają się w słabej jakości a część filmów normalnie w 4K.

Żadnej aktualizacji nie było, stało się to tak nagle, wcześniej takiego problemu nie było. Ustawienia fabryczne nic nie pomogły.
W czym może być problem?

Mam od piątku to samo. Na  YouTube tez przestal wyswietlac 4k. Dramat jakis. Support porażka. Ustawienia fabryczne nuc nie dały. 480p max na Netflix 1.66mb. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, UHD fan napisał:

To drugi taki przypadek na świecie. 

2gi? Jest mnostwo wpisow na necie. Nie wiem co sie stalo i nikt nie chce pomóc:(

W dniu 7.11.2020 o 17:55, asetoooor napisał:

Witam. Posiadam telewizor PHILIPS 49PUS6412

Dzisiaj pojawił się problem - przy odpalaniu filmów 4k na youtube mam do wyboru maksymalnie opcje 720p, w niektórych filmach 4k działa normalnie ale w większości jest to tylko 720p do wyboru. Tak samo jest z Netflixem - większość filmów które są w 4k odpalają się w słabej jakości a część filmów normalnie w 4K.

Żadnej aktualizacji nie było, stało się to tak nagle, wcześniej takiego problemu nie było. Ustawienia fabryczne nic nie pomogły.
W czym może być problem?

Mam od piątku to samo. Na  YouTube tez przestal wyswietlac 4k. Dramat jakis. Support porażka. Ustawienia fabryczne nuc nie dały. 480p max na Netflix 1.66mb. 

 

10 minut temu, UHD fan napisał:

To drugi taki przypadek na świecie. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

I can confirm that with "Test Patterns" video from netflix, the issue is happening to all my Android devices, not only the Philips TV.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gościu niby przetestował inne swoje urządzenia na Androidzie i podobno na wszystkich ma ten sam problem z Netflixem. Nie tylko Philips.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Marek Bielaszewski napisał:

Dzis 1080p takze idzie ku lepszemu jednak 4k nadal nie:(((

Potwierdzam, HDR też już działa. Na Youtube nadal 720p.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie niestety to samo więc jestem kolejnym przypadkiem... opisałem to w innym wątku, bo nie mogłem znaleźć tego problemu na forum:


Zweryfikujcie dokładnie wstawki na YouTube, wygląda na to, że wybrane treści buforują się do 4k (jest możliwość wyboru takiej rozdzielczości). Wpiszcie sobie w wyszukiwarce samo "4K" i przeklikajcie pierwsze lepsze filmy. U mnie na tv (65OLED803/12) w 4k działa np ta wstawka, dajcie znać czy u Was też?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie niestety nadal to samo, to są jakieś kpiny, gdyby nie XBOX/PS4 to nie mógłbym korzystać z treści 4k na swoim TV. Czy u Was też problem nadal występuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po aktualizacji YouTube i Netflixa, filmy wydają się działać w 4k tylko na netflixie. Na Youtubie to co wcześniej działało w 4K np. Costą Rica im 4K 60fps - dalej tylko 720p.

Mój tv 55PUS8303 - i ma soft z teoretycznym rozwiązaniem problemu:

 

TPM171E _ 107.001.136.003 – Date: 2020/12/07
- Android Oreo 8.0.0 based software
- Fix for UHD playback on specific VOD services
- Improvements for network setup 
- Fix for clock time in EPG grid 
- Improvements for system stability

Ktoś znalazł coś nowego w temacie?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Marcin Deyna aktualizacji YouTube czy aktualizacji softu telewizora? Mam niestety ten sam problem, telewizor to Philips 49PUS6561/12 i niestety, ale najnowsza aktualizacja nie wspomina o naprawieniu problemu z UHD w serwisach VOD jak wyżej kolega podał do swojego TV. Jest to oczywiście niemały skandal, jeśli ktoś jest w stanie pomóc to będę wdzięczny. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eh.. na moim dalej to samo, a zrobiłem wszystko co się dało na chłopski rozum - wyczyściłem pamięć, resetowałem wielokrotnie telewizor, aktualizacje także instalowałem, od roku problem jednak ten sam. To jest skandal, że nagle zabierają najważniejszą cechę telewizora, no ale cóż, żyjemy w 21 wieku. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...