Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się do kupna tv . Proszę o pomoc w wyborze.

 

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 19m2 (4,5m x 3,5m)
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? 1-3m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem ? 1-3
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu - czy kąty są ważne ?

        - również bokiem 
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć ?   stać
6. Jak słońce świeci w pokoju ? okno na wprost ekranu , okno na zachód  (są żaluzje)
7. Jaki masz obecnie telewizor ?   SHARP LC- 40LE630E
8. Co chcemy aby telewizor posiadał ? matrycę z prawdziwymi 100 Hz
9.  Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora: ( 4K, HD, SD ) ? kablówka osiedlowa
10. Jakie urządzenia będą podłączone do telewizora ? ewentualnie komputer
11. Ile godzin dziennie będzie pracować telewizor ? 3-4 godz
12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? nie znam się
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? filmy, przyrodnicze, sport, wiadomości
14. Czy zamierzasz korzystać z Internetu na ekranie telewizora ? nie wiem
15. Czy zamierzasz grać w gry PC / konsola - jeśli tak to ile % dziennie? nie wiem 
16. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ? wieczorami
17. Preferencje co do wielkości?  40 cali lub więcej
18. Co Cię denerwuje w telewizorach ? wolna zmiana kanałów, brak łatwej  regulacji barw i kontrastu jak w kineskopowych.
19. Preferencje co do marki ? Samsung, Lg, Panasonic, Sony, Philips 
20. Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie , pasywne czy aktywne ? bez znaczenia
21. Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup ? 2500,  chyba że warto dołożyć

22. Czy będziesz zainteresowany profesjonalną kalibracją ekranu w celu wyciśnięcia maksymalnych możliwości nowego sprzętu ? nie wiem

 Chciałbym by tv odtwarzał napisy do filmów na pendrive.

 

Rozpatruję:

- Panasonic TX-CS630E

- Panasonic TX-CX680E

- Panasonic TX- DS630E

- LG  LF652V

- Samsung UE J6200

- Sony KDL-W755 

Udostępnij tę odpowiedź