Skocz do zawartości
camp21

Świecące okręgi wielkości 5zł na TV LG 55LB700V.AEE

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to mój pierwszy post na forum.
Witam wszystkich serdecznie.
Szkoda że muszę mój pierwszy wpis zaczynać od spraw negatywnych.
O to problem.
13.01.2017 zgłosiłem niesprawność  TV LG 55LB700V.
Niesprawność ta widoczna była w postaci idealnych okręgów wielkości 5zł.
Dwa widoczne bardzo wyraźnie, reszta czyli kilka rzędów przy jasnym ekranie.
Nie są to szare plamy tylko bardzo jasne okręgi.
17.01 przyjechał serwisant z PHU HIT-SERWIS ze Szczecina.
Natychmiast bez sprawdzenia stwierdził że usterka nie podlega reklamacji, że działania i polityka centrali LG jest taka że usterka jest w normie.
Jednak nie stwierdził jednoznacznie że nie podlega to naprawie gwarancyjnej skoro wziął TV ze sobą.
Stwierdził też że to kurz i wynika to z nieszczelności matrycy i tak te TV mają.
To ja się pytam.
Co ja kupiłem ? Coś co zbiera kurz w środku matrycy i jest błędem producenta ?
Czy serwis tak dużej firmy jaką jest LG nie potrafi wyczyścić i zabezpieczyć matrycy przed występowaniem takich nieprawidłowości ?
Mało tego.
Serwisant przyjechał około 16:0 mieszkam w Gorzowie Wlkp. zabrał TV i ruszył pewnie w drogę powrotną do Szczecina, dojechał tam pewnie około 18:0, czyli na jakąkolwiek naprawę sprzętu już  nie było szans.
Na następny dzień około 12:0 zadzwonili do mnie z serwisu, stwierdzając że centrala LG nie uznała usterki jako godną naprawy i tyle.
Tylko ja się zastanawiam jak oni mogli sprawdzić ten TV i dojść do wniosków skoro otwierają od 10:0, w samochodzie którym przyjechał do mnie było kilkanaście jednostek sprzętu LG w tym kilka TV.
Znając realia serwisów, to mój telewizor zajechał do Szczecina, odleżał swoje w kartonie i bez wyjmowania i sprawdzenia została postawiona diagnoza, że "pacjent umarł.
Dzisiaj kilkanaście razy dzwoniłem do serwisu HIT-SERWIS, ale wszyscy widocznie byli tak zapracowani, że nie było czasu na podniesienie słuchawki.
Nie zgadzam się z taką polityką autoryzowanego serwisu LG jak i centrali LG w Polsce.
Czekam na TV sprawny i naprawiony, nie mam ochoty i czasu na "kopanie się z koniem"

Sytuacja bardzo podobna do Samsunga z 2015 roku, tyle że Samsung w końcu rozpatrzył sprawy ponownie i przychylił sie do wykonania bezpłatnie napraw.

Co koledzy myślą w tej sprawie i podobnych ?
Pisma oficjalnego z Serwisu jeszcze nie otrzymałem, tylko wiadomość telefoniczną.
Jakie powinny być moje dalsze kroki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reklamuj sprzęt nie na podstawie gwarancji producenta tylko rękojmi u sprzedawcy (wczesniej nazywało się to niezgodność towaru z umowa). Jeżeli to nie pomoże - federacja konsumenta, UOKiK itp.

Miałem kiedyś kontakt z tym serwisem - szkoda na nich czasu, wciskaja ciemnote i próbują zbywac klienta. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko że gwarancja skończyła mi się 14.01.2017, a ja reklamowałem u LG Polska 13.01.
Ale posłucham Twojej rady i pójdę po otrzymaniu pisma z serwisu i odpowiedzi z LG Polska do federacji konsumenta itd.
Znając realia pewnie nici z tego wyjdą, ale zrobię to chociażby po to żeby mieć satysfakcję.
Hmmm, tak myślę sobie jaki i jakiej firmy teraz TV kupować, wszędzie jakieś jaja wychodzą tuż przed lub tuż po gwarancji.
 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idź zdecydowanie i walcz o swój prawa klienta. Trzeba chamstwo tepic i nie odpuszczać producentom, którzy taka tandetę sprzedaja ! 3mam kciuki aby Ci się udało.

PS. Co do nowego tv - skocz do sklepu, zrób wstępne rozpoznanie własnymi oczami potem jeszcze poczytaj testy na forum, a jak będą pytania to pomożemy :)

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...