Skocz do zawartości
rymek89

Częste Trzaski w nowym TCL 65c815 (co 3min)

Rekomendowane odpowiedzi

Odpisuję teraz, bo dopiero dzisiaj otrzymałem list od Centrum Serwisowego MiK. Także tyle w tym temacie. Całkowita strata czasu. Oddaję telewizor do Media Expert na podstawie rękojmi.

Trzaski nasilają się coraz bardziej. W nocy tak strzela, że trudno zasnąć. Całkowita porażka.

Maćko666 a jak u Ciebie? Nadal w serwisie?

IMG-6714.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@MichałTCL u mnie następująca sytuacja. Zgłosiłem tam: trzaski TV, sytuację, kiedy TV włącza się z obrazem, ale bez dźwięku, włącza się z dźwiękiem bez obrazu, i kiedy cały dźwięk leci przez subwoofer. Na każdą usterkę na nagranie wideo. Telewizor był w serwisie 1,5 tygodnia. Poprawili mocowanie subwoofera, wgrali nowy soft, i zrobili testy serwisowe. Tak napisali. W załączonym dokumencie nie zanegowali trzasków. Nie napisali też, że poradzili sobie z tym problemem. Z dobrych rzeczy. Nowy soft jest super. Jest niebo a ziemia. Serio. Bardzo szybki. Trzaski jak były, tak są. A, i już raz mi się włączył bez obrazu. Napisałem do Media Expert, że chcę wymiany na inny egzemplarz. Czekam na odpowiedź.

Pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i tak będziemy się bujać w tym temacie, bo z ich strony, to żadna usterka. Pewnie mają całą masę tego typu zgłoszeń i to jest ich linia obrony... Ja właśnie wysłałem pismo reklamacji towaru na podstawie rękojmi z żądaniem zwrotu pieniędzy. Na odpowiedź mają 14 dni, więc mam nadzieję, że teraz mają młyn i nie zdążą w tym czasie mi odpowiedzieć :D. Maćko666 Możesz podać jakie masz oprogramowanie? 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@MichałTCL w ustawieniach TV są trzy pola. Wersja oprogramowania, systemu i PQ.

Oprogramowanie: V8-R851T02-LF1V378.016574

Systemu: V5.2.0(V8-2009050-MF1V520)

PQ: EU_ID230_V1.7_20200228

Zanim TCL przyjął moje zgłoszenie, poprosili mnie o film z trzaskami. Dodatkowe usterki zgłosiłem dopiero w serwisie, nie u TCLa. Po otrzymaniu nagrania, dopiero wtedy przyjęli moje zgłoszenie naprawy. Uznałem ten fakt, za zatwierdzenie usterki, którą chcieli zobaczyć/usłyszeć.l, przyjęli zlecenie naprawy. Serwis też jej nie zanegował. Po prostu, nie naprawił jej. W razie konieczności, nagraj film, i idź do rzecznika praw konsumenta. Jest darmo. Ja bym zapytał Twojego serwisu, skoro uważają to za normę, wtedy jakie normy ma ta...norma? Jak głośne mogą być te trzaski, i jak często, i w jakich sytuacjach mogą występować. Oraz niech wskażą dokument, gdzie opisane jest wyłączenie trzasków z listy potencjalnych wad urządzenia.

Edytowane przez Maćko666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomek_TCL u mnie to temat bardziej rozwinięty jest :D.

Po krótce powiem tak, po otrzymaniu powyższej "ekspertyzy" złożyłem reklamację z tytułu rękojmi do Media Expert. Na wstępie mi ją bezzasadnie odrzucili i napisali, że oddają TV do producenta w celu naprawy. Minęło ponad 40 dni i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Po moich wielokrotnych telefonach na infolinię i mailach, otrzymałem odpowiedź, że TV jest sprawny i odsyłają mi go (odpisali w piątek 29.01.21). Do dzisiaj nie zadzwonił żaden kurier... Odpowiedziałem im pismem stwierdzającym, że przekroczyli wszystkie ustawowe terminy i w związku z tym domagam się zwrotu środków lub nowego TV. Oni oczywiście zaprzeczyli, więc przekazałem temat do UOKiK'u.

Generalnie nie poleciłbym nikomu TCL, przede wszystkim z powodu beznadziejnego serwisu. Sam pracuję w branży serwisowej i nie wyobrażam sobie takiego podejścia do klienta.

Media Expert też się nie spisało, generalnie zlewka po całości w takiej sprawie.

A jak u Ciebie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dopiero zaobserwowałem u siebie te trzaski, nie są tak częste, ale są. Telewizor mam od listopada, początkowo myślałem, że nowy i musi się wystukać, ale to nie ustaje i jak widać nie ustanie. Jakby tego było mało od tygodnia zaczął się zawieszać i nie reaguje na pilota, dopiero wyjęcie wtyczki z prądu pomaga :(.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...