Skocz do zawartości
Furman

Thomson 30LB120S4 LCD a HDTV

Rekomendowane odpowiedzi

Zakupiłem Thomson 30LB120S4 LCD i chciałbym odpalić na nim HDTV. Jestem zupełnym początkującym w sprawach obrazu. Czy potrzebuję do niego jakiś zewnętrzny tuner? Wyświetlacz na rozdzielczość 1280/768. Ma tylko złącza analogowe.
Jeszcze jedno pytanie. Czy sygnał HD mogę przesłać do TV tylko poprzez komponent?
Przez VGA z laptopa nie mogę uzyskać pełnej rozdzielczości na pełnym ekranie. Max to 1024/768. Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pierwsze pytanie: Masz tylko laptopa? Czy moze masz do dyspozycji cos z DVI?
Jak masz tylko lapa to moze byc problem.

Zobacz tutaj i poczytaj: [url="http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=107"]http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=107[/url]
Przejscie z VGA na Component tam masz opis.

Rozdzielczosc na PC taka jak masz w LCD ustawisz programem Powerstrip.

I napisz czy masz DVI w jakims stacjonarnym czy tylko lap.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam tylko laptopa z kartą ATI Radeon 9000 IGP. Ma tylko wyjście VGA.

Problem w tym, że Power Strip poprzez VGA nie rozciąga mi obrazu w rozdzielczości 1280/768. Myślałem, że to może wina tego, że sygnał nie jest poprzez component.
A co z tunerem? Wie ktoś coś na ten temat czy HDTV będzie działać czy nie?

Pozdr,
Furman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Furman' date='28.02.2006, 12:53 ']Mam tylko laptopa z kartą ATI Radeon 9000 IGP. Ma tylko wyjście VGA.

Problem w tym, że Power Strip poprzez VGA nie rozciąga mi obrazu w rozdzielczości 1280/768. Myślałem, że to może wina tego, że sygnał nie jest poprzez component.
A co z tunerem? Wie ktoś coś na ten temat czy HDTV będzie działać czy nie?

Pozdr,
Furman
[right][post="1343"][/post][/right][/quote]