Skocz do zawartości
siteman

Projektor 4K HDR do 2500 € ?

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym kupić projektor, głownie do oglądania filmów. Jeżeli chodzi o preferencje, to stawiam na kontrast nad intensywnością HDR.  Pomieszczenie do oglądania raczej zaciemnione, wielkość ekranu około120", odległość projektora od ekranu około 4m. Widziałem w akcji projektor laserowy od LG HU80 i dla mnie obraz z niego jest nie do zaakceptowania (zbyt mały kontrast). Ogólnie będzie to mój pierwszy projektor, więc jestem laikiem, jeżeli chodzi o ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Xiaomi Mijia Laserprojektor TV 4K HDR nad tym się zastanawiam

Edytowane przez siteman

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

zostaw te wynalazki :)

popatrz na Epsona 7100 - niedawno tu na forum była całkiem merytoryczna dyskusja na jego temat, poszukaj

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ok, jeszcze wpadłem przy okazji testów Epsona na Optimę UHD51, ten chyba jeszcze bardziej może spełnić moje oczekiwania. Muszę udać się do jakiegoś studia i zobaczyć na własne oczy.

Edytowane przez siteman

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Stało się, im głębiej w temat, tym większe nakłady. Pozostało już 2 kandydatów Optoma UHZ65 lub Optoma UHZ65UST i bądź tu panie mądrym.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ty masz jednak talent do wynajdywania cudaków ;)

Wszedłeś na poziom cenowy JVC 540, a te Optomy to mu mogą filtry czyścić :)

• Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Optomy mogę kupić poniżej 3000 €, z JVC trzeba szykować koło 5000 € , raczej nie ten przedział cenowy. Podciągnąłem kwotę maksymalną, bo uważam, że warto te 500 € dołożyć.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
6 godzin temu, siteman napisał:

Opisz koniecznie swoje wrażenia z użytkowania tej Optomy.

Edytowane przez Barnaba

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi