Picia163e 1 Napisano 25 Czerwca 2020 Cześć, Od tygodnia używam LG OLED55CX i mam z nim (chyba) nietypowy problem. Gdy telewizor jest przez dłuższy czas w trybie stand-by (12h i więcej) to po jego uruchomieniu pojawia się brak sygnału we wszystkich portach HDMI. Do HDMI 1 mam podpięty dekoder od TV, do kolejnych dwóch Shielda i kino. Nie pomaga nic - ani wypięcie kabli, ani ponowne uruchomienie TV - wyłączenie opcji HDMI ULTRA DEEP COLOUR - również. Jedynym "lekarstwem" jest przywrócenie TV do ustawień fabrycznych - wtedy jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki wszystko wraca do normy. I tak mam telewizor tydzień i przywracałem mu ustawienia fabryczne już 3 razy... Czy miał ktoś podobny problem np. w C9 lub wie co może być tego przyczyną? Z góry dzięki za podpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alwyn 116 Napisano 26 Czerwca 2020 W c9 sygnal jest od razu. Masz coś nie tak z tv. Reklamuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Picia163e 1 Napisano 26 Czerwca 2020 Dzwoniłem do serwisu - z miejsca powiedzieli, że wymiana płyty głównej, nawet nie chcą specjalnie sprawdzać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Picia163e 1 Napisano 2 Lipca 2020 Płyta główna wymieniona wczoraj - zobaczymy. Widać jednak, że jakiś większy problem z tym jest w CX, ponieważ serwisant powiedział, że mieli już kilka takich zgłoszeń. Dodatkowo przeglądając opinie o CX65, znalazłem komentarz opisujący ten problem również w tym modelu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach