Skocz do zawartości
PeterMac

Sony Bravia 55W829 - padł nie włącza się

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety dziś mój TV Sony Bravia 55W829B przestał działać, pierwszymi objawami jakie dziś zauważyłem to przy włączeniu z pilota ze stand-by usłyszałem takie delikatne bzyczenie na ułamek sekund od razu wyczułem ze cos będzie nie tak.
Jednak TV włączył się normalnie, pochodził z godzinę ale przy oglądaniu zauważyłem ze bardzo lekko coś mi brzęczy. 
Pomyślałem z początku ze to może akurat film wideo na YouTube tak został nagrany :), jednak po wyciszeniu dźwięku było jasne ze taki dźwięk dochodzi z okolic telewizora.
Po próbie wyłączenia go z prądu i włączeniu wtyczki ponownie już się nie załączył.
Zero reakcji, z pilota, czy z przycisku Power na tyle.

Dziwi mnie natomiast ze jak sprawdzam sam zasilacz zewnętrzny od niego włączony do zasilania to jest całkowicie zimny, czy nie powinien być czasami lekko ciepły nawet jak TV jest wyłączony ?

Posiadam na niego 5 letnią gwarancję Extra którą dokupiłem w salonie Sony, gwarancja jest jeszcze ważna przez niemal 2 lata, także czeka mnie zapewne serwis, tylko mocno obawiam się wysyłki do serwisu, czy jest szansa naprawy przez serwis Sony na miejscu ?

Jakie macie doświadczenia z serwisem Sony ?

Jak najlepiej i najszybciej zgłosić sprawę.

Edytowane przez PeterMac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej zaproponują wybrać nowy model, do kwoty w której kupiłeś obecny - ten który Ci padł. Sony mało kiedy naprawia TV. Ile czasu go miałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, Robert_1988_KrK napisał:

Najprawdopodobniej zaproponują wybrać nowy model, do kwoty w której kupiłeś obecny - ten który Ci padł

No to będzie problem, bo tegoroczne modele w tym rozmiarze i w tej klasie cenowej odnoszą się do serii XF8500 która poza rozmiarem 49'' jest wyłącznie na matrycach IPS, no bo raczej nie ma co liczyć że wymienią mu na wyższą serię XF9005. 

Czyli pozostaje zdecydować się albo na model 49XF8596 (bo wszystkie inne rozmiary są na IPS) albo dopłacić do modelu 55'' XF9005

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2018 o 15:27, Robert_1988_KrK napisał:

Najprawdopodobniej zaproponują wybrać nowy model, do kwoty w której kupiłeś obecny - ten który Ci padł. Sony mało kiedy naprawia TV. Ile czasu go miałeś?

Przeszło 3 lata od zakupu, do tej pory byłem bardzo z niego zadowolony, dobra czerń, bardzo równe podświetlenie matrycy, znalkomita płynność.

Jesli by chcieli wymienić a nie naprawić to mniejszego nie bede chciał, tym bardziej czegoś na IPS, takze jesli wymiana to dokladnie musiałbym pewnie dolozyć do takiego 55XF9005. Dziekuje Panowie za odzew w temacie.

Edit:

Co sie okazało padł tylko zasilacz zewnetrzny ACDP-100D01 do niego, zakupiłem na własną rękę nowy zasilacz i TV działa ponownie :).

Tylko teraz zastanawiam sie czy Sony mi zwróci cokolwiek za zakup tego zasilacza albo wymienią na nowy ten wadliwy po jego np. odesłaniu.

image.gif

Edytowane przez PeterMac
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...