Skocz do zawartości
KeramBB

Samsung QLED 65" 2019 jako inwestycja w przyszłość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Państwa.

Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zakupu telewizora na długie lata, który będzie odpowiedni pod nadchodzącą w przyszłym roku konsolę nowej generacji Playstation 5. Nieustannie korci mnie Samsung 65" QLED QE65Q60R, jest to model z bieżącego roku. Zważywszy na fakt iż jestem laikiem w tym temacie kieruję do Państwa prośbę o pomoc i radę. Mianowicie chciałbym zaczerpnąć informacji czy jest to odpowiedni wybór, czy może jednak polecicie jakąś alternatywę. Budżet jaki planuję przeznaczyć na zakup to 4000zł

Z góry dziękuję za zaangażowanie. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samsung 65q60r to pic, a nie qled. Nie ma nawet lokalnego wygaszania. Dopiero q70 można nazwać qledem i on powinien wystarczyć do ps5. Dobrym kandydatem, o ile nawet nie lepszy to Sony 65xf9005. Oba są po za budżetem. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, KeramBB napisał:

Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zakupu telewizora na długie lata, który będzie odpowiedni pod nadchodzącą w przyszłym roku konsolę nowej generacji Playstation 5. Nieustannie korci mnie Samsung 65" QLED QE65Q60R, jest to model z bieżącego roku. Zważywszy na fakt iż jestem laikiem w tym temacie kieruję do Państwa prośbę o pomoc i radę. Mianowicie chciałbym zaczerpnąć informacji czy jest to odpowiedni wybór, czy może jednak polecicie jakąś alternatywę. Budżet jaki planuję przeznaczyć na zakup to 4000zł.

To jest telewizor dla typowego Kowalskiego. Zwykła klasa średnia czyli nie jest słaby, ale też du*y nie urywa. Jak już chcesz coś lepszego i bardziej przyszłośćiowego to @Szafa88 podał dobre propozycje.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji