Deimos 798 Napisano 1 Października 2020 (edytowane) Oświadczenie LG Electronics Polska Sp. z o.o. dotyczące Bezpłatnego Programu Wymiany Modułu Zasilającego.Mając na uwadze bezpieczeństwo naszych Klientów oraz w związku z odnotowaniem przypadków przegrzewania się układu zasilania w modelach telewizorów OLED o przekątnych ekranu 65 i 77 cali, wyprodukowanych przed październikiem 2019 roku, rozpoczęliśmy przygotowania do Bezpłatnego Programu Wymiany Modułu Zasilającego. Bezpłatnym Programem Wymiany Modułu Zasilającego objęte będą wyłącznie następujące modele telewizorów:2016: OLED65G6, OLED77G6, OLED65E62017: OLED65W7, OLED77W7, OLED65G7, OLED77G7, OLED65E7, OLED65C7, OLED65B7 2018: OLED65W8, OLED77W8, OLED65G8, OLED77C82019: OLED65W9, OLED77W9, OLED77C9, OLED77B9 Pragniemy jednocześnie zapewnić, iż komfort naszych Klientów stanowi dla nas najwyższy priorytet, dlatego z należytą starannością zweryfikujemy każdy zgłoszony nam przypadek przegrzewania się telewizora. W razie wystąpienia niepokojących objawów związanych z działaniem urządzenia prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta:poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej LG: https://www.lg.com/pl/wsparcie/zglos...wy/rejestracja lub telefonicznie: 801 54 54 54 Edytowane 1 Października 2020 przez Deimos 1 1 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
llukk 97 Napisano 1 Października 2020 (edytowane) Każdy oled musi być cały czas podpięty do prądu, więc wada układu zasilającego jest bardzo poważna. Ja już zglosiłem wczoraj i czakam na serwis. Edytowane 1 Października 2020 przez llukk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 249 Napisano 1 Października 2020 No ciekawe ... czy te wymienione będą także lekko piszczały... Nie tak to sobie wyobrażałem - myślałem ze TV na stojąco 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach