Skocz do zawartości
Tomasz Wilk

55puh6400/88 - problem z zawieszaniem tv podczas włączenia

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Mam pytanie odnośnie waszych modeli Philipsa - czy występowało u was coś takiego jak zawieszanie się telewizora oczywiście nie za każdym razem tylko powiedzmy 1 na 15 lub na 20 razy. Pulsująca dioda czerwona przez nawet i 20 minut, pomagało tylko wyłączenia zasilania, odczekanie 30 sekund, podłączenia i znowu odczekanie z 3 minutki aż się android załaduje.

Oczywiście telewizor był już 4 razy w naprawie w Radomiu i oni nie widzą nic dziwnego w tym fakcie jak i główny Philips w Warszawie też odpisał że jest to normalne w ich telewizorach że się zawieszają bo mam podłączone różne urządzenia i wogóle telewizor się podczas włączania aktualizuje lub tylko poszczególne aplikacje zbierają informacje.

Jest to uciążliwe szczególnie dla dziecka lub żony jak się zawiesi.

Ja sobie nie wyobrażam dziecka majstrujacego przy 220 v , philips widocznie tak.

Ogólnie Philips olał gwarancję jaką jeszcze posiadam to może ktoś z was mi doradzi co jest nie tak z tym badziewie od Philipsa bo w życiu nie miałem takiego problemu a miałem już kilkanaście tv.

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.
Mam pytanie odnośnie waszych modeli Philipsa - czy występowało u was coś takiego jak zawieszanie się telewizora oczywiście nie za każdym razem tylko powiedzmy 1 na 15 lub na 20 razy. Pulsująca dioda czerwona przez nawet i 20 minut, pomagało tylko wyłączenia zasilania, odczekanie 30 sekund, podłączenia i znowu odczekanie z 3 minutki aż się android załaduje.
Oczywiście telewizor był już 4 razy w naprawie w Radomiu i oni nie widzą nic dziwnego w tym fakcie jak i główny Philips w Warszawie też odpisał że jest to normalne w ich telewizorach że się zawieszają bo mam podłączone różne urządzenia i wogóle telewizor się podczas włączania aktualizuje lub tylko poszczególne aplikacje zbierają informacje.
Jest to uciążliwe szczególnie dla dziecka lub żony jak się zawiesi.
Ja sobie nie wyobrażam dziecka majstrujacego przy 220 v , philips widocznie tak.
Ogólnie Philips olał gwarancję jaką jeszcze posiadam to może ktoś z was mi doradzi co jest nie tak z tym badziewie od Philipsa bo w życiu nie miałem takiego problemu a miałem już kilkanaście tv.
 
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
 
 


Cześć. Nikt Tobie tego nie naprawi. Ja już nigdy nie kupię tego badziewia. Zawiesza się, sam wyłącza , nie reaguje na pilota - standard. Jeżeli ktoś ma tv powieszony i gniazdo zasilania za tv to jedynym wyjściem jest wyłączenie bezpiecznika w szafie. Dodam że po około 20 msc wysiadło podświetlenie matrycy. Ambilight ( ich flagowa funkcja ) zawiesza się po około 2-3 godzinach pracy tv. Straszny bubel. Ja akurat miałem problem z 65pus9809.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reset do wartosci domyslnych, jak to nie pomoze wylaczenie z gniazdka na 30 sekund ( z gniazdka, nie z pilota ani wylacznika )

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Nikt Tobie tego nie naprawi. Ja już nigdy nie kupię tego badziewia. Zawiesza się, sam wyłącza , nie reaguje na pilota - standard. Jeżeli ktoś ma tv powieszony i gniazdo zasilania za tv to jedynym wyjściem jest wyłączenie bezpiecznika w szafie. Dodam że po około 20 msc wysiadło podświetlenie matrycy. Ambilight ( ich flagowa funkcja ) zawiesza się po około 2-3 godzinach pracy tv. Straszny bubel. Ja akurat miałem problem z 65pus9809.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Właśnie, na pilota też mi nie reaguje a gniazdo za tv mam zasłonięte uchwytem na ścianie - chyba muszę jakiś przełącznik na kablu zamontować. W SUMIE DO TYCH BADZIEWI PHILIPS POWINIEN TAKI PRZEŁĄCZNIK MĄTOWAĆ SERYJNIE, skoro na piśmie piszą mi że to normalna sprawa. Oszukują strasznie, na kwiecie z serwisu pisałem że po naprawie zgłoszonych przezemnie 2 problemów jeden nie jest naprawiony w dalszym ciągu a drugi czyli zawieszanie będę sprawdzał.
Tv był 4 razy na serwisie niby nic mu nie jest ale zawsze jak gość przywoził to mówił że oprogramowanie było walnięte i wgrali nowe.
Gwarancja kończy mi się za 2 miesiące i zostanę z obrazkiem na ścianie bo philips może sprzedawać wadliwe produkty i nie ma na nich mocnych. Federacja Konsumentów rozłożyła ręce, byli pewni wygranej a jednak polegli.
Sklep miał 14 dni na odpowiedź reklamacyjną -
W ostatnim dniu odpowiedział że telewizor jest sprawny i nie uznają reklamacji a 2 godziny później napisałem na serwis i otrzymałem maila że telewizora jeszcze nie dostali od kierowcy i będzie dopiero w 15 dniu reklamacji u nich.
Począwszy od sklep przez serwis i producenta kupujący nie ma żadnych praw.
Kierowca odbierając tv na serwis dziwi się że jeszcze go nie wymienili bo jak byk jest wadliwy i zawsze przywozi ten sam z politowaniem w oczach.

NIGDY WIĘCEJ PHILIPSA.
NIKOMU NIE POLECAM ANI NIE ZAKUPIĘ.
Nawet za samo podejście do klienta i serwisy.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Reset do wartosci domyslnych, jak to nie pomoze wylaczenie z gniazdka na 30 sekund ( z gniazdka, nie z pilota ani wylacznika )
Robili to 4 razy na serwisie ( reset i nowy soft) i na drugi dzień jak zawiesiłem tv na ścianie ti już się zaczęło od nowa :(

Ręce opadają.

Z bluetooth swoją drogą też mam problem.
Listwa po kablu hdmi-arc a niskotonowy jest bezprzewodowy.

JAK CHCIAŁEM PRZEZ BLUETOOTH PODŁĄCZYĆ TO TYLKO LISTWA GRA.
NISKO TONOWY JUŻ NIE.



Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Reset do wartosci domyslnych, jak to nie pomoze wylaczenie z gniazdka na 30 sekund ( z gniazdka, nie z pilota ani wylacznika )


Kilkakrotnie to robiłem. Bez rezultatu. Natomiast notoryczne wyjmowanie wtyczki z gniazda to jest coś normalnego ???


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Kilkakrotnie to robiłem. Bez rezultatu. Natomiast notoryczne wyjmowanie wtyczki z gniazda to jest coś normalnego ???


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Najlepszym wyjściem z tej chorej sytuacji byłby pozew zbiorowy przeciwko tej dziadowskiej firmie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


Najlepszym wyjściem z tej chorej sytuacji byłby pozew zbiorowy przeciwko tej dziadowskiej firmie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Faktycznie mogło by to dać jakiś rezultat tego wszystkiego co oni nazywają gwarancją a ja sciemą :)

Federacja Konsumentów jak zobaczyła moje kwity z reklamacji i inne maile z sklepu czy z serwisu to stwierdzili że będzie dobrze - niestety wyszło jak zwykle. Konsument na szarym końcu bo kto podskoczy wielkiej ale marnej firmie philips.
Nie twierdzę że nowe modele też takie mają ale po tym jak się zachowali to już im nie uwierzę w żadne nowości.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Faktycznie mogło by to dać jakiś rezultat tego wszystkiego co oni nazywają gwarancją a ja sciemą

Federacja Konsumentów jak zobaczyła moje kwity z reklamacji i inne maile z sklepu czy z serwisu to stwierdzili że będzie dobrze - niestety wyszło jak zwykle. Konsument na szarym końcu bo kto podskoczy wielkiej ale marnej firmie philips.
Nie twierdzę że nowe modele też takie mają ale po tym jak się zachowali to już im nie uwierzę w żadne nowości.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka



Mi pani z infolinii oznajmiła że philips nie jest producentem telewizorów i mam sobie dzwonić do fabryki w Gorzowie wlkp. Bo to oni są producentem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


Mi pani z infolinii oznajmiła że philips nie jest producentem telewizorów i mam sobie dzwonić do fabryki w Gorzowie wlkp. Bo to oni są producentem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jet czy nie jest ale podali Ci na stronie lub na gwarancji numer telefonu do siebie i nie powinni się zasłaniać nikim innym.
Ale wiem jacy są tam w obsłudze klienta bo dzwoniłem 4 razy i 3 razy mi się rozlaczyli na linii :(

Ale dobry pomysł :)
Spróbuję wysłać pismo do producenta może tam ktoś okaże się być człowiekiem i pomoże w sprawie wady telewizora.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 2011 roku telewizory pod brandem Philips robi firma TPV ( TP Vision ) ,ktora ma montownie m.in. W Polsce w Gorzowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Tomasz Wilk

Szkoda mi Cię, ale nie poddawaj się. Jeżeli reklamowałeś sprzęt z tytuły rękojmi u sprzedawcy 3 razy i za każdym razem masz na piśmie że cośtam zrobili - tzn wgrali nowe oprogramowanie, które dalej się wiesza to idź do miejskiego rzecznika praw konsumenta i zakładaj sprawę w sądzie polubownym. Nic Cię to nie kosztuje. Zostanie powołany rzeczoznawca, który stwierdzi stan faktyczny. Jeżeli TV się faktycznie często wiesza to jesteś wygrany. Rzeczoznawca wyda opinię i sklep albo się z tym zgodzi, albo będzie musiał powołać swojego rzeczoznawcę żeby wydać kontr-opinię. Z reguły sklep nie idzie na noże i idzie na ugodę, tzn uznaje reklamacje. 

Jeżeli korzystałeś do tej pory z gwarancji producenta, to uderzaj teraz do sprzedawcy z tytułu rękojmi żeby mieć 3 takie zgłoszenia. Czasu nie zostało Ci już dużo, ale w 2 miesiące powinieneś to ograrnąć. Nie warto się użerać z infoliniami Philipsa, serwisem gwarancyjnym ani Federacją Konsumentów, bo to tylko strata czasu i nerwów. Oni nic Ci nie pomogą, zostaniesz spuszczony na drzewo tylko. Przepisy rękojmi są za to mocno korzystne dla konsumenta, sąd polubowny też działa na korzyść konsumenta.

 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[mention=162087]Tomasz Wilk[/mention]
Szkoda mi Cię, ale nie poddawaj się. Jeżeli reklamowałeś sprzęt z tytuły rękojmi u sprzedawcy 3 razy i za każdym razem masz na piśmie że cośtam zrobili - tzn wgrali nowe oprogramowanie, które dalej się wiesza to idź do miejskiego rzecznika praw konsumenta i zakładaj sprawę w sądzie polubownym. Nic Cię to nie kosztuje. Zostanie powołany rzeczoznawca, który stwierdzi stan faktyczny. Jeżeli TV się faktycznie często wiesza to jesteś wygrany. Rzeczoznawca wyda opinię i sklep albo się z tym zgodzi, albo będzie musiał powołać swojego rzeczoznawcę żeby wydać kontr-opinię. Z reguły sklep nie idzie na noże i idzie na ugodę, tzn uznaje reklamacje. 
Jeżeli korzystałeś do tej pory z gwarancji producenta, to uderzaj teraz do sprzedawcy z tytułu rękojmi żeby mieć 3 takie zgłoszenia. Czasu nie zostało Ci już dużo, ale w 2 miesiące powinieneś to ograrnąć. Nie warto się użerać z infoliniami Philipsa, serwisem gwarancyjnym ani Federacją Konsumentów, bo to tylko strata czasu i nerwów. Oni nic Ci nie pomogą, zostaniesz spuszczony na drzewo tylko. Przepisy rękojmi są za to mocno korzystne dla konsumenta, sąd polubowny też działa na korzyść konsumenta.
 
Hej, niestety ja już mam dość i szkoda mi siebie bo KUPIŁEM TELEWIZOR MARKI PHILIPS - ALE SPOKOJNIE WIĘCEJ TAKIEGO BŁĘDU NIE ZROBIĘ. Nikomu nie polecam takiego badziewia na jakie terfaiłem, tak pierwsza reklamacja to była rękojmia a w zaszdzie pytanie do sklepu Euro RTV czy mogę wymienić na inny bo jeszcze nawet folii nie ściągnąłem a nie działają głośniki zewnętrzne jak pytałem sprzedawcy na sklepie a on mnie okłamał więc na drugi dzień uderzyłem na sklep. Pracownika tego samego jak zapytałem to wtedy powiedział "to może i nie będą działać" :), szlak mnie wtedy trafił.
Poszedłem grzecznie z chęcią wymiany nawet za dopłatą ale niestety sklep Euro RTV nie układa się z ludzmi on tylko na nich zarabia i tyle, jak się zapłaci w okienku to głodni wyników lecą do następnego zarobionego pieniądza coś niby polecić - szkoda tylko że ten jeden mnie oszukał.
Ale nie tylko on bo jak miałem reklamację to pani z RTV pośpieszyła się z odpowiedzią i odpowiedziała że telewizor jest sprawny a ten nawet jeszcze na serwis nie wjechał - ale nawet takie agrumenty kłamstwa sklepu nie pomogły mi w reklamacji a mam je na piśmie.

Złożyłem reklamację z tytułu rękojmii a że nie chciałem w to sam brnąć to poszedłem do Federacji myśląc że będzie lepiej - i tak się łudziłem 1,5 roku i nic nie wywalczyłem - mam dość i odpuszczam.
Zostaję z nauczką aby ani w Euro RTV nie kupować ani od philipsa badziewia nie brać.

Polecam wszystkim zanim kupią średniej klasy telewizor niech poszukają kogoś zaufanego na sklepie lub jakiegoś znajomego z branży RTV podpytają bo później będzie już za późno.

Nie brnę dalej ponieważ szkoda mi kasy już na to, a ekspertyzę chciałem zrobić ale nikogo takiego nie znalazłem - jak znalazłem to do takich nowości sprzętu do badań nie mają.
Uzbieram na następny i napewno nie philips :)

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...