Skocz do zawartości
Kooopik

Philips 50PUS7303 - kilka pytań

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,
od kilku miesięcy posiadam TV Philips 50PUS7303/12. Ogólnie jestem zadowolony, ale pojawiły się również pytania i problemy.

1. Raz na jakiś czas przestaje mi działać pilot, a w zasadzie jego część, która łączy się z TV po BT - nie działa wyszukiwanie głosowe,  nie działa klawiatura z tyłu pilota. Przy próbie sparowania pilota ponownie pojawia się komunikat, że pilot nie może zostać sparowany. Niestety jedynym rozwiązaniem problemu jakie na dzień dzisiejszy działa, to przywrócenie TV do ustawień fabrycznych. Po tej czynności wszystko śmiga przez miesiąc lub dwa. Czy ktoś miał podobne problemy z pilotem?

2. Odtwarzanie filmów z czarną ramką na dole i górze. Filmy odtwarzane z USB w tym formacie niestety są wyświetlane jako rozciągnięte. Nie da się zmienić opcji formatu obrazu, bo film leci z pendrive. Na chwilę obecna radzę sobie poprzez rozciąganie obrazu w poziomie, ale niestety wtedy wyświetlany obraz nie jest pełny. Sprawdzałem wersje filmów BDRip, 480p, 720p i 1080p i jest to samo. Filmy, które oryginalnie nie mają czarnego tła na dole i górze wyświetlają się prawidłowo. Czy można coś z tym zrobić? Może jakaś aplikacja odtwarzająca filmy na Androida?

3. Jak sprawdzić martwe piksele na ekranie - podłączanie TV do komputera, itp.?

4. Czy komuś udało się podłączyć jakiś głośnik BT do TV? Mam JBL Extreme i działa mi jedynie po kablu podłączonym do wejścia na słuchawki, ale niestety w tedy dźwięk jest jakiś przesterowany.

Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
Pzdr, Kopik.

Edytowane przez Kooopik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Kooopik napisał:

1. Raz na jakiś czas przestaje mi działać pilot, a w zasadzie jego część, która łączy się z TV po BT - nie działa wyszukiwanie głosowe,  nie działa klawiatura z tyłu pilota. Przy próbie sparowania pilota ponownie pojawia się komunikat, że pilot nie może zostać sparowany. Niestety jedynym rozwiązaniem problemu jakie na dzień dzisiejszy działa, to przywrócenie TV do ustawień fabrycznych. Po tej czynności wszystko śmiga przez miesiąc lub dwa. Czy ktoś miał podobne problemy z pilotem?

Ja 4 lata temu miałem ten sam problem w Philipsie. Wtedy pilot był tylko Bluetooth i całość sterowania TV umierała po 5 minutach od włączenia TV. Spowodowała to któraś aktualizacja, jak się dowiedziałem usługa blutooth w Androidzie się zawieszała jakiś czas po włączeniu TV. Trzeba było czekać parę miesięcy na update, który to rozwiązał. W tym czasie Philips rozsyłał darmowe zamienniki pilotów działających na podczerwieni dla co bardziej wkurzonych użytkowników. 

Teraz ponieważ pilot jest hybrydowy i jak piszesz problem się pojawia co miesiąc dwa nie masz szans na jakąkolwiek poprawkę. Takie są realia supportu Philipsa.

Ja na Twoim miejscu reklamowałbym ten TV w trybie rękojmi. Nagraj filmik na którym widać że część pilota przestaje działać i dołącz to do zgłoszenia reklamacyjnego. Koniecznie napisz, że problem na miesiąc znika, po resecie do ustawień fabrycznych, ale nie będziesz tego robił co miesiąc, bo jest to uciążliwe: znikają Ci wszystkie apki i ustawienia obrazu nad którymi pracowałeś w pocie czoła ze 3 miesiące.

Zabiorą Ci TV do serwisu, po miesiącu on wróci z adnotacją, że po resecie do ustawień fabrycznych nie znaleziono usterki. Reklamujesz wtedy ponownie, dołączając to samo pismo, ale tym razem zażądaj zwrotu gotówki. Jak znowu dostaniesz TV nienaprawiony to reklamujesz trzeci raz. Jeżeli za trzecim razem nic się nie zmieni, to idziesz do miejskiego albo powiatowego rzecznika praw konsumenta i on pcha sprawę za Ciebie. Generalnie to jest do wygrania i radzę Ci to zrobić, bo tego typu rzeczy w Philipsach ciągle występują, oni tego nie naprawiają i mają swoich klientów za idiotów. Więc albo dasz się dalej dymać i będziesz na forach żebrał o pomoc w rozwiązaniu problemów, których nie powinno w ogóle być, albo rozwiążesz ten i wszystkie inne problemy definitywnie.   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.01.2020 o 19:38, Kooopik napisał:

Witam serdecznie,
od kilku miesięcy posiadam TV Philips 50PUS7303/12. Ogólnie jestem zadowolony, ale pojawiły się również pytania i problemy.

1. Raz na jakiś czas przestaje mi działać pilot, a w zasadzie jego część, która łączy się z TV po BT - nie działa wyszukiwanie głosowe,  nie działa klawiatura z tyłu pilota. Przy próbie sparowania pilota ponownie pojawia się komunikat, że pilot nie może zostać sparowany. Niestety jedynym rozwiązaniem problemu jakie na dzień dzisiejszy działa, to przywrócenie TV do ustawień fabrycznych. Po tej czynności wszystko śmiga przez miesiąc lub dwa. Czy ktoś miał podobne problemy z pilotem?

2. Odtwarzanie filmów z czarną ramką na dole i górze. Filmy odtwarzane z USB w tym formacie niestety są wyświetlane jako rozciągnięte. Nie da się zmienić opcji formatu obrazu, bo film leci z pendrive. Na chwilę obecna radzę sobie poprzez rozciąganie obrazu w poziomie, ale niestety wtedy wyświetlany obraz nie jest pełny. Sprawdzałem wersje filmów BDRip, 480p, 720p i 1080p i jest to samo. Filmy, które oryginalnie nie mają czarnego tła na dole i górze wyświetlają się prawidłowo. Czy można coś z tym zrobić? Może jakaś aplikacja odtwarzająca filmy na Androida?

3. Jak sprawdzić martwe piksele na ekranie - podłączanie TV do komputera, itp.?

4. Czy komuś udało się podłączyć jakiś głośnik BT do TV? Mam JBL Extreme i działa mi jedynie po kablu podłączonym do wejścia na słuchawki, ale niestety w tedy dźwięk jest jakiś przesterowany.

Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
Pzdr, Kopik.

3. Najprościej odpal sobie z przeglądarki biały obraz, jak będzie gdzieś różowy punkcik to oznacza, że masz martwy piksel.

4.W tym modelu przez BT możesz jedynie podłączyć klawiaturę.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.01.2020 o 19:38, Kooopik napisał:

Witam serdecznie,
od kilku miesięcy posiadam TV Philips 50PUS7303/12. Ogólnie jestem zadowolony, ale pojawiły się również pytania i problemy.

1. Raz na jakiś czas przestaje mi działać pilot, a w zasadzie jego część, która łączy się z TV po BT - nie działa wyszukiwanie głosowe,  nie działa klawiatura z tyłu pilota. Przy próbie sparowania pilota ponownie pojawia się komunikat, że pilot nie może zostać sparowany. Niestety jedynym rozwiązaniem problemu jakie na dzień dzisiejszy działa, to przywrócenie TV do ustawień fabrycznych. Po tej czynności wszystko śmiga przez miesiąc lub dwa. Czy ktoś miał podobne problemy z pilotem?


 

Wiem, że temat ma już ponad rok, ale chyba znalazłem doraźne rozwiązanie problemu i może komuś się przyda.

Trzeba wejść do „Ustawienia systemu Android” w ustawieniach, a następnie wybrać „Pamięć i resetowanie”->”Pamięć urządzenia:Wewnętrzna pamięć współdzielona”->”Aplikacje”. W kolejnym kroku odnaleźć w aplikacjach systemowych „Bluetooth”, wybrać ją i wymusić zatrzymanie, a potem, po kilkunastu sekundach od wyjścia z ustawień, ponowić procedurę parowania pilota.

U mnie zadziałało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...