Skocz do zawartości
ikswokirdna

Przymiarka do pokoju kinowego

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkichsmile.gif
Powoli przymierzam się do urządzenia sobie oddzielnego pokoju kinowego - ale jestem w tym zielony - chciałbym się więc doradzić.
1. Projektor - Sony HW55ES
Pokój ma wymiary 5,3x4,6m, wysokość - 2,55
Jaki najlepszy będzie ekran - przy założeniu, że ścianę na której będzie ekran pomaluję na czarny mat , sufit również pozostałe ściany na matowy brąz - ewentualnie bez tej adaptacji??

Firmy z którymi się kontaktowałem zaproponowały mi następujące ekrany:

1. Magicscreen Future 120"
2. Adeo PLANO Velvet
3. VIZ-ART FRAME CINE 260 HC

Czytam i czytam o ekranach smile.gif - są tez takie Adeo Tensio Classic Biformat - które 2 z czterech opcji:

1.78 HDTV 16:9

1.85 Panoramiczny
2.35 Cinemascope 21:9
2.40 Panavision
powinno się wybrać??

Pozdrawiam Robert

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie musisz malować wszystkich ścian i sufitu na czarno.

Można kupić specjalną farbę np. Flugger Flutex 2S, która odbija tylko 2% światła. Inni producenci tez maja farby o podobnych właściwościach (Beckers Designer Vaggfarg Helmatt) . Poszukaj w necie.

Odnośnie ekranu, przy dobrym zaciemnieniu wybrałbym sprawdzony i przystępny cenowo Adeo.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Byłem wczoraj i dziś w salonie na prezentacji ekranów i 3 projektorów - JVC RS49, Sony 55 i Panasonic 6000 - zabrałem swój Oppo 105D - format ekranu 21:9 o podstawie 260 cm - szary - wygrywa JVC RS49 - choć sony bardzo depcze mu po piętach smile.gif - zastanawiam się tylko czy jest sens brać JVC dokładając do ceny sonego 4 tys.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

I jak w końcu wyszło? ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Trzeba wstawić na jakiś zew. serwer np. imageshack, imagebam...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi