dewey 12 Napisano 17 Października 2020 Cześć. Mam pytanie związane z gwarancją w LG, a mianowicie kupiłem parę dni temu OLED55CX w sklepie internetowym Media Expert i po otrzymaniu towaru zauważyłem, że karta gwarancyjna jest nie podbita. Zadałem więc pytanie w LG, jakie dokumenty są wymagane w celu uznania gwarancji i dostałem taką odpowiedź: "Szanowny Panie, Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta LG Electronics Polska Sp. z o.o. Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z warunkami gwarancji realizacja uprawnień gwarancyjnych odbywa się po przedstawieniu ważnej karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu. Karta gwarancyjna jest ważna, jeżeli sporządzona jest na oryginalnym druku lub dostarczonym przez sprzedawcę [beeep]likacie oryginalnej karty gwarancyjnej i zawiera następujące dane: nazwę sprzętu, model, numer fabryczny, datę sprzedaży, pieczęć i podpis sprzedawcy oraz podpis klienta" Trochę mnie to zaskoczyło, że w dobie elektronicznych dowodów zakupu, sklepów internetowych itd., muszę rzeczywiście mieć podbitą kartę gwarancyjną. Wiadomo, że konsultant z LG powie wszystko, ale ile jest w tym prawdy? Jakie mieliście doświadczenia z gwarancją i wizytą serwisu z LG? Nie mogę się w tej chwili dodzwonić do Media Expert, ale jestem ciekaw, czy w celu podbicia gwarancji będę mógł podejść do najbliższego sklepu stacjonarnego, czy też będę musiał pojechać do innego miasta, do sklepu, który widnieje na mojej fakturze... Ktoś coś wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gidyja 6 Napisano 17 Października 2020 Niestety to prawda i jeśli zgłaszasz awarię to na infolini pytają się o podbitą gwarancję jeśli powiesz że nie to nie przyjmą zgłoszenia, ja przez to miałem wizytę w sklepie. Tylko nie wiem po co bo serwisant w ogóle na to nie zwracał uwagi. moja rada przy zgłaszaniu mówić że gwarancja podbita. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dewey 12 Napisano 17 Października 2020 Mam tylko nadzieję, że będę mógł ją podbić w najbliższym sklepie, byłoby to logiczne, bo adres na fakturze to siedziba Media Expert, a wątpię żeby wszyscy klienci kupujący w Media, byli zmuszeni jeździć tam, w celu podbicia karty... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nanil ek 23 Napisano 19 Października 2020 Kupowałem w Neonet i musiałem podbijać w sklepie tam gdzie tv był odbierany więc musiałem parędziesiąt kilosów specjalnie jechać. Niby adres na pieczątce by się nie zgadzał. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gidyja 6 Napisano 19 Października 2020 Tylko jeszcze raz napisze serwisant który do mnie przyjechał nawet nie oglądał gwarancji a na moje wywody że przy zgłaszaniu usterki pytali się o podbitą gwarancję był zdziwiony, do tego talewizor kupowałem w Saturnie a że względu na przekształcenie w Media Markt miałem inną pieczątkę niż nazwę na fakturze i w sklepie też sie dziwili. Podsumowując przy zgłaszaniu mówić że podbita bo i tak serwisant nie sprawdza, a najlepsze jak chciałem żeby mi wbił w gwarancję naprawę to powiedział na co to Panu w razie sprzedaży będzie że bezawaryjny. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rybus85 11 Napisano 20 Października 2020 Ja nie musiałem mieć podbitej przy B9. Serwisant dzwonił i zapytał czy mam podbitą. Ja mu na to że kto w dzisiejszych czasach podbija gwarancję tym bardziej kupując przez internet. Kolejne pytanie z jakiego sklepu. Euro Rtv Agd. Stwierdził że to dobrze i nie będzie problemu bo sobie sprawdzą. Jak przyjechali po tv(pojawił się pasek z góry na dół) to prosili tylko o dowód zakupu i niepodbitą kartę gwarancyjną. No i pilot Jak wrócił tv z naprawy to miałem już podbitą i wypełnianą kartę gwarancyjną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ImageX7 7 Napisano 21 Października 2020 @dewey Też kupiłem w sklepie internetowym Media Expert i normalnie można podbić kartę gwarancyjną w sklepie stacjonarnym. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dewey 12 Napisano 21 Października 2020 47 minut temu, ImageX7 napisał: @dewey Też kupiłem w sklepie internetowym Media Expert i normalnie można podbić kartę gwarancyjną w sklepie stacjonarnym. Również już zdążyłem to sprawdzić, ale dzięki za cynk 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach