superthulee 2 Napisano 19 Lutego 2020 Hejka, Ktoś się podzieli opinią na temat tytułowego TV? Opinie @efel już znam ale chciałbym też poczytać inne żeby mieć większy ogląd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 20 Lutego 2020 19 godzin temu, superthulee napisał: Hejka, Ktoś się podzieli opinią na temat tytułowego TV? Opinie @efel już znam ale chciałbym też poczytać inne żeby mieć większy ogląd. Wiem że moją opinię już znasz, ale wyrób sobie swoją: To jest fragment instrukcji do modelu OLED803. Zapewne dla 804 te zapisy się nie zmieniły. Reklamacje wypaleń u Philipsa kończą się wskazaniem tej strony w instrukcji obsługi i wytknięciem użytkownikowi że nie stosował się do tych zapisów. Jest to przykre, bo zapominają że awarii może ulec również system odświeżania pikseli, o którym się w instrukcji obsługi rozpisali się tak: Cytat Jeśli urządzenie wyraźnie nie mogło zakończyć procesu odświeżania w standardowy sposób, nie możemy przyjąć zgłoszenia o zwrot w związku z pozostałościami obrazu. Ten problem nie jest objęty gwarancją. Nie wiem, czy śmiać się czy płakać jak to czytam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach