Skocz do zawartości
Kolos28

Samsung soundbar Hw-H450 przerywający dźwięk DTS Neo 2.5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie :)

Od wczoraj jestem posiadaczem tego sounbar.

Soundbar był podłączony bezprzewodowo do TV ale problem był z dobrym dźwiękiem zwłaszcza surround.

Dziś podłączyłem sounbar do TV kablem HDMI i zmieniłem w telewizorze z PCM na DTS NEO 2.5.

Dźwięk jest dużo lepszy i słychać efekt dźwięku przestrzennego ale wydaję mi się, że dźwięk czasem przerywa, zwłaszcza na YT (testowałem dźwięk 2.1 surround)

W sumie zbyt krótko testowałem takie podłączenie ale chyba coś jest nie tak...

Telewizor to Samsung 48h6700.

Dodatkowo włączyłem w sounndbar automatyczną regulację głośności bo dźwięk po dekoderze z kablówki był bardzo cichy i przytłumiony.

Jest na to jakieś rozwiązanie?

Pozdrawiam

Sławek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za post pod postem ale nie mogłem edytować (nie wiem dlaczego).

Wygląda na to, że to wina YT w Smarthub, te przeywania dźwięku są bardzo rzadkie i sporadyczne ale tylko na YT to zaobserwowałem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na głośnikach TV wyłącz dodatkowe efekty DTS True Dialog i True Surround (jakoś tak).

Rozwiąże problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wyłączone ale jak włączam tv to głośniki telewizora są automatycznie przełączane na soundbar i te opcje są nie aktywne i wyłączone, z tego co zaobserwowałem dziś to problem występuję tylko na YT ze smarthub i sporadycznie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało Wam się rozwiązać problem?

Ja mam podobny. Zakupiłem Soundbar HW-M550 do TV Samsung 50j6240 i strasznie irytują mnie przerwy podczas odtwarzania przy ustawionym na TV formacie dzwięku DTS Neo 2:5. Przerwy występują kilka razy na minutę i jest to ułamek sekundy. Jeśli wybiorę w ustawieniach TV format PCM nie ma problemu, ale jakoś dzwięku jest zdecydowanie gorsza. To DTS Neo może tylko takie wrażenie, ale robi różnicę. Identyczne objawu są przy podłączeniu Soundbara za pomocą kabla optycznego jak i HDMI (ARC). Do Soundbara bym sie nie czepiał bo to już drugi egzemplarz (wymieniałam pierwszy właśnie z powodu tego problemu). Ale jak sie okazało na wymienionym jest to samo. Pisałem już do Samsunga, ale oni tylko piszą o wymianie kabla, alebo aktualizacji oprogramowania, co oczywiście zrobiłem. Nie mam już pomysłu co można by jeszcze z tym zrobić. Przecież to dwa urządzania tej samej firmy i co, nie współpracują?! Problem jest z każdym zródłem odtwarzanym z TV (youtube, soptify, serwer NAS, tuner satelitarny podłączony do TV przez HDMI).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@jonatanek witam. Mam ten sam soundbar i tv samsung 5 serii. Miałem ten sam problem. Aczkolwiek na youtubie przerw w dźwięku nie było, przerwy występowały na dekoderze , konsoli i filmy z USb.  Na tv bez soundbar chyba tez te przerwy były tylko słabo słyszalne. Nie wiem która z tych czynności pomogła ale zrobiłem tak. 1 reset tv. 2 podczas resetu nie udał się zainstalować smart hub, nie pobrał tych licencji. Olalem to. Okazało się ze bez Smarta problem prawie zanikł. 3 doszłem do wniosku nie mam smart po cholerę to łączyć z wifi , rozlaczylem. Problem znikł całkowicie. A wiec albo problem robi albo ten smart hub czyli soft albo połączenie z siecią , w moim przypadku z upc. Smarta teraz nie mam ale dźwięk mogę ustawiać jak obojętnie jak i działa na wszystkich źródłach dźwięku. Spróbuj tych czynności i opisz swoje spostrzeżenia , może razem to rozkminimi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reset zrobiłem, nawet twardy przy pomocy zdalnego serwisu Samsung. Nic to nie pomogło. Ze smart nie chce rezygnowac, bo u mnie na okrągło leci youtube, spotify i inne.

Spróbuje tylko dla testu odłączyć TV od internetu, nawet nie wiem jak wywalić tego SmartTV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.12.2017 o 19:03, jonatanek napisał:

Udało Wam się rozwiązać problem?

Ja mam podobny. Zakupiłem Soundbar HW-M550 do TV Samsung 50j6240 i strasznie irytują mnie przerwy podczas odtwarzania przy ustawionym na TV formacie dzwięku DTS Neo 2:5. Przerwy występują kilka razy na minutę i jest to ułamek sekundy. Jeśli wybiorę w ustawieniach TV format PCM nie ma problemu, ale jakoś dzwięku jest zdecydowanie gorsza. To DTS Neo może tylko takie wrażenie, ale robi różnicę. Identyczne objawu są przy podłączeniu Soundbara za pomocą kabla optycznego jak i HDMI (ARC). Do Soundbara bym sie nie czepiał bo to już drugi egzemplarz (wymieniałam pierwszy właśnie z powodu tego problemu). Ale jak sie okazało na wymienionym jest to samo. Pisałem już do Samsunga, ale oni tylko piszą o wymianie kabla, alebo aktualizacji oprogramowania, co oczywiście zrobiłem. Nie mam już pomysłu co można by jeszcze z tym zrobić. Przecież to dwa urządzania tej samej firmy i co, nie współpracują?! Problem jest z każdym zródłem odtwarzanym z TV (youtube, soptify, serwer NAS, tuner satelitarny podłączony do TV przez HDMI).

 

Jakbym czytał siebie. U mnie identyczne objawy z tym, że ja mam soundbar hw-j450 a tv to 50ju6800. Próbowałem już Waszych trików, ale bez zmian. Jestem przekonany, że jest to kwestia oprogramowania TV, a nie soundbara, gdyż te zaniki dźwięku są od pewnego czasu i pojawiły się po którejś aktualizacji TV. Soundbar ma oprogramowanie niezmieniane od początku. Na czacie Samsunga nie potrafią pomóc. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem stare oprogramowanie TV i był ten sam problem. Później aktualizowałem oprogramowanie TV oraz Soundbara i nic to nie pomogło. Serwis Samsunga po zdalnych próbach naprawy, zaproponował żeby wezwać serwisanta do domu, ale jeszcze nie miałem czasu, żeby się w to bawić. Ale chyba nie ma wyjścia bo już nie ma czego się złapać, a przerwy są strasznie irytujące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem to samo na Samsung H6400, nic nie pomagalo. Dopiero po wymianie na serie KS7000 jest wszystko ok...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

mam ten sam problem, dźwięk był ok. bez przerw ok. 2 tygodnie czasu od zakupu. Teraz pojawiają się przerwy w dźwięku w zestawie Samsung UE55KU6450S z HW-MS651.
Zaczęło się od YT, Netflix, a teraz już z SAT NC+.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam też ten problem i powiem wam że to nie jest wina soundbara.mam tv Samsung z serii 6 i kino domowe Yamaha model htr-2067 I też mam zacinanie dźwięku na dts neo 2,5 .W tv serwis mi wymienił płytę główną i nic to nie pomogło ani resety serwisowe.w Yamaha wymienili mi moduł dźwiękowy też nie pomogło na kablu hd o przepustowości 2.0 i na kablu optycznym zacina dźwięk. Tylko na PCM jak przelacze w tv to ni zacina.Moim zdaniem to szajsung nie jest kompatybilny tzn ten dts neo jest spaczony. Jak film mam nagrany w zwykłym dts to jest ok n

a YT jak słucham muzyki to w dolby prologic też zacina.Nie wiem co mam dalej zrobić jak dla mnie to te telewizory to złom jak bym wiedział to bym nie kupował szajsunga to na pewno ostatni model z tej marki co kupię

Pozdro 

 

Edytowane przez Paweł Skonieczka
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Tak jak opisywałem wcześniej, u mnie przerwy w dźwięku występowały tylko gdy tv był on-line . Jak odłączyłem sieć wszystko było Ok zarówno dts jak i Pcm. Dwa dni temu wgrałem aktualizacje z grudnia 1153.1 i uwaga... wszystko jest Ok z dźwiękiem. Dts , pcm i jestem on line. Ale żeby nie było za różowo to po tej aktualizacji tak jak by interfejs działał odrobine wolniej. Jednak lepsze to niż ten zanikający dzwiek. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

U mnie był podobny problem przy podłączaniu tv z soundbarem za pomocą hdmi (arc).

Na pcm działało ok. Na neo 2.5 zrywał co jakiś czas dźwięk.

Poszperałem troszkę po sieci i problem jest tutaj z aktualizacjami (przynajmniej u mnie w tv samsung ue60j6240).

Nawet sam samsung potwierdza, że po aktualizacji problem występuje na dts neo 2.5, a na pcm nie :P.

U mnie rozwiązaniem było znalezienie najnowszego firmware beta i załadowanie go.

Docelowo wyłączyłem automatyczne aktualizacje bo więcej szkody niż pożytku z tego.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, nightcon napisał:

...

Nawet sam samsung potwierdza, że po aktualizacji problem występuje na dts neo 2.5, a na pcm nie :P.

....

U mnie rozwiązaniem było znalezienie najnowszego firmware beta i załadowanie go.

.....

 

 

Podaj źródło informacji, w którym Samsung przyznaje się do tego błędu oraz link do firmware beta - ja nigdzie nie mogę znaleźć, a problem z dts neo 2.5 meczy mnie od października. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu grzebałem: https://forum.samygo.tv/viewtopic.php?t=9425&start=170

" Broken since 1510.4 (OTA):
-DTS Audio volume of all channels drops audibly and swings back to normal after a short time. This only occurs via the internal media player.
-DTS and Dolby has has sound interruptions on ARC and Toslink! PCM works normal.
-CEC Broken again.

1520.2 (OTA) dont fix the audio issue.
There is a 1520.9 (beta) online. This fix all the problems"

Potem gdzieś na niemieckim forum znalazłem linka do firmware do ue60j6240 w wersji 1520.9

https://drive.google.com/drive/folders/1c9Xe2EkTqnnlseh8QqWJgIZybvKAzuuW

Sprawdzone, działa wszystko dobrze na tym firmware

Edytowane przez nightcon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, nightcon napisał:

...

Potem gdzieś na niemieckim forum znalazłem linka do firmware do ue60j6240 w wersji 1520.9

https://drive.google.com/drive/folders/1c9Xe2EkTqnnlseh8QqWJgIZybvKAzuuW

Sprawdzone, działa wszystko dobrze na tym firmware

Wow! Duże piwo dla Ciebie. Ściągnąłem, wgrałem i teraz gra i trąbi bez żadnych przerw i zacięć. 5 miesięcy na to czekałem. Dzięki. 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka ma ten sam problem, tv samsung h400 i soubdbar  HW-B650 - bardzo wkurzające przerwy w dźwieku.

Jetsem laikiem podpowiedzcie proszę jak wgrać ten firmware o którym piszecie i który plik pobrać

dzięki Panowie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...