asetoooor 0 Napisano 7 Listopada 2020 Witam. Posiadam telewizor PHILIPS 49PUS6412 Dzisiaj pojawił się problem - przy odpalaniu filmów 4k na youtube mam do wyboru maksymalnie opcje 720p, w niektórych filmach 4k działa normalnie ale w większości jest to tylko 720p do wyboru. Tak samo jest z Netflixem - większość filmów które są w 4k odpalają się w słabej jakości a część filmów normalnie w 4K. Żadnej aktualizacji nie było, stało się to tak nagle, wcześniej takiego problemu nie było. Ustawienia fabryczne nic nie pomogły. W czym może być problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gie 6 Napisano 8 Listopada 2020 Czy Philips nie dostał jakiegoś bana na Netflixa? A konkretnie chyba tv z 2018 z SoC Mediateka MT5891. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Bielaszewski 0 Napisano 9 Listopada 2020 W dniu 7.11.2020 o 17:55, asetoooor napisał: Witam. Posiadam telewizor PHILIPS 49PUS6412 Dzisiaj pojawił się problem - przy odpalaniu filmów 4k na youtube mam do wyboru maksymalnie opcje 720p, w niektórych filmach 4k działa normalnie ale w większości jest to tylko 720p do wyboru. Tak samo jest z Netflixem - większość filmów które są w 4k odpalają się w słabej jakości a część filmów normalnie w 4K. Żadnej aktualizacji nie było, stało się to tak nagle, wcześniej takiego problemu nie było. Ustawienia fabryczne nic nie pomogły. W czym może być problem? Mam od piątku to samo. Na YouTube tez przestal wyswietlac 4k. Dramat jakis. Support porażka. Ustawienia fabryczne nuc nie dały. 480p max na Netflix 1.66mb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UHD fan 142 Napisano 9 Listopada 2020 To drugi taki przypadek na świecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Bielaszewski 0 Napisano 9 Listopada 2020 7 minut temu, UHD fan napisał: To drugi taki przypadek na świecie. 2gi? Jest mnostwo wpisow na necie. Nie wiem co sie stalo i nikt nie chce pomóc:( W dniu 7.11.2020 o 17:55, asetoooor napisał: Witam. Posiadam telewizor PHILIPS 49PUS6412 Dzisiaj pojawił się problem - przy odpalaniu filmów 4k na youtube mam do wyboru maksymalnie opcje 720p, w niektórych filmach 4k działa normalnie ale w większości jest to tylko 720p do wyboru. Tak samo jest z Netflixem - większość filmów które są w 4k odpalają się w słabej jakości a część filmów normalnie w 4K. Żadnej aktualizacji nie było, stało się to tak nagle, wcześniej takiego problemu nie było. Ustawienia fabryczne nic nie pomogły. W czym może być problem? Mam od piątku to samo. Na YouTube tez przestal wyswietlac 4k. Dramat jakis. Support porażka. Ustawienia fabryczne nuc nie dały. 480p max na Netflix 1.66mb. 10 minut temu, UHD fan napisał: To drugi taki przypadek na świecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UHD fan 142 Napisano 9 Listopada 2020 Daj linki. Wpisałeś się już dwa razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Bielaszewski 0 Napisano 9 Listopada 2020 2 minuty temu, UHD fan napisał: Daj linki. Wpisałeś się już dwa razy. https://www.reddit.com/r/netflix/comments/jq9wdb/netflix_capped_at_166mbps480p/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UHD fan 142 Napisano 9 Listopada 2020 Cytat I can confirm that with "Test Patterns" video from netflix, the issue is happening to all my Android devices, not only the Philips TV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Bielaszewski 0 Napisano 9 Listopada 2020 Mozesz mi wytłumaczyć o co w tym chodzi? Wybacz ze jestem takim głąbem:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zsrr 75 Napisano 9 Listopada 2020 Gościu niby przetestował inne swoje urządzenia na Androidzie i podobno na wszystkich ma ten sam problem z Netflixem. Nie tylko Philips. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1975 0 Napisano 10 Listopada 2020 U mnie to samo na Philips 55POS9002. Miejmy nadzieję, że szybko rozwiążą problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
UHD fan 142 Napisano 10 Listopada 2020 Podobno tatuś zmienił NETFLIX premium na NETFLIX VHS. Jest dużo taniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Bielaszewski 0 Napisano 11 Listopada 2020 Dzis 1080p takze idzie ku lepszemu jednak 4k nadal nie:((( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1975 0 Napisano 12 Listopada 2020 14 godzin temu, Marek Bielaszewski napisał: Dzis 1080p takze idzie ku lepszemu jednak 4k nadal nie:((( Potwierdzam, HDR też już działa. Na Youtube nadal 720p. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akumaharadza 0 Napisano 14 Listopada 2020 U mnie niestety to samo więc jestem kolejnym przypadkiem... opisałem to w innym wątku, bo nie mogłem znaleźć tego problemu na forum: Zweryfikujcie dokładnie wstawki na YouTube, wygląda na to, że wybrane treści buforują się do 4k (jest możliwość wyboru takiej rozdzielczości). Wpiszcie sobie w wyszukiwarce samo "4K" i przeklikajcie pierwsze lepsze filmy. U mnie na tv (65OLED803/12) w 4k działa np ta wstawka, dajcie znać czy u Was też? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Bielaszewski 0 Napisano 20 Listopada 2020 Nadal 1080p jednak 4k nadal nie:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akumaharadza 0 Napisano 13 Stycznia 2021 U mnie niestety nadal to samo, to są jakieś kpiny, gdyby nie XBOX/PS4 to nie mógłbym korzystać z treści 4k na swoim TV. Czy u Was też problem nadal występuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brocken 0 Napisano 22 Stycznia 2021 Po aktualizacji YouTube i Netflixa, filmy wydają się działać w 4k tylko na netflixie. Na Youtubie to co wcześniej działało w 4K np. Costą Rica im 4K 60fps - dalej tylko 720p. Mój tv 55PUS8303 - i ma soft z teoretycznym rozwiązaniem problemu: TPM171E _ 107.001.136.003 – Date: 2020/12/07 - Android Oreo 8.0.0 based software - Fix for UHD playback on specific VOD services - Improvements for network setup - Fix for clock time in EPG grid - Improvements for system stability Ktoś znalazł coś nowego w temacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin Deyna 0 Napisano 11 Września 2021 Po aktualizacji problemu z filmami w 4K z YouTube już nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Heheszek554 0 Napisano 12 Września 2021 @Marcin Deyna aktualizacji YouTube czy aktualizacji softu telewizora? Mam niestety ten sam problem, telewizor to Philips 49PUS6561/12 i niestety, ale najnowsza aktualizacja nie wspomina o naprawieniu problemu z UHD w serwisach VOD jak wyżej kolega podał do swojego TV. Jest to oczywiście niemały skandal, jeśli ktoś jest w stanie pomóc to będę wdzięczny. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin Deyna 0 Napisano 12 Września 2021 AKtualizacji softu telewizora, mam 55oled803 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Heheszek554 0 Napisano 13 Września 2021 Eh.. na moim dalej to samo, a zrobiłem wszystko co się dało na chłopski rozum - wyczyściłem pamięć, resetowałem wielokrotnie telewizor, aktualizacje także instalowałem, od roku problem jednak ten sam. To jest skandal, że nagle zabierają najważniejszą cechę telewizora, no ale cóż, żyjemy w 21 wieku. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach