Skocz do zawartości
  • 0
gruby33

Philips 50PUS8535 - Pasek z opóźnionym obrazem

Pytanie

Witam,

Kilka dni temu kupiłem TV a dokładnie model Philips 50PUS8535/12. Ogólnie jestem z niego mega zadowolony, szczególnie systemem Ambilight. Ale zaczął występować jeden denerwujący błąd. Mianowicie kiedy włączę Xboxa przez HDMI, czy odpalę bezpośrednio z TV YouTube czy Netflix w wyższych rozdzielczościach to po powrocie do TV DVB-T po kilku sekundach wskakuje na górze ekranu kilku cm pasek, na którym obraz tak jak by jest opóźniony. Po przełączeniu na inne kanał DVB-T pasek ten znika ale pojawia się znów po kilku sekundach. Po przełączeniu z powrotem na YouTube czy inne źródło ten pasek nie występuje. Aby zlikwidować ten pasek muszę wyłączyć TV przez wyjęcie wtyczki z gniazdka (wyłączenie pilotem nawet na kilkanaście minut nie pomaga). Wtedy jest wyszko ok nawet cały dzień ale dopóki nie włączę znów innego źródła wideo wtedy po powrocie na DVB-T znów pojawia się pasek.

TV Zaktualizowałem do najnowszej wersji oraz przywróciłem ustawiania fabryczne ale nadal jest to samo.

Czy widział ktoś podobny przypadek i da radę jakoś to naprawić przez ustawienia czy TV na reklamację ewentualnie zwrot jeśli nie minęło 14 dni.

P.S Dodam, że jakość i siła sygnału DVB-T to 99-100%

Film jak to wygląda:

 

Edytowane przez gruby33

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Odkryłem, że ma to związek konkretnie z ustawieniem obrazu. Na DVB-T jest tryb "Film". Na Konsoli jest "Gra", a na YouTube przy treściach HDR jest "HDR - jasny". W ustawieniach Gra i HDR są pewnie niskie wartości input lag, i potem po przełączeniu z powrotem na DVB-T tryb "Film" ma wyższy input lag i coś do końca się nie przełącza i dlatego takie opóźnienie na pasku. Kiedy dla wejścia HDMI Xboxa czy YouTuba ustawię też "Film" czy "osobisty" to ten problem nie występuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Potwierdzenie miałem, że co najmniej 2 inne tv miały ten sam problem więc był to problem globalny raczej. 

Po ostatniej aktualizacji jak na razie jest ok.

Jedynie niesmak został do serwisu Philipsa, który woła o pomstę... Przyjęli zgłoszenie że przekażą do działu technicznego, po tygodniu zamknęli z informacją żebym sobie resetował tv z gniazdka i tyle... Zero odpowiedzi, że np robią już poprawkę czy coś, a kolejne moje tematy i wiadomości zamykali o oznaczali automatycznie jaki [beeep]likat...

Uwinęli się w ostatnim czasie bo już po pudło szedłem go garażu aby spakować TV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

witam, mam podobne odczucia z serwisem philipsa, ja mam z kolei inny probem. Mianowicie z wyświetlaniem filmów po wifi. Wcześniej mając samsunga klikałem po prostu w menu na laptopie "rzutuj do urządzenia" niestety na androidzie ta funkcja nie działa. Działa lustrzane odbicie przez chrome ale oglądanie filmu w 4k to jakaś porażka. Zacinający się cały czas obraz. Może ktoś to rozkminił?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...