Skocz do zawartości
zedgerus

Nowy TV 50-65" porada potrzebna

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Jestem dinozaurem-amatorem, a do tego badaczem. Decyzje zazwyczaj podejmuję po rozszerzonej analizie. Tyle, że z gąszczu technologii, nowinek, funkcjonalności, typów gubię się i mam mętlik w głowie. Najgorzej!

Dlatego potrzebuję rady życzliwych specjalistów-wariatów, by mieć przekonanie, że dokonując ostatecznego wyboru nie wyrzucam kasy w błoto. Długo się broniłem, ale chyba czas przeskoczyć epokę i wyrzucić z salonu kineskop. Serio! Wysłużony Grundig 29'', jeszcze u mnie działa. Ktoś reflektuje na zabytek? ? 

Ale do brzegu: okoliczności przyrody prezentują się jak poniżej.


1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? 22m2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? 2,5-4m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem? 1-4
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu - czy kąty są ważne? do ok 40 st
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? nie ustalono jeszcze
6. Jak słońce świeci w pokoju? częściowo na ekran
7. Jaki masz obecnie telewizor? CRT - tak kineskop 29'' Nawet nie panoramiczny. :lol: 
8. Co chcemy, aby telewizor posiadał? nie zależy mi na bajerach i appkach, skupiam się na rozsądnej jakości obrazu
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora? HD/SD, głównie kablówka, ale pewnie też komp
10. Jakie urządzenia będą podłączone do telewizora? trudno powiedzieć, do tej pory nic nie było;)
11. Ile godzin dziennie będzie pracować telewizor? zazwyczaj 1-2h, czasem do 5h
12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą? nie wiem jakie to ma znaczenie :|
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? filmy i trochę sportu
14. Czy zamierzasz korzystać z internetu na ekranie telewizora? tak, ale raczej niewiele
15. Czy zamierzasz grać w gry PC / konsola - jeśli tak to ile % dziennie? nie
16. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień? różnie