Kolos28 8 Napisano 19 Maja 2015 Witam serdecznie Od wczoraj jestem posiadaczem tego sounbar. Soundbar był podłączony bezprzewodowo do TV ale problem był z dobrym dźwiękiem zwłaszcza surround. Dziś podłączyłem sounbar do TV kablem HDMI i zmieniłem w telewizorze z PCM na DTS NEO 2.5. Dźwięk jest dużo lepszy i słychać efekt dźwięku przestrzennego ale wydaję mi się, że dźwięk czasem przerywa, zwłaszcza na YT (testowałem dźwięk 2.1 surround) W sumie zbyt krótko testowałem takie podłączenie ale chyba coś jest nie tak... Telewizor to Samsung 48h6700. Dodatkowo włączyłem w sounndbar automatyczną regulację głośności bo dźwięk po dekoderze z kablówki był bardzo cichy i przytłumiony. Jest na to jakieś rozwiązanie? Pozdrawiam Sławek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 8 Napisano 19 Maja 2015 Przepraszam za post pod postem ale nie mogłem edytować (nie wiem dlaczego). Wygląda na to, że to wina YT w Smarthub, te przeywania dźwięku są bardzo rzadkie i sporadyczne ale tylko na YT to zaobserwowałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radier 56 Napisano 19 Maja 2015 Na głośnikach TV wyłącz dodatkowe efekty DTS True Dialog i True Surround (jakoś tak). Rozwiąże problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolos28 8 Napisano 19 Maja 2015 Mam wyłączone ale jak włączam tv to głośniki telewizora są automatycznie przełączane na soundbar i te opcje są nie aktywne i wyłączone, z tego co zaobserwowałem dziś to problem występuję tylko na YT ze smarthub i sporadycznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jonatanek 0 Napisano 7 Grudnia 2017 Udało Wam się rozwiązać problem? Ja mam podobny. Zakupiłem Soundbar HW-M550 do TV Samsung 50j6240 i strasznie irytują mnie przerwy podczas odtwarzania przy ustawionym na TV formacie dzwięku DTS Neo 2:5. Przerwy występują kilka razy na minutę i jest to ułamek sekundy. Jeśli wybiorę w ustawieniach TV format PCM nie ma problemu, ale jakoś dzwięku jest zdecydowanie gorsza. To DTS Neo może tylko takie wrażenie, ale robi różnicę. Identyczne objawu są przy podłączeniu Soundbara za pomocą kabla optycznego jak i HDMI (ARC). Do Soundbara bym sie nie czepiał bo to już drugi egzemplarz (wymieniałam pierwszy właśnie z powodu tego problemu). Ale jak sie okazało na wymienionym jest to samo. Pisałem już do Samsunga, ale oni tylko piszą o wymianie kabla, alebo aktualizacji oprogramowania, co oczywiście zrobiłem. Nie mam już pomysłu co można by jeszcze z tym zrobić. Przecież to dwa urządzania tej samej firmy i co, nie współpracują?! Problem jest z każdym zródłem odtwarzanym z TV (youtube, soptify, serwer NAS, tuner satelitarny podłączony do TV przez HDMI). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysztof Wincencik 0 Napisano 7 Stycznia 2018 @jonatanek witam. Mam ten sam soundbar i tv samsung 5 serii. Miałem ten sam problem. Aczkolwiek na youtubie przerw w dźwięku nie było, przerwy występowały na dekoderze , konsoli i filmy z USb. Na tv bez soundbar chyba tez te przerwy były tylko słabo słyszalne. Nie wiem która z tych czynności pomogła ale zrobiłem tak. 1 reset tv. 2 podczas resetu nie udał się zainstalować smart hub, nie pobrał tych licencji. Olalem to. Okazało się ze bez Smarta problem prawie zanikł. 3 doszłem do wniosku nie mam smart po cholerę to łączyć z wifi , rozlaczylem. Problem znikł całkowicie. A wiec albo problem robi albo ten smart hub czyli soft albo połączenie z siecią , w moim przypadku z upc. Smarta teraz nie mam ale dźwięk mogę ustawiać jak obojętnie jak i działa na wszystkich źródłach dźwięku. Spróbuj tych czynności i opisz swoje spostrzeżenia , może razem to rozkminimi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jonatanek 0 Napisano 7 Stycznia 2018 Reset zrobiłem, nawet twardy przy pomocy zdalnego serwisu Samsung. Nic to nie pomogło. Ze smart nie chce rezygnowac, bo u mnie na okrągło leci youtube, spotify i inne. Spróbuje tylko dla testu odłączyć TV od internetu, nawet nie wiem jak wywalić tego SmartTV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysztof Wincencik 0 Napisano 8 Stycznia 2018 Przetestowałem sprawę. Jak odłączenia tv od netu żadnych irytujących przerw w dźwięku nie ma. Mój dostawca sieci upc. Wi fi na cały zakres. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fabrykancik 1 Napisano 10 Stycznia 2018 Dnia 7.12.2017 o 19:03, jonatanek napisał: Udało Wam się rozwiązać problem? Ja mam podobny. Zakupiłem Soundbar HW-M550 do TV Samsung 50j6240 i strasznie irytują mnie przerwy podczas odtwarzania przy ustawionym na TV formacie dzwięku DTS Neo 2:5. Przerwy występują kilka razy na minutę i jest to ułamek sekundy. Jeśli wybiorę w ustawieniach TV format PCM nie ma problemu, ale jakoś dzwięku jest zdecydowanie gorsza. To DTS Neo może tylko takie wrażenie, ale robi różnicę. Identyczne objawu są przy podłączeniu Soundbara za pomocą kabla optycznego jak i HDMI (ARC). Do Soundbara bym sie nie czepiał bo to już drugi egzemplarz (wymieniałam pierwszy właśnie z powodu tego problemu). Ale jak sie okazało na wymienionym jest to samo. Pisałem już do Samsunga, ale oni tylko piszą o wymianie kabla, alebo aktualizacji oprogramowania, co oczywiście zrobiłem. Nie mam już pomysłu co można by jeszcze z tym zrobić. Przecież to dwa urządzania tej samej firmy i co, nie współpracują?! Problem jest z każdym zródłem odtwarzanym z TV (youtube, soptify, serwer NAS, tuner satelitarny podłączony do TV przez HDMI). Jakbym czytał siebie. U mnie identyczne objawy z tym, że ja mam soundbar hw-j450 a tv to 50ju6800. Próbowałem już Waszych trików, ale bez zmian. Jestem przekonany, że jest to kwestia oprogramowania TV, a nie soundbara, gdyż te zaniki dźwięku są od pewnego czasu i pojawiły się po którejś aktualizacji TV. Soundbar ma oprogramowanie niezmieniane od początku. Na czacie Samsunga nie potrafią pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jonatanek 0 Napisano 11 Stycznia 2018 Ja miałem stare oprogramowanie TV i był ten sam problem. Później aktualizowałem oprogramowanie TV oraz Soundbara i nic to nie pomogło. Serwis Samsunga po zdalnych próbach naprawy, zaproponował żeby wezwać serwisanta do domu, ale jeszcze nie miałem czasu, żeby się w to bawić. Ale chyba nie ma wyjścia bo już nie ma czego się złapać, a przerwy są strasznie irytujące. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 11 Stycznia 2018 Mialem to samo na Samsung H6400, nic nie pomagalo. Dopiero po wymianie na serie KS7000 jest wszystko ok... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fabrykancik 1 Napisano 12 Stycznia 2018 Poszperałem trochę w sieci i okazało się, że za problem odpowiada oprogramowanie. Jest już wersja beta , która problem ten usuwa. Dla mojego TV to 1520.9 Szczegóły poniżej. https://forum.samygo.tv/viewtopic.php?p=103146#p103146 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek Sztokało 0 Napisano 16 Stycznia 2018 Cześć, mam ten sam problem, dźwięk był ok. bez przerw ok. 2 tygodnie czasu od zakupu. Teraz pojawiają się przerwy w dźwięku w zestawie Samsung UE55KU6450S z HW-MS651. Zaczęło się od YT, Netflix, a teraz już z SAT NC+. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Skonieczka 1 Napisano 20 Stycznia 2018 (edytowane) Mam też ten problem i powiem wam że to nie jest wina soundbara.mam tv Samsung z serii 6 i kino domowe Yamaha model htr-2067 I też mam zacinanie dźwięku na dts neo 2,5 .W tv serwis mi wymienił płytę główną i nic to nie pomogło ani resety serwisowe.w Yamaha wymienili mi moduł dźwiękowy też nie pomogło na kablu hd o przepustowości 2.0 i na kablu optycznym zacina dźwięk. Tylko na PCM jak przelacze w tv to ni zacina.Moim zdaniem to szajsung nie jest kompatybilny tzn ten dts neo jest spaczony. Jak film mam nagrany w zwykłym dts to jest ok n a YT jak słucham muzyki to w dolby prologic też zacina.Nie wiem co mam dalej zrobić jak dla mnie to te telewizory to złom jak bym wiedział to bym nie kupował szajsunga to na pewno ostatni model z tej marki co kupię Pozdro Edytowane 20 Stycznia 2018 przez Paweł Skonieczka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysztof Wincencik 0 Napisano 20 Stycznia 2018 Witam ponownie. Tak jak opisywałem wcześniej, u mnie przerwy w dźwięku występowały tylko gdy tv był on-line . Jak odłączyłem sieć wszystko było Ok zarówno dts jak i Pcm. Dwa dni temu wgrałem aktualizacje z grudnia 1153.1 i uwaga... wszystko jest Ok z dźwiękiem. Dts , pcm i jestem on line. Ale żeby nie było za różowo to po tej aktualizacji tak jak by interfejs działał odrobine wolniej. Jednak lepsze to niż ten zanikający dzwiek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nightcon 0 Napisano 14 Marca 2018 Witam, U mnie był podobny problem przy podłączaniu tv z soundbarem za pomocą hdmi (arc). Na pcm działało ok. Na neo 2.5 zrywał co jakiś czas dźwięk. Poszperałem troszkę po sieci i problem jest tutaj z aktualizacjami (przynajmniej u mnie w tv samsung ue60j6240). Nawet sam samsung potwierdza, że po aktualizacji problem występuje na dts neo 2.5, a na pcm nie . U mnie rozwiązaniem było znalezienie najnowszego firmware beta i załadowanie go. Docelowo wyłączyłem automatyczne aktualizacje bo więcej szkody niż pożytku z tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fabrykancik 1 Napisano 15 Marca 2018 9 godzin temu, nightcon napisał: ... Nawet sam samsung potwierdza, że po aktualizacji problem występuje na dts neo 2.5, a na pcm nie . .... U mnie rozwiązaniem było znalezienie najnowszego firmware beta i załadowanie go. ..... Podaj źródło informacji, w którym Samsung przyznaje się do tego błędu oraz link do firmware beta - ja nigdzie nie mogę znaleźć, a problem z dts neo 2.5 meczy mnie od października. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nightcon 0 Napisano 15 Marca 2018 (edytowane) Tu grzebałem: https://forum.samygo.tv/viewtopic.php?t=9425&start=170 " Broken since 1510.4 (OTA): -DTS Audio volume of all channels drops audibly and swings back to normal after a short time. This only occurs via the internal media player. -DTS and Dolby has has sound interruptions on ARC and Toslink! PCM works normal. -CEC Broken again. 1520.2 (OTA) dont fix the audio issue. There is a 1520.9 (beta) online. This fix all the problems" Potem gdzieś na niemieckim forum znalazłem linka do firmware do ue60j6240 w wersji 1520.9 https://drive.google.com/drive/folders/1c9Xe2EkTqnnlseh8QqWJgIZybvKAzuuW Sprawdzone, działa wszystko dobrze na tym firmware Edytowane 15 Marca 2018 przez nightcon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fabrykancik 1 Napisano 15 Marca 2018 4 godziny temu, nightcon napisał: ... Potem gdzieś na niemieckim forum znalazłem linka do firmware do ue60j6240 w wersji 1520.9 https://drive.google.com/drive/folders/1c9Xe2EkTqnnlseh8QqWJgIZybvKAzuuW Sprawdzone, działa wszystko dobrze na tym firmware Wow! Duże piwo dla Ciebie. Ściągnąłem, wgrałem i teraz gra i trąbi bez żadnych przerw i zacięć. 5 miesięcy na to czekałem. Dzięki. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SpencerPLN 0 Napisano 13 Lipca 2022 Hejka ma ten sam problem, tv samsung h400 i soubdbar HW-B650 - bardzo wkurzające przerwy w dźwieku. Jetsem laikiem podpowiedzcie proszę jak wgrać ten firmware o którym piszecie i który plik pobrać dzięki Panowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach