Skocz do zawartości

Pytanie

Cześć,

zakupiłem telewizor Samsung 65Q80T, wszystko pięknie ładnie tylko podczas oglądania meczu widać pionowe pasy, szczególnie przy dynamicznych ruchach kamery (w sumie tylko przy dynamicznych ruchach). Jest to dość uciążliwe... po kilku meczach widzę to również oglądając serial -.-. Napotkałem się z tą wadą na stronie tvtest, opisują to jako wadę układu podświetlania. W związku z tym mam do Was pytanie. Czy ktoś z Was miał taki problem? Serwis samsunga przyjmie mi ten TV na reklamacje/pomogą? 

Pozdrawiam

ehh.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Serwis musi przyjąć zgłoszenie, tylko dam Ci radę, im mniej będziesz mówił tym lepiej dla Ciebie. Opisz wadę w dwóch trzech zdaniach max bo wszystko co powiesz może potem zagrać na twoją niekorzyść. Kiedyś przechodziłem przez "męki pańskie" z serwisem RTV to wiem co mówię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

DSE/vertical banding cecha/wada technologi - w mnejszym/wiekszym stopniu wystepuje w lcd. Pytanie jak silny jest efekt i jak bardzo przeszkadza w ogladaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Często olewam mniejsze wady, staram się do nich przyzwyczaić bo szkoda mi czasu na zgłaszanie reklamacji, denerwowanie się i pilnowanie tego. W tym przypadku jestem zmuszony zgłosić reklamację bo zamiast skupić się na meczu skupiam się na pasach. Przy zakupie tego tv wyszedłem z założenia, że lepsze odświeżanie i klasa sprzętu sprawi, że oglądanie meczy będzie przyjemnością, a tymczasem męczę się. Wcześniej 40sto calowy Thomson FHD dawał mi więcej przyjemności z oglądania meczu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

 

W dniu 20.10.2020 o 08:27, koralgool napisał:

Serwis musi przyjąć zgłoszenie,

ale w lcd takie problemy to chyba są traktowane jako cecha technologii (jak clouding) - wiec reklamacja może być po prostu odrzucona

28 minut temu, barkol napisał:

Często olewam mniejsze wady, staram się do nich przyzwyczaić bo szkoda mi czasu na zgłaszanie reklamacji

a jak się sprawuje q80t ? te mniejsze wady jak jakieś problemy ze stutterem na 50hz, smużeniem itd/itp są wyolbrzymione?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Pomijając problem występujący głównie przy meczach to jestem z tego tv bardzo zadowolony. Jakość obrazu, czerń, szybkość działania to bajka. Jeszcze biorąc pod uwagę, że kupiłem go za 4480 zł to już w ogóle, nie miał konkurencji ;d. 

 

Ale tak jak napisałeś @klaus71 boję się, że odrzucą reklamację. Chociaż rozmawiałem z przedstawicielem Samsunga to powiedział, że nie spotkał się z taką wadą w tych tv i serwis mi pomoże. No zobaczymy 😜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
17 minut temu, barkol napisał:

biorąc pod uwagę, że kupiłem go za 4480 zł to już w ogóle, nie miał konkurencji ;d.

media expert ? promocja z drugim produktem + bon ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
2 godziny temu, klaus71 napisał:

media expert ? promocja z drugim produktem + bon ?

Neonet, promocja bez VAT (wtedy była cena około 4980 zł) łączyła się z drugim produktem co dawało dodatkowe 500 zł rabatu. 

Edytowane przez barkol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

@barkol Hey, też kupiłem ostatnio ten TV, i chociaż nie zauważyłem takiego problemu jak ty, to chciałbym cię prosić o pogadankę na wiadomości prywatnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Jestem po wizycie miłego serwisanta. Od razu bez zbędnego gadania wziął nową matrycę i wymienił. Zajęło to godzinę. Jest lepiej, ale nie idealnie. Czy mogę liczyć na to, że będzie idealnie? Chyba nie. Jak do tej pory mecz oglądało się 3/10, tak teraz jest 6/10. (Chodzi mi o sam efekt DSE). Reasumując jest widoczny, ale nie aż tak bardzo.

*Testowałem 20 minut
**Kupując nowy TV zawsze sprawdzajcie w sklepie matrycę. Warto zapuścić youtube, DSE test. 
***Serwis oceniam 9/10. Od zgłoszenia usterki do jej realizacji minęło kilka dni. Serwisant stwierdził, że On wymienia takie usterki, natomiast ktoś inny mógłby powiedzieć, że taka jest cecha tych TV i nic by nie zrobił.

To tak w ramach ciekawostki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...