Skocz do zawartości
  • 0
jendrus1650

Philips 55POS9002/12

Pytanie

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Naprawdę, kupując OLED nie maiłeś choć szczątkowej wiedzy, na temat tej technologi...?

Tutaj skutki oglądania "statycznych" obrazów bez właściwej ilości przeprowadzanych kompensacji :

Poczytaj.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Czy taki komunikat wyskakuje też w Sony, Panasonic czy LG?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

@jendrus1650
Ciekawy ten komunikat na Philipsie. Pytanie - po ilu godzinach od włączenia pojawił się ? Na moim OLEDzie LG C7 nigdy nie widziałem podobnego ostrzeżenia, a pracuje czasami przez bardzo wiele godzin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
30 minut temu, Subman napisał:

@jendrus1650
Ciekawy ten komunikat na Philipsie. Pytanie - po ilu godzinach od włączenia pojawił się ? Na moim OLEDzie LG C7 nigdy nie widziałem podobnego ostrzeżenia, a pracuje czasami przez bardzo wiele godzin.

Na pewno TV pracował 10 godzin .Wysłałem foto do Philipsa zobaczymy co odpiszą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...