stodd 0 Napisano 27 Lutego 2019 (edytowane) Cześć, Piszę z problemem, zakupiłem dzisiaj telewiozor, wszystko cacy. Kupowałem przez internet. Przychodzę do domu (odbiór osobisty co prawda), podłączam wszystko fajne, internet jest, netflixa włączam i jest git. Po chwili spostrzegłem, że jakoś na środku telewizora (u góry) znajduje się dziwne zielone światło Ambilighta. Po obserwacjach zauważyłem, że 3 diody mniej więcej na środku górnego paska ledów Ambilight palą się na zielono po wyłączeniu telewizora i za każdym razem, jak wszystkie inne diody gasną, to te palą się na zielono. Próbowałem aktualizacji oprogramowania, restartu do ustawień fabrycznych oraz całkowitej konfiguracji telewizora od początku i niestety bez efektu. Co powinienem zrobić? Oddać jutro bez podania przyczyny? Mówić w ogóle o tym w sklepie? Bardzo dziękuję za pomoc. Edytowane 27 Lutego 2019 przez stodd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FrankyGoes 80 Napisano 28 Lutego 2019 Opisany problem widzę pierwszy raz - zadzwoń do sklepu, może wyślij maila - żeby nie nachodzić się bez problemu, a jak nie pomoże to oddaj. Oczywiście tak nie powinno być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario_80 12 Napisano 27 Kwietnia 2019 Dnia 27.02.2019 o 21:51, stodd napisał: Cześć, Piszę z problemem, zakupiłem dzisiaj telewiozor, wszystko cacy. Kupowałem przez internet. Przychodzę do domu (odbiór osobisty co prawda), podłączam wszystko fajne, internet jest, netflixa włączam i jest git. Po chwili spostrzegłem, że jakoś na środku telewizora (u góry) znajduje się dziwne zielone światło Ambilighta. Po obserwacjach zauważyłem, że 3 diody mniej więcej na środku górnego paska ledów Ambilight palą się na zielono po wyłączeniu telewizora i za każdym razem, jak wszystkie inne diody gasną, to te palą się na zielono. Próbowałem aktualizacji oprogramowania, restartu do ustawień fabrycznych oraz całkowitej konfiguracji telewizora od początku i niestety bez efektu. Co powinienem zrobić? Oddać jutro bez podania przyczyny? Mówić w ogóle o tym w sklepie? Bardzo dziękuję za pomoc. jakie rozwiazanie wybrales? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FrankyGoes 80 Napisano 30 Maja 2019 Bardzo dobre pytanie: czy udało się poradzić z problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach