rymek89 0 Napisano 13 Sierpnia 2020 dzień dobry, kupiłem nowy TV TCL 65c815 i nie dają mi żyć trzaski w telewizorze. Wczoraj mierzyłem ze stoperem i co średnio 3 minuty a czasem i częściej bardzo nieprzyjemnie telewizor strzela. Wiem, że plastiki się nagrzewają i zwiększają/zmniejszają ale z taką częstotliwością to nie mam aż ochoty korzystać z tego telewizora ... Czy coś można tutaj zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 13 Września 2020 Cześć. Mam to samo. Pytanie, czy TV u Ciebie jest zawieszony, czy stoi? Jeśli zawieszony, to czy masz założone plastikowe dystanse, które były dołączone do telewizora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rymek89 0 Napisano 13 Września 2020 zawieszony na ścianie - dystanse założone od uchwytu. u Ciebie stoi? Te trzaski są na tyle częste i głośne, że odbierają przyjemność z oglądania. Żałuję, że to kupiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tofikmax 98 Napisano 13 Września 2020 Mam go od blisko 3 miesięcy susuper tv . Ani razu , nie było z nim problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 13 Września 2020 (edytowane) U mnie też zawieszony, z tulejami. Wkurzają mnie te trzaski, ale finalnie TV kosztował mnie...3000 zł. Więc cena szalona za 65C815. Wiem, że kupując TV mam prawo wymagać aby był wolny od wad, i tak jest, oczekuję braku takich niedogodności, ale... Zakładam, że gdyby stał, a nie wisiał, byłoby git. Ale nie mam takiej opcji. Znam osobę, która zapomniała o tulejach, i jej nie strzela. Albo to wina braku tulejek, albo przypadku. Z drugiej strony, nie wiadomo czy wtedy śruby nie wchodzą niebezpiecznie głęboko. Edytowane 13 Września 2020 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tofikmax 98 Napisano 13 Września 2020 U mnie wisi , i także bez tuleji . One chyba mają zadanie odsunąć woofer od ściany . Aby nie dudnił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 13 Września 2020 Na pewno taka ich funkcja. Jedyne co, martwi mnie, czy śruby wtedy nie są niebezpiecznie blisko matrycy. Napiszę do serwisu z zapytaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rymek89 0 Napisano 14 Września 2020 16 godzin temu, Maciej Jadrowski napisał: U mnie też zawieszony, z tulejami. Wkurzają mnie te trzaski, ale finalnie TV kosztował mnie...3000 zł. Więc cena szalona za 65C815. Wiem, że kupując TV mam prawo wymagać aby był wolny od wad, i tak jest, oczekuję braku takich niedogodności, ale... Zakładam, że gdyby stał, a nie wisiał, byłoby git. Ale nie mam takiej opcji. Znam osobę, która zapomniała o tulejach, i jej nie strzela. Albo to wina braku tulejek, albo przypadku. Z drugiej strony, nie wiadomo czy wtedy śruby nie wchodzą niebezpiecznie głęboko. Ja też zapłaciłem 3000 pln za 65c815 ale na ten moment wolałbym dopłacić 1700 do samsunga z podobnymi parametrami. Te trzaski to dramat - nigdy więcej nic TCL nie zakupię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maćko666 0 Napisano 27 Września 2020 @rymek89 a Ty masz zainstalowane tuleje dystansowe na TV? @Tofikmax jakich zatem śrub użyłeś do montażu TV na wieszaku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichałTCL 0 Napisano 1 Października 2020 Cześć wszystkim! U mnie niestety to samo. Posiadam telewizor (TCL 65C615) od sierpnia. Telewizor mam powieszony na ścianie z tulejami dystansowymi dołączonymi do uchwytu. Problem z trzaskami też mnie dobija. W moim przypadku niestety częstotliwość jest większa, tak co 1 minutę... Jak podejdę i ruszę lekko matrycę to częstotliwość się zmniejsza na jakiś czas, ale potem i tak wraca do pierwotnego stanu. Kolega kupił ten sam model miesiąć wcześniej ode mnie i twierdzi, że nie ma z tym w ogóle problemu. Trzaskało mu tylko na samym początku (stał na dołączonych nóżkach). Teraz wisi na ścianie i jest OK... Zastanawiam się, czy może nie przykręciłem TV do stelaża ze zbyt dużą siłą, co wywołuje naprężenia... Jeżeli to nie przyniesie efektu, to zamontuję uchwyt bez tulejek dystansowych i dam update czy coś w tej kwestii się zmieniło. Pozdrawiam wszystkich TCL'owców :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maćko666 0 Napisano 1 Października 2020 Zauważyłem, że jeśli używa się TV w trybie szybkiego uruchamiania, wtedy strzela mniej, jakby nie wystudzał się całkowicie w tym trybie, w porównaniu, do całkowitego wyłączenia. To raz. Dwa, to faktycznie, mój brat nie ma tulejek, i jemu nie strzela w ogóle. Przy okazji, też ma trybie szybkiego uruchamiania. TV kupiliśmy jednocześnie. Mówił jeszcze, że nie przykręcał śrub z dużą siłą. Pojawił się lekki opór i koniec. Daj znać, jakie zmiany u Ciebie, i na jakich śrubach zamocowałeś, w sensie, jakiej długości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichałTCL 0 Napisano 5 Października 2020 Cześć, Wykonałem kilka prób luzowania śrub uchwytu do TV. Dwie dawałem (np. po przekątnej) mocniej, kolejne luźniej. Zrobiłem takich kilka kombinacji i nic to nie dało. Jak trzaskał tak trzaska. Moje śruby mają długość 3 cm. Niestety nie mogę sprawdzić zawieszenia bez dystansów, ponieważ układ płyty mocującej uchwytu oraz odstający subwoofer nie pozwalają na to. Tryb szybkiego uruchamiania daje mi tylko to, że telewizor strzela nawet gdy jest wyłączony ;-). Z kolei jak mam wyłączony ten tryb, to jak załączam TV to przy uruchomieniu strzela jak po*****y. Zastanawiam się jeszcze nad lekkim poluzowaniem śrub obudowy... ale muszę to zrobić tak, żeby nie było widać, że coś kręciłem (dla zachownia gwarancji). Dodatkowo zauważyłem jeszcze jeden problem. Jak przełączam się np. na konsolę w trybie PC lub GRA, to bardzo często wysakuje mi taki BUG (zdjęcie z załącznika). Na pewno nie jest to wina przewodu HDMI, ponieważ sprawdzałem na kilku innych i jest dokładnie tak samo. Jak pojawi się coś takiego, to wystarczy przełączyć się na inny tryb obrazu, ponownie wrócić na PC lub GRA i samo znika. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maćko666 0 Napisano 5 Października 2020 Nie ingerował bym w obudowę w ten sposób... Firmy mają swoje sposoby na sprawdzenie, czy sprzęt był otwierany, albo nawet tylko odkręcony, choćby nie do końca. Od razu walił bym do sklepu/serwisu. Nagraj film. Wyłączonym głosem, jako dowód, aby nie próbowali Ci wpierać, że u nich wszystko cacy. Ten TV ma sporo bugów. Ale w cenie 3000 i tak jest do "przejścia". Jak coś naprawdę sprawi, że TV będzie upierdliwy w użyciu, wtedy też zawołam serwis. U mojego brata jest cichutko. TV ma zawieszony na uchwycie IKEA, na śrubach IKEA. Nie dokręcał mocno. Pojawił się opór - koniec. U mnie jest relatywnie cichy od 2 dni. Znaczy się strzela znacznie mniej, ale to się zmienia raz na jakiś czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maćko666 0 Napisano 13 Października 2020 Jakieś nowości w sprawie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichałTCL 0 Napisano 14 Października 2020 Cześć, Nie ruszałem śrub od obudowy. Co bym nie zrobił i nie wymyślił, to telewizor cały czas trzaska. Nawet gdy jest w trybie czuwania. Trochę mnie już to dobija. TV zakupiony w MediaXpert i z tego co widzę, mają gwarancję door to door, więc chyba się skuszę. Mam jeszcze jedno pytanie (trochę off topic). Jak działają Wam filmy przez port USB? Mi każdy film w 4K tnie. Mam kupionego nowego pendrive samsunga (Samsung BAR Plus 400MB/s), odtwarzałem na różnych programach (VLC, KODI, wbudowany). Filmy też ściągałem różne w różnych typach kodowań, ale na każdym mniej lub bardziej przycina. Nie ma płynnego obrazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maćko666 0 Napisano 15 Października 2020 8 godzin temu, MichałTCL napisał: Mam jeszcze jedno pytanie (trochę off topic). Jak działają Wam filmy przez port USB? Mi każdy film w 4K tnie. Mam kupionego nowego pendrive samsunga (Samsung BAR Plus 400MB/s), odtwarzałem na różnych programach (VLC, KODI, wbudowany). Filmy też ściągałem różne w różnych typach kodowań, ale na każdym mniej lub bardziej przycina. Nie ma płynnego obrazu. Brat to sprawdzał. Jedynie kupienie Mi Box TV 4K pomogło. 200 zł, a śmiga aż miło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maćko666 0 Napisano 28 Października 2020 Hej. Zgłosiłem sprawę do serwisu TCL. Przedłożyłem nagranie wideo. Zatwierdzili moje zgłoszenie. Czekam na przyjazd technika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichałTCL 0 Napisano 4 Listopada 2020 Cześć ja tak samo :D. Dzisiaj oczekuję na przyjazd. Dam znać co wymyślili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maćko666 0 Napisano 4 Listopada 2020 6 minut temu, MichałTCL napisał: Cześć ja tak samo :D. Dzisiaj oczekuję na przyjazd. Dam znać co wymyślili. Koniecznie się odezwij. Będę widział jak z nimi rozmawiać. Póki co, coś technik nie może się do mnie dodzwonić. Dzwoni już od tygodnia, a centrala tylko przeprasza, i przeprasza. Już mam pierwsze złe doświadczenia z serwisem. 😕 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichałTCL 0 Napisano 4 Listopada 2020 7 hours ago, Maćko666 said: Koniecznie się odezwij. Będę widział jak z nimi rozmawiać. Póki co, coś technik nie może się do mnie dodzwonić. Dzwoni już od tygodnia, a centrala tylko przeprasza, i przeprasza. Już mam pierwsze złe doświadczenia z serwisem. 😕 Był dzisiaj technik i dużo czasu mi nie zajął. Od razu mi powiedział, że jako serwis nie są w stanie naprawić tej usterki. Twierdził, że większość telewizorów po 2017 r. ma podobne problemy z nagrzewaniem się plastiku obudowy od podświetlenia matrycy, co ma wpływ na rozszerzanie się i na jego kurczenie, czego efektem są "trzaski". Spowodowane jest to głównie słabą jakością zaczepów obudowy i cienką warstwą ścianki tworzywa obudowy. Reasumując tną koszty wszędzie gdzie się da i to nie tylko w TCL ale też SONY, SAMSUNG itd. Podsumowanie wizyty jest takie, że technik porobił zdjęcia i poszedł sobie. Mam oczekiwać na informację z ich strony co dalej... Podpowiedział mi, żebym najlepiej spakował TV i oddał go tam gdzie go kupiłem (w moim przypadku do Media Expert), postawił im TV i powiedział, że mają coś z nim sobie zrobić, a mi oddać kasę, bo produkt jest niezgodny z opisem (nigdzie nie napisali, że telewizor ma takie dodatkowe funkcje :D). Osobiście poczekam na info od nich i przekażę dalej do Media Expert, żeby ktoś przyjechał po niego, bo do Yarisy mi nie wejdzie i nie mam jak go oddać :D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zsrr 78 Napisano 5 Listopada 2020 (edytowane) Tłumaczenie w stylu: mamo, dostałam jedynkę ale wszyscy w klasie dostali. Otóż kolego nie pisz, że "trzaskają" Samsungi czy Sony, bo nie "trzaskają". Edytowane 5 Listopada 2020 przez zsrr 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koralgool 187 Napisano 5 Listopada 2020 Bez obrazy panowie ale ja już od jakiegoś czasu się nauczyłem na własnych błędach że "skąpy dwa razy traci" Teraz albo przyjmą do sklepu albo nie, bo powiedzą że to nie wada a cecha modelu i się użeraj i trać nerwy Coś na temat wiem dlatego już nie zaluje kasy i nie kupuje "bo taniej" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichałTCL 0 Napisano 5 Listopada 2020 10 hours ago, zsrr said: Tłumaczenie w stylu: mamo, dostałam jedynkę ale wszyscy w klasie dostali. Otóż kolego nie pisz, że "trzaskają" Samsungi czy Sony, bo nie "trzaskają". Polecam poprawić taką umiejętność jaką jest czytanie ze zrozumieniem. Powodzenia :-). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maćko666 0 Napisano 5 Listopada 2020 @MichałTCL dostałeś jakiś papier do technika, że potwierdza usterkę, etc., abyś mógł to pokazać w sklepie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maćko666 0 Napisano 12 Listopada 2020 Mój telewizor dziś zabrali do serwisu. Pan był bardzo miły, względnie dyplomatyczny. U mnie poza trzaskami bywało jeszcze tak, że po włączeniu telewizora był dźwięk, a nie było obrazu. Albo na odwrót. Bywało też tak, że był obraz, a dźwięk leciał tylko przez woofer. Koty wtedy uciekały aż miło. 😂 Każdą jedna usterkę miałem nagraną na filmie. Technik poprosił o przesłanie filmów. Pytał mnie też, czy mam problemy z 4K na YT, i w ogóle. Ale u mnie przycinki nie były jakoś wybitnie dokuczliwe. Kwestie braku wizji, dźwięku, lub tylko dźwięku z woofera rozwiązywało ponowne włączenie TV. Trzaski są najgorsze. Zobaczymy co będzie. Generalnie, nie chcę innego TV. Ale niech działa jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach