Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, cureman napisał:

Nie wiem czy piszesz kolego do mnie?

Ale wyjaśniam że ja takie paski miałem i na filmach Blu Ray i obu konsolach ps4 pro i one X .Podobne paski były też na Netflix .Jeśli takie objawy miałem tylko na aplikacji Netflix nie było by wymiany.Objawy były na każdym sygnale .Więc radził bym się wstrzymać z wnioskami ..

Zaprzecza to temu, co opublikowałeś w listopadzie, gdzie wyraźnie pisałeś o "paskach na matrycy" i że "pionowe pasy znajdują się na ekranie telewizora" posługując kilkukrotnie wyłącznie zdjęciami tła Netflixa w trybie dla dzieci, na którym paski były widoczne wyłącznie w sygnale : https://hdtvpolska.com/forum/topic/39529-lg-oled-b7-oled55b7v-test-modelu-2017-z-ultra-hd-i-hdr/?page=48&tab=comments#comment-432256  Lepiej się przyznać do błędu niż brnąc w to dalej. Rób jak uważasz. Albo wtedy kłamałeś, albo teraz kłamiesz. Twoja wiarygodność jest taka, jakie wpisy tu na forum. 

7 minut temu, gret2013 napisał:

Jeszcze co do mojego problemu. Tutaj jest filmik, który doskonale pokazuje tą wadę. U mnie 3 krechy są widoczne praktycznie nawet przy 50% :/

Jeszcze mam pytanie czy taki TV można wymienić w sklepie Media Markt z tytułu rękojmi? 

Pionowe paski powinny być widoczne do maksimum ok 20%, na pewno nie 50% ! Spróbuj wymieniać, ale może być z tym kłopot jeśli nie masz już możliwości zwrotu, bo LG może tego nie uznać za wadę :( 

  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do mm i mi powiedzieli żebym się kontaktował z serwisem. Jeśli coś będzie nie tak to wymienią, jeśli będzie wszystko ok to też wymienią. :huh:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, gret2013 napisał:

Dzwoniłem do mm i mi powiedzieli żebym się kontaktował z serwisem. Jeśli coś będzie nie tak to wymienią, jeśli będzie wszystko ok to też wymienią. :huh:

No to może być kłopot, bo serwis LG może tego nie uznać :( Z serwisem LG ma doświadczenie @ma_ko więc może Ci coś powie więcej, co z tego wyjdzie.

Z drugiej strony opublikowałeś planszę 25% gdzie tych pasków praktycznie nie widać w ogóle. Jesteś pewien, że widzisz pionowe paski bandingowe aż do 50% ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy uznają czy nie to mm mi to wymieni. :huh:

No na tym 25% widać pasek przynajmniej ten jeden najbardziej newralgiczny. Jeśli do tego dojdzie ruch kamery to jest bardzo widoczne. 

20180102_013220.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak przesuwam oknem przeglądarki to widzę faktycznie trochę ten banding. Jeśli widzisz go do 50% to definitywnie egzemplarz do wymiany. Ja na tym teście co podałeś jestem w stanie wychwycić ten banding do max. 20%.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzwoniłem do mm i mi powiedzieli żebym się kontaktował z serwisem. Jeśli coś będzie nie tak to wymienią, jeśli będzie wszystko ok to też wymienią. :huh:
Nie kontaktuj się z serwisem bo żeby to zrobić będziesz musiał zgłosić usterkę i podać numer seryjny. Jeśli to zrobisz mm nie przyjmie już ci takiego tv do wymiany.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Subman@ nie wiem czy sobie zdajesz sprawę że zarzucać mi chcesz kłamstwo? 

Pisałem że objawy pojawiały się również na filmach z Blu Ray i obu konsolach .Gościu w Media Markt również stwierdził te pasy na własnym źródle sygnału.(co było podstawa wymiany )Powiem Ci że co rok zmieniam telewizor na nowszy i nie mam zamiaru kłamać czy tworzyć jakiś niesamowitych historii, posiadalem 3 telewizory Oled i twierdzę że są to modele bardzo wadliwe i trzeba mieć szczęście by trafić na model bez cudów. Tobie polecam zdjąć różowe okulary i przestać zarzucać komuś jakieś zarzuty .

Czekam na kupno nowego telewizora i zobaczę jakie cuda będą w modelach na 2018 ,czekam też na ruch Samsunga i ich nowej technologii. 

Ty zachowujesz się jak byś był najmądrzejszy tutaj. 

Wstyd by dorosły człowiek był tak arogancki..

  • Plusik 1
  • Haha 1
  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, kKadajo napisał:

Nie kontaktuj się z serwisem bo żeby to zrobić będziesz musiał zgłosić usterkę i podać numer seryjny. Jeśli to zrobisz mm nie przyjmie już ci takiego tv do wymiany.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

To jak polecasz to zrobić? Iść do mm i co im powiedzieć? Z jakiego powodu chcę wymienić TV?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, cureman napisał:

Subman@ nie wiem czy sobie zdajesz sprawę że zarzucać mi chcesz kłamstwo? 

Pisałem że objawy pojawiały się również na filmach z Blu Ray i obu konsolach .Gościu w Media Markt również stwierdził te pasy na własnym źródle sygnału.(co było podstawa wymiany )Powiem Ci że co rok zmieniam telewizor na nowszy i nie mam zamiaru kłamać czy tworzyć jakiś niesamowitych historii, posiadalem 3 telewizory Oled i twierdzę że są to modele bardzo wadliwe i trzeba mieć szczęście by trafić na model bez cudów. Tobie polecam zdjąć różowe okulary i przestać zarzucać komuś jakieś zarzuty .

Czekam na kupno nowego telewizora i zobaczę jakie cuda będą w modelach na 2018 ,czekam też na ruch Samsunga i ich nowej technologii. 

Ty zachowujesz się jak byś był najmądrzejszy tutaj. 

Wstyd by dorosły człowiek był tak arogancki..

Arogancki to ty byłeś do mnie i to co najmniej dwukrotnie. Pierwszy raz, gdy grzecznie cię poprosiłem DWUKROTNIE o planszę 5%, a ty mi odpowiedziałeś, że niby rzekomo nie widzę pasków. Wprowadzałeś wtedy wszystkich celowo lub niecelowo w błąd publikując tło Netflixa, które miało w źródle pasy (wtedy nie wiedziałem że to jest tło i stąd nie chciałem oceniać ich na podstawie tych zdjęć) i  sugerując wszystkim że to co opublikowałeś, to był banding OLEDowy.

Drugi raz byłeś arogancki pisząc kilka dni temu cytuję "Nie chcę być złośliwy ale gdy ja również dawałem zdjęcia z wadą B7 to pan Subman również nic nie widział. Bardzo irytujące podejście..z daleka widać wadę. " I wtedy odkrytłem po zdjęciach muzykanta, że te zdjęcia co opublikowałeś wtedy w listopadzie, to były od tła Netflixa w trybie dla dzieci. Czyli jeszcze kilka dni temu według ciebie te tło w Netflixie to był banding OLEDowy, a ja byłem oczywiście "bardzo irytujący" bo śmiałem cię prosić o zdjęcia 5% plansz, a zdjęcia tła Netflixowego powinienem wziąć za "oczywistą" wadę OLEDa :lol:

A teraz zastanów się kto tu jest irytujący i kto tu kłamie... Ja z tobą już nie zamierzam dyskutować dalej, bo widzę, że nie ma to najmniejszego sensu.

 

  • Lubię 3
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jak polecasz to zrobić? Iść do mm i co im powiedzieć? Z jakiego powodu chcę wymienić TV?
Ile czasu minęło od kupienia TV ?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MOJ BLAD bo mogłem zrobić fotki z Blu Ray i gier (gdzie pasy i banding był widoczny po jednej stronie ciągle) 

Rzeczywiście jeśli oceniać po jednej fotce to racja jest po twojej stronie,ale powtarzam podobne pasy i banding był na wszystkich innych źródłach!  

 

Edytowane przez cureman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Brałem go 15.12.2017 w media markt. 
Jeśli się nie mylę masz 30dni żeby go oddać albo wymienić. Taka politykę ma MM.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, kKadajo napisał:

Jeśli się nie mylę masz 30dni żeby go oddać albo wymienić. Taka politykę ma MM.

Jest taki zapis, ale jedynie gdy umowa kupna została zawarta na odległość: https://mediamarkt.pl/zwrot_produktu

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze może podjechać i pogadać z menadżerem sklepu. Ostatecznie on decyduje o zwrocie. Jeśli dobrze zagada to dostanie nowy tv.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jesteś w domu :) 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Subman napisał:

No to jesteś w domu :) 

W domu ? Jeśli odbierasz w sklepie to tak samo jak byś do niego poszedł i go kupił. Umowa jest zawarta w sklepie a nie przez internet.

Edytowane przez Michadex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Michadex napisał:

W domu ? Jeśli odbierasz w sklepie to tak samo jak byś do niego poszedł i go kupił. Umowa jest zawarta w sklepie...

Nie, umowa została zawarta na odległość i nie ma tu znaczenia, że odbiór był osobisty.
https://www.trustedshops.pl/wiadomosci/9917-prawo-odstapienia-od-umowy-odbior-osobisty.html

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie, umowa została zawarta na odległość i nie ma tu znaczenia, że odbiór był osobisty.
https://www.trustedshops.pl/wiadomosci/9917-prawo-odstapienia-od-umowy-odbior-osobisty.html
W Media Markt/Saturn tak, ale np. w Euro RTV AGD już nie, ponieważ u nich nie zawierasz umowy, a jedynie rezerwujesz towar :) Nie każdy to wie, a potem są problemy.
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzą że to była tylko rezerwacja produktu w sklepie stacjonarnym i tyle z tego będzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na fakturze mam: Pracownik: null INTERNET.

Podjadę jutro i popytam co z tym można zrobić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie nie będzie najmniejszego problemu ze zwrotem towaru, bo liczy się miejsce zawarcia umowy, a ta była na odległość. Zresztą nawet teraz jak wszedłem na zamówienie OLEDa, to jest tam wyraźna informacja o prawie do zwrotu w ciągu 30 dni. 

image.thumb.png.5722b393f6a83481caadef94531256e6.png

  • Lubię 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, cureman napisał:

MOJ BLAD bo mogłem zrobić fotki z Blu Ray i gier (gdzie pasy i banding był widoczny po jednej stronie ciągle) 

Rzeczywiście jeśli oceniać po jednej fotce to racja jest po twojej stronie,ale powtarzam podobne pasy i banding był na wszystkich innych źródłach!  

 

Witaj, te zdjęcia na 25% niczego nie wnoszą, jeśli chcesz robić foty to minimum 5% , a najlepiej 3-4%..., ale Ja ci wierzę ze były pasy i doprowadziły Ciebie do szewskiej pasji, moja przygoda z LG się zakończyła, LG przyznało się ze nie są w stanie dostarczyć mi sprzęt bez wad, co ciekawe przy ostatnim TV przyznali ze i winieta i banding jest poniżej "normy" ,ale zwracają mi środki...

 

Ja sam po sobie Wiem ze zdjęciami na forum jest ciężko wytłumaczyć czasem jaki jest zakres wady panelu, co ciekawe przy każdej z moich "reklamacji" serwis przyznawał mi bezwzględną rację, serwisant był, widział na własne oczy i bez żadnych uwag zlecał do LG wymianę...

 

Umów się w Katowicach w Saturnie z ludźmi ze wybierzesz Sam sobie Panel, jeśli chcesz namiar na osobę w Saturnie która jest skłonna do udostępnienia pokoju i "obdukcji" w warunkach akceptowalnych w minimalnym stopniu do oceny panelu to służę pomocą...

Da się wybrać Panel z wadami akceptowalnymi lub znikomymi, Ja to wiedziałem kupując pierwotnie E6 i wiem znów dziś kupując kolejny..., tylko "wymiany serwisowe to porażka"...

Stąd gorąco namawiam sprawdzać panele w sklepie, lub w terminie ustawowym jaki gwarantuje nam możliwość ewentualnych zwrotów przez sklep, od wymian serwisowych z daleka, a co gorsza sytuacja na dziś pokazuje ze z centralą LG będzie coraz ciężej...

 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej tyle dobrze że serwisanci nie robili problemów uznaniem gwarancji. To w sumie ile paneli Ci wymieniali? Jakie były w nich wady?

Podejrzewam że mój też się nadaje do wymiany i serwis tylko to potwierdzi. 

Edytowane przez gret2013

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...