Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Dokladnie by tak to wyglądało. Na IPS aby zminimalizować halo trzeba by dać dwa, trzy razy więcej stref niż przy VA co jest zapewne mało opłacalne w produkcji. Niby Panasonic miał pokazać jakiegoś nowego IPSa ale coś cicho siedzą. A oled się rozwija, moze wszyscy prócz Samsunga zrozumieli gdzie leży przyszłość.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jak mam przetestować matrycę pod względem tego bandingu plansza szara 5% ?? i co jeszcze ?? i jak zdjęcia mam zrobić całkowicie po ciemku bez lampy tak ?

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozesz przez yt odpalić ten filmik :


I zobacz czy widzisz jakiś pasy pionowe, mocno widoczne.
Jak będą to sprawdź czy widzisz je podczas "normalnego" oglądania.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od miesiąca jestem właścicielem modelu 65B7V. Ogólnie jestem zadowolony, jednak po dłuższym testowaniu widzę na jednolitych kolorowych planszach tak jakby poziome linie na długości i szerokości całego ekranu. Linie są równe i i ułożone są równolegle do siebie w takich samych odległościach. Nadmieniam, ze trzeba naprawdę dobrze się przypatrzeć żeby je zauważyć. Moja zona na przykład tego nie widzi.Ja zauważyłem to jak moja córka oglądała bajkę świnka peppa na Netflixie. Wówczas zacząłem wnikliwie testować telewizor przy pomocy plansz i  róznych scen filmowych. O to moja plansza 5 %.. Proszę o radę czy powinienem go reklamować czy tak ma to być. PozdrawiamDSC_0029.thumb.JPG.f5b0624cbe023a82c531eb92a0145788.JPGDSC_0025.thumb.JPG.34f481295e597f8753f7f03bddb713c3.JPG

Edytowane przez rudik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak nie ma być, ale tak jest..., dużo lepiej nie będzie..., niestety taka przywara OLED, ale zaryzykowałbym stwierdzenie ze możesz "wpaść" gorzej niż masz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dużo przeglądałem zdjęć z planszami 5% innych właścicieli B7V jednak nigdzie nie zauważyłem tych poziomych linii jak u mnie. Rozumiem pionowe linie to tzw. vertical banding, ale poziome. Czy jest szansa, że to trochę zniknie. Czy może to być widoczna jakaś siatka w budowie tego ekranu, która jest źle dopasowana czy coś w tym stylu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te poziome to efekt obrazu "kinowego"(górna dolna) obrazu szczątkowego po kilku procedurach czyszczących wyrówna się..., przypomnij sobie czy ostatnio nie oglądałeś czegoś co miało format kinowy z pasami czarnymi dół góra :-)

 

Jak coś zapuść program 1h czyszczący :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, rudik napisał:

Witam. Od miesiąca jestem właścicielem modelu 65B7V. Ogólnie jestem zadowolony, jednak po dłuższym testowaniu widzę na jednolitych kolorowych planszach tak jakby poziome linie na długości i szerokości całego ekranu. Linie są równe i i ułożone są równolegle do siebie w takich samych odległościach. Nadmieniam, ze trzeba naprawdę dobrze się przypatrzeć żeby je zauważyć. Moja zona na przykład tego nie widzi.Ja zauważyłem to jak moja córka oglądała bajkę świnka peppa na Netflixie. Wówczas zacząłem wnikliwie testować telewizor przy pomocy plansz i  róznych scen filmowych. O to moja plansza 5 %.. Proszę o radę czy powinienem go reklamować czy tak ma to być. PozdrawiamDSC_0029.thumb.JPG.f5b0624cbe023a82c531eb92a0145788.JPGDSC_0025.thumb.JPG.34f481295e597f8753f7f03bddb713c3.JPG

U mnie 65B7 wygląda to następująco:

Ps. Czekam od 19 grudnia za weryfikacją mojej reklamacji. Na dniach powinna być odpowiedź. 

IMG_20180108_161355.jpg

IMG_20180108_161339.jpg

IMG_20180108_161520.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem wdepniesz gorzej :-) ,ale OK..., Ja jestem mądry "inaczej" bo miałem w sumie 7 paneli OLED..., ten twój jest OK jak na LG...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, ma_ko napisał:

Moim zdaniem wdepniesz gorzej :-) ,ale OK..., Ja jestem mądry "inaczej" bo miałem w sumie 7 paneli OLED..., ten twój jest OK jak na LG...

Tylko, że ja nie reklamuje ze względu na banding a przebarwienia ukazane poniżej.

IMG_20171217_155549.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 To w takim razie zostawiam i nie ryzykuję. Mam nadzieję, że z czasem to trochę się wyrówna. Ja na swoim przebarwień nie zauważyłem. Co do programu czyszczącego to nic to nie dało. Rożnicy nie zauważyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie jest opinia ze UV wpływa na "polaryzator" i z czasem to się wyrównuje, zastrzegam to wiedza "forumowa" z rynków gdzie oled jest ciut bardziej popularny..., kwestie przebarwień o polaryzacji czyszczenie matrycy nie wyrówna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@daras317 Od 19 grudnia?? WTF? Gdzie Ty to reklamowałeś. 

@rudik Jak Ci to przeszkadza to reklamuj. 

Edytowane przez gret2013

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, gret2013 napisał:

@daras317 Od 19 grudnia?? WTF? Gdzie Ty to reklamowałeś. 

Do działu reklamacji LG. Przez okres świąteczny mają opóźnienia.

 

Witam serdecznie.

 
Piszę do Państwa w sprawie reklamacji produktu LG OLED 65B7V. 
Zakupiony 9 grudnia 2017.
 
Jestem Państwa zaufanym klientem, który w 2015 roku zakupił telewizor SUPER UHD 55UF8517. Postanowiłem Państwu zaufać po raz drugi.
 
Niestety mój przypadek pokazuje, iż nie traktujecie starych, zaufanych klientów poważnie, gdyż wysyłając maila z prośbą o przyjazd serwisanta zostałem potraktowany dość nierzetelnie.
 
Sprawa tyczy się matrycy a mianowicie na białym tle widać bardzo mocno niebieską poświatę. Moja prośba została odrzucona ze względu na błąd technologiczny. W załączniku przesyłam Państwu przedstawiony mój przypadek, porównanie z ekranem identycznego telewizora na tym samym tle (to samo źródło) oraz przedstawione różnice a w sumie ich brak przy zmianie barwy koloru białego. Mogę w to uwierzyć, iż problem występuje w większości produktów ale proszę nie mówić, iż moje przebarwienia wynikające ze źle ułożonej warstwy przeciwodblaskowej (polaryzatora) mieści w granicach tolerancji a przede wszystkim w granicach dobrego poziomu obsługi klienta.
 
Zaznaczam, iż mój problem nie jest widoczny jedynie przy planszy testowej, gdyż zwraca się na niego uwagę między innymi przy przeglądaniu stron (typu google).
 
Chciałbym również nadmienić, iż mój problem jest widoczny w takim samym stopniu patrząc pod każdym możliwym kątem więc komfortowe korzystanie z produktu, który zakupiłem za 11 tysięcy złotych jest strasznie nieprzyjemne.
 
Jako, iż przedstawiłem Państwu porównanie tego samego typu telewizora OLED o tej samej wielkości proszę uwzględnić różnice jakie są pomiędzy tymi telewizorami. Byłbym skłonny zaakceptować niewielkie przebarwienia ale nie takie uniemożliwiające komfortowe korzystanie z telewizora.
 
Żądam wytłumaczenia zaistniałej sytuacji, gdyż wygląda na to, iż Państwa firma zachowuję się niestosownie wobec klienta, który zakupił produkt klasy premium.
 
W związku z powyższym proszę o ponowne zweryfikowanie mojej prośby o przyjazd serwisanta i wymiany telewizora.
 
W załącznikach przesyłam Państwu zdjęcia szkody, dowód zakupu oraz telewizor SUPER UHD potwierdzający mój stan Państwa produktów RTV w moim domu. Cena produktów moich dwóch telewizorów LG mieści się granicach 20 tysiącach złotych.
 
W przypadku nieuwzględnienia mojej prośby prawdopodobnie skieruję sprawę na drogę postępowania sądowego a sprawa spowoduje znaczne, negatywne skutki marketingowe.
 
Z poważaniem.
 
 

Screenshot_20180108-165106.png

IMG_20180108_165301.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe..., wystraszą się?? Hmmm...., choć szczerze "narażanie:" się na wymianę przez ich system naprawy...to jak gra w Euro jackpot... grasz??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@daras317 Widzę że grubo im napisałeś, z doświadczenia podpowiem żeby od razu dzwonić na infolinie i zgłaszać usterkę. Świątecznych opóźnień to raczej nie mają, ja zgłaszałem 3 stycznia a 5 już mi TV zabrali. 

Przed chwilą, ma_ko napisał:

Ciekawe..., wystraszą się?? Hmmm...., choć szczerze "narażanie:" się na wymianę przez ich system naprawy...to jak gra w Euro jackpot... grasz??

Co za filozofia wymienić matrycę? Raczej gra w totka jaką się trafi samą matrycę bo jej wymianę może sobie każdy zrobić sam :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@gret2013 a reklamowałeś na adres: reklamacje@lge.pl? I z jakiego powodu?

Dwa razy pisałem do nich na chacie jak tam weryfikacja itp. Dzisiaj dzwoniłem o 13, nie odbierali. Zadzwoniłem o 15:20 i otrzymałem informacje, że dział reklamacji skończył pracę dziś wcześniej.

 

Przykład plam przy normalnym użytkowaniu tv (bez plansz). Jestem strasznie wrażliwy na tego typu sprawy.

IMG_20180108_163644.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@daras317 Na ich stronie zgłaszałem. Wsparcie --> Planowanie naprawy domowej. Ale też mi kazali zdjęcia wysłać i czekałem dzień na weryfikacje ich "technika". Banding widoczny szczególnie w grach, mniej w filmach ale też. 

Edytowane przez gret2013

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, gret2013 napisał:

@daras317 Na ich stronie zgłaszałem. Wsparcie --> Planowanie naprawy domowej. Ale też mi kazali zdjęcia wysłać i czekałem dzień na weryfikacje ich "technika". 

Czego dotyczyła reklamacja?

 

Pisząc do nich przez formularz (wsparcie) otrzymałem następującą informacje.

Napisałem odwołanie, które Wam przytoczyłem. Nie zamierzam spoglądać na białe sceny w 4K, Dolby Vision z niebieską, dla mnie bardzo widoczną niebieską poświatą. 

 

 

Screenshot_20180108-171401.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@daras317 Typowe, ja z samsungiem wymieniłem 20 maili, w których ja swoje oni swoje. W końcu przyjechał technik i od raz stwierdził usterkę. Nie poddawaj się i walcz. Ja zgłaszałem banding widocznych w normalnym użytkowaniu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, gret2013 napisał:

@daras317 Na ich stronie zgłaszałem. Wsparcie --> Planowanie naprawy domowej. Ale też mi kazali zdjęcia wysłać i czekałem dzień na weryfikacje ich "technika". Banding widoczny szczególnie w grach, mniej w filmach ale też. 

Szczerze mówiąc na Twoim miejscu dawno bym po prostu wymienił OLEDa w MediaMarkt - masz do tego prawo. Te sprawy bandingu i żółtego zafarbu są uznaniowe i LG jak widać ich nie uznaje. Było tu wcześniej sporo innych podobnych spraw. Jak minie 30 dni będzie już po sprawie i zostaniesz z tym OLEDem.

Poniżej oficjalna prezentacja OLEDów B8,C8,E8, G8 i W8. Ciekawie wyglądają te funkcje poprawiające obraz. Ciekawe co z tego w praktyce wyjdzie.

 

A tu materiał Vicenta o nowym E8:

 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie wymieniaj TV jak kazdy OLED nie jest idealny ,ale brak winiety i pasma które powinny się wyrównac po czasie i kompensacjach zwykłych, nie włączaj kompensacji pełnej bo może uwypulkic te pasma które widać bardziej.

Ciesz się z TV ;-)

  • Plusik 1
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...