matuluka 0 Napisano 13 Czerwca 2016 Z UK pisze. Różnic nie dostrzegam. Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Colibri75 8 Napisano 13 Czerwca 2016 Brak aktualizacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
geffer 3 Napisano 13 Czerwca 2016 Moze ktoś wrzucić plansze do testowania gdzies na serwer www zeby udostępnić link do pobrania ? Ja odbieram swój w piątek aktualnie mam remont i bedzie testowane dopiero na weekend p.s Panowie, jasno pisałem o warunkach mediaexpert - jak ktoś nie ma jak wykorzystać kodu to zawsze takowy mozna za mniejsza wartość na Allegro sprzedać od reki z lekka strata Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekpon 19 Napisano 13 Czerwca 2016 Moze ktoś wrzucić plansze do testowania gdzies na serwer www zeby udostępnić link do pobrania ? Proszę: http://www.avsforum.com/forum/139-display-calibration/948496-avs-hd-709-blu-ray-mp4-calibration.html#/forumsite/3207/topics/948496?page=1 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio76r 44 Napisano 14 Czerwca 2016 Mam pytanie, bo czytałem regulamin promocji 900 pln i wygląda na to, że nie działa ona przy zakupie 910v. Kod lub kartę rabatową dostaje się 14 dni po zakupie i w regulaminie akcji pkt 2 jest, że kartę rabatową można wykorzystać na przyszłe zakupy a kod do zakupów internetowych ale jak 14 dni po zakupie 910v go dostajemy to już nie działa na ten tv. Czyli jeśli dobrze rozumiem płacimy 7199 pln i mamy kartę na 900 pln + 400 pln a nie 6299 + 400 pln do wydania. W pkt 5 akcji jest wyraźnie napisane, że promocja 900 pln nie sumuje się z zakupem Oleda 910v, jest tylko do wydania w media expert. Czyli jednak ta oferta nie jest tak kosmicznie korzystna jak się wydawało... Dziś się dokładnie doinformowałem o tej promocji na infolinii Media Expert. Za TV płacimy dokładnie 7199 zł. Do tego dostajemy: 1) 900 zł kod zniżkowy/kupon na zakupy Media Expert do wykorzystania wyłącznie na produkty od LG, 2) 400 zł - kupon rabatowy na zakupy w Intersport. Najniższa oferta na allegro to 6390 zł z możliwością 20 rat 0%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike1980 1 Napisano 16 Czerwca 2016 Witam, Mój pierwszy post, lecz od wczoraj jestem posiadaczem LG EG910V i chcę się podzielić moją opinią. - Robię to dlatego że kupiłem ten TV tylko i wyłącznie na podstawie tego forum . Telewizor kupiłem w Gdańsku - pojechałem do hurtowni i mieli 4 zapakowane oryginalnie w cenie 6390 z dostawą gratis na terenie Trójmiasta (rat nie brałem więc tu się nie wypowiem). Od zamówienie 4 godziny później TV w domku, gotówka przy odbiorze. (+) (Kupowanie za 7999 to dla mnie nieporozumienie, a nawet Media Expert każe wyłożyć 7199 w gotówce. Chciałem testować na sklepie lecz jak sobie wyobraziłem jak będzie wyglądała procedura ponownego wkładania (ryzyko uszkodzenie to odpuściłem). Podczas dostawy dostawca pomógł wypakować i sprawdzić matrycę czy nie ma uszkodzeń mechanicznych na wszelki wypadek więc (+). Sam TV bardzo ładny, lecz przy świetle dziennym jeżeli pada na niego jakiekolwiek światło a nie siedzisz idealnie na wprost krzywizny to odbicia światła są koszmarne, jak w krzywym lustrze. (to spory -). Wg mnie płaski byłby lepszy. Sam obraz ładny, lecz wg mnie do kalibracji, i na ustawieniach film jak są pionowe ukośnie linie to potrafi je szarpać (to widać wyraźnie). Nie orientuję się jaką opcją i czy w ogóle to daje się poprawić. Matryca podświetlona dosyć równomiernie, brak widocznych pasów, może przy pewnych ustawieniach na konkretnych planszach coś się wypatrzy, lecz nie kupiłem go do oglądania plansz testowych. Nie zauważyłem wgnieceń w matrycy na wyłączonym TV oglądając refleksy światła. Na plus CZERŃ, to trzeba zobaczyć, Zapuściłem w nocy filmik - czerń przez 1 min i musiałem zapalić światło, żeby znaleźć przycisk na pilocie J CZERŃ ABSOLUTNA, kilka filmików SAMSUNGA pokazujących złote rybki na czarnym tle i to się nazywa CZERŃ. Oglądnąłem na szybko 2 filmy i jeżeli są nagrane porządnie, NC+ nadaje w 1080i bynajmniej tak podaje TV że odbiera taki sygnał to naprawdę ładnie to wygląda. Wg mnie biel (jasność) w trybie FILM jest mocno przytłumiona a na reszcie ostro przejaskrawia inne kolory i obraz staje się sztuczny. Jest wtedy ten efekt co widziałem na TV szwagra oglądając filmy, mając do wyboru SD lub HD oglądałem SD ponieważ obraz z HD był tak nienaturalny na WSZYSTKICH kanałach, że nie mogłem tego oglądać i wolałem moje poprzednie telewizory. – tutaj się będzie kłaniała kalibracja. Prawdopodobnie miał ustawiony tryb żeby na jaskrawych scenach było jak najbardziej kolorowo. Jako że pomieszczenie jasne i jeszcze zachodzące słońce świeci w okna od strony TV (sic!) to chyba zrobię 2 kalibracje 1 na dzień, 1 na wieczory/noc. PYTANIE: Po jakim czasie najlepiej zamówić kalibrację ??. TV mam od wczoraj a widziałem że Pan Maciej miał ostatnie zapisy na czerwiec. Jeżeli Pan Maciej to czyta to może się wypowie. Wadą telewizorów OLED jest ich cena w rozmiarze 65”, bo jeżeli czegoś nie odwali ten TV to następny tylko OLED i rozmiar 65”. PYTANIE o udostępnianie filmów: Jeżeli udostępniam folder przez sieć z komputera to widzi tylko 3 filmy a w folderze jest ich 10, w ogóle nie widzi części podkatalogów. To samo z dyskiem twardym, część widzi a części nie. Czy ktoś ma jakiś fajny poradnik jak to konfigurować żeby wszystko działało jak należy ? Nie wiem co się ludzie czepiają plastikowej stopki. Po jaką cholerę to miałoby być z metalu skoro go imituje (a że jest ciepłe w dotyku, kogo to obchodzi) ?? Mam zewnętrzny dekoder i taki sugeruję jak słyszę że po kilka sekund zmienia komuś kanały, po zewnętrznym w ułamku sekundy (NC+) Reasumując: + Cena – 6390 dla mnie na +, SONY za topowy model 55” chce 9999 … + CZERŃ – trzeba zobaczyć nocą + jakość obrazu – ale sugerowana kalibracja + Smart TV działa ok, na duży + zasługuje możliwość wyboru stron www poprzez komendy głosowe, w SONY to porażka i tam komendy głosowe tylko na Youtube i inny serwis z filmami. - wygięcie – potęguje odbijanie światła (jak w lustrze) - bardzo błyszcząca matryca - ukośnie pionowe linie szarpane (przed kalibracją) Po zabawie przez tydzień lub dwa mogę coś więcej napisać. Na dziś nie żałuję i jestem na TAK. Pozdrowienia dla wszystkich z forum. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danio31b 15 Napisano 18 Czerwca 2016 Na Allegro już 6290 .Ciekawe, ile będą chodziły po Euro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
geffer 3 Napisano 21 Czerwca 2016 Przyszedł i mój ogólnie bez zastrzeżeń ale na testach plansz mam cos takiego i nie wiem czy sie tym przejmować czy tez nie. Do 14 dni moge oddać ale pytanie jest czy gra warta zachodu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziku71 11 Napisano 21 Czerwca 2016 (edytowane) To samo co ja miałem... zobacz czy jest to widoczne podczas oglądania filmów (głównie podczas scen z szaroscią). Mi serwis lg wymienił tv. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Edytowane 21 Czerwca 2016 przez Ziku71 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boby82 0 Napisano 21 Czerwca 2016 Witam Czy ktoś się orientuje jak w tym TV sprawdzić ilość przepracowanych godzin? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wampirek 24 Napisano 21 Czerwca 2016 Witam Czy ktoś się orientuje jak w tym TV sprawdzić ilość przepracowanych godzin? Podobno kiedyś była taka opcja w menu, teraz tylko w menu serwisowym, dostępnym ze specjalnego pilota. Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
100patrz 6 Napisano 21 Czerwca 2016 Cześć! Ja u siebie od zawsze mam takie coś. Podczas meczu taka ciemniejsza obwódka a raczaj przyciemnianie okolic wyniku lecz nie tylko bo również logo stacji potrawi się przyciemnić to z tego co było mi wiadomo to jest specjalna funkcja zabezpieczająca przed utrwalaniem się loga czy tam roznych powidoków. Sądziłem ze stanowi to oprócz rozladowywania ładunków po wylaczeniu Tv drugi system obronny przed wypaleniami i powidokami... Myślicie, ze tak jednak nie jest? Ja myślę, ze każdy tv oled to ma a to czy to sie uruchamia zalezy tylko od aktualnych ustawien tv takich jak oswietlenie oled, kontrast itp. Chyba ze sie myle... Pomoc techniczna LG nie widzi w tym nic dziwnego, po raz kolejny musiałem wysłaci im nowy film z tym co sie dzieje, tym razem obiecali mi dokladniejsza analize, u mnie podswietlanie jest przewaznie ponizej 50 tez podejrzewam ze to jakis agresywny system zabezpieczen, nowy soft 4.0.5 costam tego nie likwiduje Przyszedł i mój ogólnie bez zastrzeżeń ale na testach plansz mam cos takiego i nie wiem czy sie tym przejmować czy tez nie. Do 14 dni moge oddać ale pytanie jest czy gra warta zachodu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk te szare pasy nie kwalifikuja sie do wymiany, ale ta czarna plama w gornym prawym rogu wedlug mnie juz tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czychu3 3 Napisano 22 Czerwca 2016 Jak Ci wymienią geffer to napisz coś więcej jakie masz odczucia względem jakości obrazu w stosunku do panasa ST60, bo też mam tę plazmę i czaję się, żeby ją wymienić na tego OLEDa na początku października. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
geffer 3 Napisano 23 Czerwca 2016 Wlasnie nie wiem czy doszukiwać sie dziury czy tez nie ale pozostaje mi zwrot do sklepu albo reklamacja do LG o wymianę matrycy ... Chociaż troche go testuje i na filmach problemu nie dostrzegam ale fakt ze wiem o tej "wrodzonej" wadzie troche mnie irytuje. Procedura reklamacji zwrotu to min 2-3 tyg bez TV a kolejny nowy moze byc identyczny. Przeczytałem raz jeszcze dzisiaj cały wątek i za duzo problemów takich jak ja czy tez Ziku sie nie doczytałem wiec w sumie cos jest na rzeczy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziku71 11 Napisano 23 Czerwca 2016 (edytowane) To łatwiej naprawdę widzę zadzwonić do lg i wymienić jak co. Wymiana matrycy to wymiana całego białego panelu na nowy - 5 min roboty. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Czerwca 2016 przez Ziku71 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ikon 1 Napisano 23 Czerwca 2016 Co do wymiany matrycy.... U mnie mocno przebarwioną matrycę serwis LG wymienił na nową. Tego samego dnia zauważyłem, że poza równym wyświetlaniem, nowa matryca ma 4 (CZTERY) uszkodzone subpiksele (nie świeci zielony). Sprawę zgłosiłem do LG, które uznało, że telewizor spełnia normy (do ośmiu uszkodzonych subpikseli). Po kolejnym kontakcie na infolinii powiedziano mi, że nic nie poradzą i mogę pisać reklamację. Minął tydzień i czekam na odpowiedź. Ogólnie wymienili uszkodzoną matrycę na inaczej uszkodzoną matrycę. Także jeśli nie przeszkadza w normalnym odbiorze to, po własnych doświadczeniach, dobrze przemyślałbym wymianę. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziku71 11 Napisano 23 Czerwca 2016 U mnie przy 1 świecącym na niebiesko wymienili. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtazo 9 Napisano 24 Czerwca 2016 (edytowane) Bo u Ciebie swiecil na niebiesko na czarnym tle. Słyszałem ze jesli choc jeden piksel nie swieci prawidlowo na czarnym tle lub bialym to LG wymienia nawet z powodu 1 piksela. Edytowane 24 Czerwca 2016 przez wojtazo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
100patrz 6 Napisano 24 Czerwca 2016 Aktualizacja do 4.05.01. Ciekawe co zmienili. Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka u mnie Motion plus przycina tam gdzie wczesniej nie przycinal, do tego telewizor plynniej chodzi na wylaczonym motion plus poza tym zmian nie widze 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malydiabelek 8 Napisano 26 Czerwca 2016 Z UK pisze. Różnic nie dostrzegam. Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka u mnie wlasnie od tygodnia sie wyswietla aktualizacja, ale na razie jej nie robilem, bo albo mecz leci, albo mnie w domu nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obcy 6 Napisano 1 Lipca 2016 Gdzie można sprawdzić, co wnosi ta aktualizacja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sterbid 27 Napisano 1 Lipca 2016 dlaczego większość tych oledów to jest zakrzywiona. Teraz w promocji jest jeden 55 cali w całkiem dobrej cenie ale co z tego jak zakrzywiony a ja chcę płaski na ścianę. czy to taka moda czy tak ma być technicznie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wampirek 24 Napisano 1 Lipca 2016 Ja go mam na ścianie i zapewniam Cię, że przy oglądaniu tego zakrzywienia w ogóle nie widać. Kiedyś myślałem tak samo jak Ty i też mnie te krzywizny wkurzały Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sterbid 27 Napisano 2 Lipca 2016 jasne do wszystkiego można się przyzwyczaić. Problem w tym , że czemu ja mam zmienić swój gust bo producent nie przedstawi szerszej oferty. Wszak pamiętam dokładnie moment wprowadzenia wielkich ekranów jako tych specjalnie do wieszania na ścianie. Czyli praktycznie bez zajmowania zbyt dużej przestrzeni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miruna 52 Napisano 2 Lipca 2016 Oferta producentów jest szeroka i zawiera również modele bez niezbędnej do oglądania TVN24 krzywizny nie wiedzieć tylko czemu ktoś w marketingu uważa że "polaczki" wolą krzywy niż płaski ekran rzucając się na ten super bajer aby dowartościować się w gronie sąsiadów i znajomych, innych sensownych uwarunkowań takiego zakupu poza brakiem dostępności płaskiego modelu w sklepie w niewygórowanej cenie nie widzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach