Skocz do zawartości
  • 0
override23

Philips 75PUS7354/12 clouding. Zwracać?

Pytanie

Witam, 

Dotarł dziś do mnie ww. TV. Ogólnie działa fajnie, obraz prezentuje się dobrze,  ambilight fajny, ale niestety... Są poswiaty, na ciemnym wygląda to slabo. I teraz nie wiem czy zwracać (kolos, więc mało fajna czynność 🤣) czy zaakceptować bo może w kolejnym być podobnie lub gorzej? 

Pozdrawiam 

IMG_20191031_211039.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
13 godzin temu, Xisiek napisał:

po zdjeciu ciezko ocenic, na jakiej sile podswietlenia tak widac?

Przepraszam jeśli to głupie pytanie - ale co masz na myśli? :) Ew czy wiesz gdzie to mogę sprawdzić. Jestem zupełnie zielony w temacie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zauważyłem teraz jeszcze jedno - myślałem że matryca jest przybrudzona. Przecieram szmatką, znika, po czym po chwili znów się pojawia. To raczej nie brud :) więc chyba tv do zwrotu... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Nic nie wspominaj że szorujesz szmatką bo ci nie uznają gwarancji. Zbyt mocne dociskanie ekranu powoduje clouding, plamy i przebarwienia, mam to obcykane na własnym przykładzie i wcale nie trzeba mocno dociskać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

 

9 minut temu, koralgool napisał:

Nic nie wspominaj że szorujesz szmatką bo ci nie uznają gwarancji. Zbyt mocne dociskanie ekranu powoduje clouding, plamy i przebarwienia, mam to obcykane na własnym przykładzie i wcale nie trzeba mocno dociskać

Czyscilem bardzo delikatnie, ale wierzę. Swoją drogą - jak czyścić w takim razie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
6 godzin temu, override23 napisał: