Skocz do zawartości
VukoStarLord

Soundbar lg sk9y + surround spk8-s szumy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niestety nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na moje pytanie. Otóż dokupiłem do mojego soundbara sk9y głośniki tylne dedykowane spk8-s. Po podłączeniu wszystkiego tak jak należy w głośnikach tylnych pojawia się dość spory szum. Szum jest taki sam na każdym poziomie głośności i na każdym źródle. Pojawia się dopiero w momencie nawiązania bezprzewodowego połączenia z listwą główną. Teraz pytanie czy taki szum jest normalny czy raczej gdzieś coś jest uszkodzone. Kiedy gra jakiś film, muzyka w sumie tego nie słychać ale np już w nocy w momencie totalnej ciszy szum jest słyszalny. Soundbar jest podpięty do tv philips hdmi arc. Reklamować czy ten typ tak ma? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co na to support LG?

Ciekawi mnie jak rozwinie się ten temat, ponieważ noszę się z chęcią zakupu LG SPK8-S.

Czy coś nowego w sprawie się dzieje?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. Tak pisałem do supportu. Odpowiedzieli że lekkie szumy zawsze będą przy tym sprzęcie i że nie powinienem się tym martwić. Zmieniłem na inne kable - nic nie dało. Ale powiem krótko. Obejrzałem juz na tym zestawie całego wiedzmina plus dwa filmy. Podczas oglądania szumów bie słychać a efekt surround jest naprawdę zadowalający. Kwestia też ustawienia tyłu na większą moc - w moim przypadku ovc dałem na - 3 a rear na +3 i jest petarda. W razie pytań śmiało pisz. Swoją drogą do jakiego bara chcesz podłączyć spk8-s? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten zestaw chcę podłączyć do SL10Y.

Te głośniki po wyłączeniu telewizora, który wyłącza soundbar, który steruje nimi, nie wyłączają się? Nie przechodzą w tryb czuwania? Zawsze są włączone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, przechodzą w tryb czuwania tak jak woofer. Chwilę po wyłączeniu tv, mruga zielona lampka, po czym zapala się czerwona i są w trybie w czuwania. Przy włączaniu uruchamiają się dokładnie w tym samym momencie co woofer. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem kilka dni temu ten zestaw głośników przez polski sklep, który handluje produktami z rynku holenderskiego. Kilkakrotne próby i różne sekwencje połączenia (parowania) z moim soundbarem LG SL4Y (zakupiony w polskim sklepie) nie powiodły się. Kontakt z supportem LG poprzez chat zakończył się radą przekazania głośników do autoryzowanego serwisu. Po ponownym kontakcie z infolinią LG, dostałem informację iż nie mam szans na sparowanie tych głośników z moim soundbarem  gdyż LG Polska nie ma w ofercie tych tylnych głośników i nie będzie możliwości ich sparowania. Co ciekawe na stronie zachęcają do zakupu https://www.lg.com/pl/audio/lg-SL4Y , jak również w instrukcji obsługi soundbara też jest taka zachęta. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie nie powinni tego reklamować z sk4y. Bo one kompatybilne są od modelu sk5y z tego co kojarzę. Zwróć je do sklepu albo dogadaj się użytkownikiem powyżej. Chciał kupić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W specyfikacji głośników LG SPK8-S jest wyszczególniony mój soundbar SL4Y. Natomiast problem wynika z tego, iż LG Polska nie ma w ofercie tych głośników i soundbary sprzedawane w polsce nie będą się łączyć z głośnikami(wg. informacji z infolinii LG Polska), które pochodzą z innych "niepolskich " rynków. Póki co mam jeszcze kilka dni na odesłanie ich do sprzedawcy. W każdym razie chciałem wskazać na potencjalny problem, dla tych którzy mają w zamyśle doposażyć się w głośniki "tylne".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo są kompatybilne, albo nie. Nie ma znaczenia czy pochodzą z polskiej dystrybucji, czy z holenderskiej. To ten sam sprzęt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiedza i kompetencje konsultantów z infolinii LG pozostawiają wiele do życzenia. Znam to z autopsji. Z moich doświadczeń wynika, że lepiej jest napisać o problemie i liczyć na to, że informacja trafi do kogoś kompetentnego. Tylko raz zdarzyło mi się, że technik, który odpisywał na mój problem odpisał wymijająco, pisał trochę nie na temat, tak jakby chciał trochę zatuszować problem. W zdecydowanej większości jednak odpisują osoby kompetentne.

Podobnie jak jakość obsługi tel. klienta, tak i sama zawartość stron internetowych od dwóch -trzech lat straciła wiele na treści, zyskując na formie. Noo powiedzmy sobie "zyskując". Jest mało treści dot. specyfikacji i danych technicznych sprzętu, natomiast mnóstwo kolorowej krzykliwej grafiki zachwalającej walory sprzętu. I nie mam na myśli tylko działu RTV. Cóż...

Wracając jednak do soundbara SL4Y, to bzdura kompletna, że soundbar z polskiej dystrybucji nie połączy się z głośnikami opcjonalnymi bo są z innej dystrybucji. Tutaj już ktoś odpłynąłcałkowicie, wykazując się nie tylko brakiem wiedzy i zarazem brakiem kompetencji do stanowiska, które piastuje, aletakże niezwykle bujną kreatywnością. No ja bym tego nie wymyślił, więc mimo wszystko szacun :).

Tak poważnie, to ja wystosowałbym pismo do LG Electronics Polska Sp z o.o. w tej sprawie z żądaniem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

W zależności od stanowiska LG, Twojej determinacji i poniesionych strat zawsze można wybrać drogę odszkodowawczą.

Edit: ten soundbar ma wifi? Specyfikacja techniczna wraz z krzykliwą grafiką milczą na ten temat. Bo jeśli nie ma wifi, no to jest ewidentnie "kucha" ze strony producenta, że soundbar współpracuje z głośnikami tylnymi.

Edytowane przez debe68

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za zainteresowanie moim problemem. W każdym razie wszystko wskazuje na to że głośniki które zakupiłem mają jakąś wadę fabryczną. Zabrałem swój zestaw do przetestowania do kolegi, który zakupił sobie taki sam zestaw głośników, tyle że on posiada soundbar SL9Y. Mojego zestawu głośników  na jego soundbarze nadal nie udało się uruchomić, natomiast jego głośniki sparowały się z moim soundbarem LG SL4Y. Czyli reasumując tak jak powyżej wspomniał debe68  "Wiedza i kompetencje konsultantów z infolinii LG pozostawiają wiele do życzenia. ...". Wypowiedź konsultanta wprowadziła mnie w błąd i wprowadziłem niepotrzebne zamieszanie. Pozostaje jedynie odesłać mój zestaw do wymiany i jeszcze raz podziękować za zainteresowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak z czystej ciekawości daj znać jak zakończyła się sprawa. Czy głośniki zostały wymienione na nowe czy grzebali coś w Twoich? Do usłyszenia! I powodzenia! 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...