ikswokirdna 0 Napisano 24 Lipca 2015 Witam WszystkichPowoli przymierzam się do urządzenia sobie oddzielnego pokoju kinowego - ale jestem w tym zielony - chciałbym się więc doradzić. 1. Projektor - Sony HW55ESPokój ma wymiary 5,3x4,6m, wysokość - 2,55Jaki najlepszy będzie ekran - przy założeniu, że ścianę na której będzie ekran pomaluję na czarny mat , sufit również pozostałe ściany na matowy brąz - ewentualnie bez tej adaptacji?? Firmy z którymi się kontaktowałem zaproponowały mi następujące ekrany: 1. Magicscreen Future 120"2. Adeo PLANO Velvet3. VIZ-ART FRAME CINE 260 HC Czytam i czytam o ekranach - są tez takie Adeo Tensio Classic Biformat - które 2 z czterech opcji: 1.78 HDTV 16:9 1.85 Panoramiczny2.35 Cinemascope 21:92.40 Panavisionpowinno się wybrać?? Pozdrawiam Robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RCone 1 Napisano 24 Lipca 2015 Nie musisz malować wszystkich ścian i sufitu na czarno. Można kupić specjalną farbę np. Flugger Flutex 2S, która odbija tylko 2% światła. Inni producenci tez maja farby o podobnych właściwościach (Beckers Designer Vaggfarg Helmatt) . Poszukaj w necie. Odnośnie ekranu, przy dobrym zaciemnieniu wybrałbym sprawdzony i przystępny cenowo Adeo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ikswokirdna 0 Napisano 25 Lipca 2015 Czyli wszystkie ściany pomalowac tą Flugger?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ikswokirdna 0 Napisano 30 Lipca 2015 Byłem wczoraj i dziś w salonie na prezentacji ekranów i 3 projektorów - JVC RS49, Sony 55 i Panasonic 6000 - zabrałem swój Oppo 105D - format ekranu 21:9 o podstawie 260 cm - szary - wygrywa JVC RS49 - choć sony bardzo depcze mu po piętach - zastanawiam się tylko czy jest sens brać JVC dokładając do ceny sonego 4 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach