PeterMac 161 Napisano 21 Grudnia 2018 (edytowane) Niestety dziś mój TV Sony Bravia 55W829B przestał działać, pierwszymi objawami jakie dziś zauważyłem to przy włączeniu z pilota ze stand-by usłyszałem takie delikatne bzyczenie na ułamek sekund od razu wyczułem ze cos będzie nie tak. Jednak TV włączył się normalnie, pochodził z godzinę ale przy oglądaniu zauważyłem ze bardzo lekko coś mi brzęczy. Pomyślałem z początku ze to może akurat film wideo na YouTube tak został nagrany , jednak po wyciszeniu dźwięku było jasne ze taki dźwięk dochodzi z okolic telewizora. Po próbie wyłączenia go z prądu i włączeniu wtyczki ponownie już się nie załączył. Zero reakcji, z pilota, czy z przycisku Power na tyle. Dziwi mnie natomiast ze jak sprawdzam sam zasilacz zewnętrzny od niego włączony do zasilania to jest całkowicie zimny, czy nie powinien być czasami lekko ciepły nawet jak TV jest wyłączony ? Posiadam na niego 5 letnią gwarancję Extra którą dokupiłem w salonie Sony, gwarancja jest jeszcze ważna przez niemal 2 lata, także czeka mnie zapewne serwis, tylko mocno obawiam się wysyłki do serwisu, czy jest szansa naprawy przez serwis Sony na miejscu ? Jakie macie doświadczenia z serwisem Sony ? Jak najlepiej i najszybciej zgłosić sprawę. Edytowane 21 Grudnia 2018 przez PeterMac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_1988_KrK 473 Napisano 21 Grudnia 2018 Najprawdopodobniej zaproponują wybrać nowy model, do kwoty w której kupiłeś obecny - ten który Ci padł. Sony mało kiedy naprawia TV. Ile czasu go miałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmpeg-4 338 Napisano 21 Grudnia 2018 57 minut temu, Robert_1988_KrK napisał: Najprawdopodobniej zaproponują wybrać nowy model, do kwoty w której kupiłeś obecny - ten który Ci padł No to będzie problem, bo tegoroczne modele w tym rozmiarze i w tej klasie cenowej odnoszą się do serii XF8500 która poza rozmiarem 49'' jest wyłącznie na matrycach IPS, no bo raczej nie ma co liczyć że wymienią mu na wyższą serię XF9005. Czyli pozostaje zdecydować się albo na model 49XF8596 (bo wszystkie inne rozmiary są na IPS) albo dopłacić do modelu 55'' XF9005 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeterMac 161 Napisano 21 Grudnia 2018 (edytowane) Dnia 21.12.2018 o 15:27, Robert_1988_KrK napisał: Najprawdopodobniej zaproponują wybrać nowy model, do kwoty w której kupiłeś obecny - ten który Ci padł. Sony mało kiedy naprawia TV. Ile czasu go miałeś? Przeszło 3 lata od zakupu, do tej pory byłem bardzo z niego zadowolony, dobra czerń, bardzo równe podświetlenie matrycy, znalkomita płynność. Jesli by chcieli wymienić a nie naprawić to mniejszego nie bede chciał, tym bardziej czegoś na IPS, takze jesli wymiana to dokladnie musiałbym pewnie dolozyć do takiego 55XF9005. Dziekuje Panowie za odzew w temacie. Edit: Co sie okazało padł tylko zasilacz zewnetrzny ACDP-100D01 do niego, zakupiłem na własną rękę nowy zasilacz i TV działa ponownie :). Tylko teraz zastanawiam sie czy Sony mi zwróci cokolwiek za zakup tego zasilacza albo wymienią na nowy ten wadliwy po jego np. odesłaniu. Edytowane 29 Grudnia 2018 przez PeterMac 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario_80 12 Napisano 29 Kwietnia 2019 i zwrocili kase? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach