Skocz do zawartości

Gidyja

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

6 Neutral

O Gidyja

  • Tytuł
    VHS

Ostatnie wizyty

1 256 wyświetleń profilu
  1. Wideo, które oglądasz to cyfrowy obraz, a więc składa się z bitów, im jest ich więcej, tym lepiej, a obraz jest po prostu lepszy. Film 1080p na płycie posiada średnio 38 Mbps (megabitów na sekundę), a film 4K nawet 100 Mbps. Bitrate serwisów streamingowych to często około ¼ jakości płyt Blu-ray więc siłą rzeczy obraz z Netflixa czy innych serwisów będzie gorszy , ja osobiście na Apple TV miałem około 30Mb/s więc około 2 - 3 razy gorzej niż z z Blu-Ray.
  2. Właśnie 2160 to jest 4K , FHD ma 1080 więc wszystko jest jak najbardziej OK.
  3. No to ewidentnie masz coś nie tak z tv, chyba że problem po stronie routera. U mnie bez problemu na paśmie 2,4 jak i 5 Ghz , po lanie nie sprawdze bo mam ruter w innym pokoju.
  4. Mam powyższy model i u mnie nic takiego nie występuje więc nie wiem po co sugestie że nie wyrabia jakiś element, ja stawiam na uszkodzenie telewizora tym bardziej że jest to dość popularny model więc było by więcej takich osób które mają problem.
  5. Było już o tym , szukaj w ustawieniach > w ułatwieniach dostępu > wsparcie dla niedosłyszących .
  6. Bo to musisz znaleźć w ustawieniach androida a nie w aplikacji , szukaj w ułatwieniach dostępu wsparcie dla niedosłyszących .
  7. Dziwne bo niby w Stanach i Kanadzie już dawno jest , i tak dobrze że w ogóle nie zapomnieli o serii XF [emoji3] .
  8. Oczywiście https://hdtvpolska.com/telewizory-sony-android-google-tv-aktualizacja-jak-pobrac/ Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  9. Jestem ciekaw kiedy wrzucą obiecaną aktualizacje do 10 . Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...