Skocz do zawartości
Porter11

Który amplituner wybrać do 4K i HDR ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam zamiar zmienić swoje kino domowe dostosowując je do Samsunga Q9fn (4K + HDR) Obecnie posiadam amplituner Denon AVR-X2000 I odtwarzacz Bluray Denon DBT-1713UD oraz TV Sony KDL-47W805 które chcę sprzedać. W ich miejsce chcę kupić odtwarzacz 4K Sony UBP-X800 i zastanawiam się nad amplitunerem. Pod uwagę biorę Sony STR-DN1080 oraz Denona AVR-X2500H. Który z nich polecacie ? Może ktoś posiada któryś z wymienionych modeli. Osobiście korci mnie aby kupić Sony żeby coś zmienić a przede wszystkim pasowałby do odtwarzacza. Tyle że nie mam żadnego doświadczenia z ampli od Sony i nie wiem jak one brzmią. Głośniki posiadam m-ki JBL w formacie 5.1 - front kolumny głośnikowe E80 + centralny + subwoffer JBL Northridge E150P, tylne JBL E20. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Najlepiej jakbyś wypożyczył oba amplitunery do domu i sprawdził.

W Poznaniu parę lat temu  tak robiłem w sklepie Koris.

Z tego co widzę Denona mają, a Sony nie.

 

Edytowane przez Gatar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sony nie jest w Polsce tak ; popularny ; jak np. Denon , Pioneer , Onkyo co nie znaczy że jest od nich gorszy jak piszą nie którzy ; znawcy :  szczególnie ci którzy sprzedają urządzenia AV oczywiście nie mając w ofercie Sony. . W necie można poczytać że osoby które słuchały wszystkie te modele jest wprost przeciwnie i są bardzo dobrym wyborem. Trzeba pamiętać że nie z każdymi kolumnami się dogadają więc jak radzi @Gatar warto posłuchać przed zakupem. 

https://www.whathifi.com/sony/str-dn1080/review 

https://www.avforums.com/review/sony-str-dn1080-7-2-channel-av-receiver-review.14623 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach