Skocz do zawartości
piotr3kk

Jaki projektor za ok. 2500zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

planuję zakup projektora za ok. 2500zł, prawdopodobnie na raty 0%. W temacie tym jestem zupełnie zielony. Troszkę już poprzeglądałem różne strony, fora itp i mam problem z wyborem projektora dla siebie.

 

Modele, które mnie zainteresowały to Optoma hd141x, Benq w1070 i Epson eh-tw5300. Ostatnio byłem u kumpla, który ma Benq w1070 i bardzo spodobał mi się ten rzutnik, takie coś by mnie zadowoliło :D, efekt tęczy nie był dla mnie zauważalny. Czy Optoma hd141x jest w stanie dać te same wrażenia? Epson jest warty uwagi?

 

Projektor głównie będzie używany do filmów i grania na konsoli. W chwili obecnej wyświetlany obraz będzie z odległości 2-2,5m na ścianę, a w niedalekiej przyszłości na ekran projekcyjny.

 

A może jesteście w stanie coś polecić innego?

Będę wdzięczny za każdą poradę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak pozostałe do konsoli, ale Epson jest bardzo fajny i dłuższą ma też żywotność lampy, tyle z poziomu użytkownika w/w. Kolory ma bardziej nasycone od pozostałych, może minimalnie gorszą czerń od 1070. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dzień jak każdy, trzeba zaciemniać pokój, input jest miedzy 26 a 30ms.

Oczywiście bez zaciemniania da się, jednak co zaciemnione to zaciemnione. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A polecicie jakis konkretny model epsona? Jak pozniej z przelozeniem cena/jakosc? Lepiej dolozyc np jeszcze 500 zl i kupic cos lepszego ?czy odczucia z ogladania beda nadal te same i zeby poczuc roznice trzeba by dolozyc o wiele wiecej?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No taki chyba najbardziej uniwersalny to TW5350. Do grania, filmów i sportu za rozsądne pieniądze.

Udostępnij tę odpowiedź