Jump to content

gruby33

Użytkownik
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

9 Neutral

About gruby33

  • Rank
    VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Potwierdzenie miałem, że co najmniej 2 inne tv miały ten sam problem więc był to problem globalny raczej. Po ostatniej aktualizacji jak na razie jest ok. Jedynie niesmak został do serwisu Philipsa, który woła o pomstę... Przyjęli zgłoszenie że przekażą do działu technicznego, po tygodniu zamknęli z informacją żebym sobie resetował tv z gniazdka i tyle... Zero odpowiedzi, że np robią już poprawkę czy coś, a kolejne moje tematy i wiadomości zamykali o oznaczali automatycznie jaki [beeep]likat... Uwinęli się w ostatnim czasie bo już po pudło szedłem go garażu aby spakować TV.
  2. Tak teraz się nagle pojawił jako zaakceptowany. Niestety szkoda że od 2 tygodnie pod innym artykułem tych tv nadal nikt nie zaakceptował postów z problemem. https://hdtvpolska.com/telewizor-uniwersalny-nowa-wersja-philips-performance-50-z-ambilight-i-niskim-input-lag-bardzo-tanio-w-promocji-gdzie-kupic/
  3. Kolejny wpis na głównej o nowych tv philips i kolejne nie publikowanie moich komentarzy na głównej stronie pod artykułem o wadach nowej serii. Philips umywa ręce po zgłoszeniu reklamacji i każe wyłączać za każdym razem tv z gniazdka i zamyka mi reklamacje jako rozwiązana aby nie minęło 7 dni od ich złożenia. Teraz widzę że super forum, które testuje tv tak naprawdę jest do niczego bo jak Philipsa zapłacił za reklamę to złego komentarza na głównej żadnego nie może być żeby przypadkowo ktoś nie zobaczył . Bo na forum to jednak mniej ludzi wejdzie.
  4. Witam uprzejmie. Zechce, ktoś z redakcji wyjaśnić czemu pisząc komentarze pod artykułem ze strony głównej moje komentarze nie są publikowane?: https://hdtvpolska.com/telewizor-uniwersalny-nowa-wersja-philips-performance-50-z-ambilight-i-niskim-input-lag-bardzo-tanio-w-promocji-gdzie-kupic/ Od kilku dni próbuję napisać komentarz pod tym artykułem, który tyczy się problemu z polecanym przez redakcję sprzętem ale nie widać go publicznie, a ja mam ciągle informację, że oczekuje na akceptację. Inne komentarze w tym czasie się pojawiają. Czyżby nie na rękę redakcji i sponsorowi, że zachwalany nowy TV ma już wady fabryczne?
  5. Może redakcja potwierdzić czy w innych modelach jest ta sama przypadłość z opóźnionym paskiem ekranu jak w moim temacie : Piszę tą wiadomość już 3 raz bo wcześniejszych nikt nie zaakceptował do publikacji od kilku dni pod tym postem...
  6. Odkryłem, że ma to związek konkretnie z ustawieniem obrazu. Na DVB-T jest tryb "Film". Na Konsoli jest "Gra", a na YouTube przy treściach HDR jest "HDR - jasny". W ustawieniach Gra i HDR są pewnie niskie wartości input lag, i potem po przełączeniu z powrotem na DVB-T tryb "Film" ma wyższy input lag i coś do końca się nie przełącza i dlatego takie opóźnienie na pasku. Kiedy dla wejścia HDMI Xboxa czy YouTuba ustawię też "Film" czy "osobisty" to ten problem nie występuje.
  7. Witam, Kilka dni temu kupiłem TV a dokładnie model Philips 50PUS8535/12. Ogólnie jestem z niego mega zadowolony, szczególnie systemem Ambilight. Ale zaczął występować jeden denerwujący błąd. Mianowicie kiedy włączę Xboxa przez HDMI, czy odpalę bezpośrednio z TV YouTube czy Netflix w wyższych rozdzielczościach to po powrocie do TV DVB-T po kilku sekundach wskakuje na górze ekranu kilku cm pasek, na którym obraz tak jak by jest opóźniony. Po przełączeniu na inne kanał DVB-T pasek ten znika ale pojawia się znów po kilku sekundach. Po przełączeniu z powrotem na YouTube czy inne źródło ten pasek nie występuje. Aby zlikwidować ten pasek muszę wyłączyć TV przez wyjęcie wtyczki z gniazdka (wyłączenie pilotem nawet na kilkanaście minut nie pomaga). Wtedy jest wyszko ok nawet cały dzień ale dopóki nie włączę znów innego źródła wideo wtedy po powrocie na DVB-T znów pojawia się pasek. TV Zaktualizowałem do najnowszej wersji oraz przywróciłem ustawiania fabryczne ale nadal jest to samo. Czy widział ktoś podobny przypadek i da radę jakoś to naprawić przez ustawienia czy TV na reklamację ewentualnie zwrot jeśli nie minęło 14 dni. P.S Dodam, że jakość i siła sygnału DVB-T to 99-100% Film jak to wygląda:
×
×
  • Create New...