MichałTCL 0 Napisano 26 Listopada 2020 Odpisuję teraz, bo dopiero dzisiaj otrzymałem list od Centrum Serwisowego MiK. Także tyle w tym temacie. Całkowita strata czasu. Oddaję telewizor do Media Expert na podstawie rękojmi. Trzaski nasilają się coraz bardziej. W nocy tak strzela, że trudno zasnąć. Całkowita porażka. Maćko666 a jak u Ciebie? Nadal w serwisie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maćko666 0 Napisano 26 Listopada 2020 @MichałTCL u mnie następująca sytuacja. Zgłosiłem tam: trzaski TV, sytuację, kiedy TV włącza się z obrazem, ale bez dźwięku, włącza się z dźwiękiem bez obrazu, i kiedy cały dźwięk leci przez subwoofer. Na każdą usterkę na nagranie wideo. Telewizor był w serwisie 1,5 tygodnia. Poprawili mocowanie subwoofera, wgrali nowy soft, i zrobili testy serwisowe. Tak napisali. W załączonym dokumencie nie zanegowali trzasków. Nie napisali też, że poradzili sobie z tym problemem. Z dobrych rzeczy. Nowy soft jest super. Jest niebo a ziemia. Serio. Bardzo szybki. Trzaski jak były, tak są. A, i już raz mi się włączył bez obrazu. Napisałem do Media Expert, że chcę wymiany na inny egzemplarz. Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichałTCL 0 Napisano 26 Listopada 2020 No i tak będziemy się bujać w tym temacie, bo z ich strony, to żadna usterka. Pewnie mają całą masę tego typu zgłoszeń i to jest ich linia obrony... Ja właśnie wysłałem pismo reklamacji towaru na podstawie rękojmi z żądaniem zwrotu pieniędzy. Na odpowiedź mają 14 dni, więc mam nadzieję, że teraz mają młyn i nie zdążą w tym czasie mi odpowiedzieć :D. Maćko666 Możesz podać jakie masz oprogramowanie? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maćko666 0 Napisano 27 Listopada 2020 (edytowane) @MichałTCL w ustawieniach TV są trzy pola. Wersja oprogramowania, systemu i PQ. Oprogramowanie: V8-R851T02-LF1V378.016574 Systemu: V5.2.0(V8-2009050-MF1V520) PQ: EU_ID230_V1.7_20200228 Zanim TCL przyjął moje zgłoszenie, poprosili mnie o film z trzaskami. Dodatkowe usterki zgłosiłem dopiero w serwisie, nie u TCLa. Po otrzymaniu nagrania, dopiero wtedy przyjęli moje zgłoszenie naprawy. Uznałem ten fakt, za zatwierdzenie usterki, którą chcieli zobaczyć/usłyszeć.l, przyjęli zlecenie naprawy. Serwis też jej nie zanegował. Po prostu, nie naprawił jej. W razie konieczności, nagraj film, i idź do rzecznika praw konsumenta. Jest darmo. Ja bym zapytał Twojego serwisu, skoro uważają to za normę, wtedy jakie normy ma ta...norma? Jak głośne mogą być te trzaski, i jak często, i w jakich sytuacjach mogą występować. Oraz niech wskażą dokument, gdzie opisane jest wyłączenie trzasków z listy potencjalnych wad urządzenia. Edytowane 27 Listopada 2020 przez Maćko666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_TCL 0 Napisano 2 Lutego 2021 MichałTCL dostałeś odpowiedź ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichałTCL 0 Napisano 4 Lutego 2021 Tomek_TCL u mnie to temat bardziej rozwinięty jest :D. Po krótce powiem tak, po otrzymaniu powyższej "ekspertyzy" złożyłem reklamację z tytułu rękojmi do Media Expert. Na wstępie mi ją bezzasadnie odrzucili i napisali, że oddają TV do producenta w celu naprawy. Minęło ponad 40 dni i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Po moich wielokrotnych telefonach na infolinię i mailach, otrzymałem odpowiedź, że TV jest sprawny i odsyłają mi go (odpisali w piątek 29.01.21). Do dzisiaj nie zadzwonił żaden kurier... Odpowiedziałem im pismem stwierdzającym, że przekroczyli wszystkie ustawowe terminy i w związku z tym domagam się zwrotu środków lub nowego TV. Oni oczywiście zaprzeczyli, więc przekazałem temat do UOKiK'u. Generalnie nie poleciłbym nikomu TCL, przede wszystkim z powodu beznadziejnego serwisu. Sam pracuję w branży serwisowej i nie wyobrażam sobie takiego podejścia do klienta. Media Expert też się nie spisało, generalnie zlewka po całości w takiej sprawie. A jak u Ciebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_TCL 0 Napisano 23 Lutego 2021 Ja dopiero zaobserwowałem u siebie te trzaski, nie są tak częste, ale są. Telewizor mam od listopada, początkowo myślałem, że nowy i musi się wystukać, ale to nie ustaje i jak widać nie ustanie. Jakby tego było mało od tygodnia zaczął się zawieszać i nie reaguje na pilota, dopiero wyjęcie wtyczki z prądu pomaga . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maćko666 0 Napisano 4 Kwietnia 2021 @MichałTCL - jaki masz finał sprawy? Ja właśnie swój odesłałem drugi raz. Pierwszy był na gwarancję, teraz z tytułu rękojmi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach