Skocz do zawartości
mariuszelectro

Philips 65pus9809 pierwsze starcie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kupiłem, zacząłem instalować

1) co za geniusz z philips wymyślił wtyczkę do zasilania 230v pomiędzy otworami służącymi do mocowania na ścianie!

Musiałem założyć dodatkowe dystanse w formie tulejek 2cm aby wogóle użyć uchwytu ściennego.

2) Android, w sumie na początku ok ale po kilku godzinach używania TV czas reakcji na polecenia pilota wynosi 5s (słownie pięć) nie wiem co jest grane, ale to irytujące, włączenie/wyłączenie z prądu na razie pomaga. Niektóre opcje rownież przestają po prostu działać (wł/wył z prądu pomaga). Nie wiem czy to wada czy tez nieznajomość tematu, ale nie da sie aplikacji instalować na innych nośnikach (USB) iż na wew od TV co powoduje iż zainstalowanie np doropboxa i synchronizacja zdjeć powoduje zapchanie całej pamięci ( może ktoś wie jak to rozwiązać?) póki co to coś nie bardzo wiem co z tym zrobić.

3) bezprzewodowy subwofer jest bardzo słaby i na dodatek łączność bezprzewodowa na bardzo krotki zasięg (postawienie w przeciwległym końcu salonu powoduje iż nie działa)

To tyle na gorąco....

Obraz jest ok, ambilight też.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest jeszcze nie zdiagnozowana przyczyna, Nie wiadomo gdzie leży problem.

Dziś przestał działać przewodnik i niektóre funkcje TV z pilota....

Przywrócę ustawienia fabryczne i zobaczę co i jak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest już zdiagnozowane, byłem w punkcie nc+ i mi aktywowali usługę na zewn dekoderze, a na moim TV dalej nie działa także do problemów można dopisać rownież niestety ten problem: nie czyta modułu CAM z NC+

Edytowane przez mariuszelectro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest już zdiagnozowane, byłem w punkcie nc+ i mi aktywowali usługę na zewn dekoderze, a na moim TV dalej nie działa także do problemów można dopisać rownież niestety ten problem: nie czyta modułu CAM z NC+

Problemem jest raczej, ze TV go nie widzi i nie rozpoznaje. Te moduly dzialaja w kazdym TV wyposazonym w tuner SAT i zlacze CI.

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak więc po kilku dniach użytkowania mogę coś więcej napisać,

Przede wszystkim zainstalowałem TV od początku ( miałem problemy ze sparowaniem subwofera ale poszło za 6 razem)

Niestety czasem zdarza sie iż niektóre funkcje pilota po prostu nie działają ( pilot działa ale TV po prostu nie reaguje)

Miałem tak z przyciskiem home, list ( lista kanałow) epg przewodnik kanałow i inne ( wł/wył z prądu pomaga )

Czase zdarzają sytuacje iż niektóre funkcje TV znikają z menu (takie jak tv on demand, aplikacje ) nie ma ich na ekranie TV ale działają z sterowania tabletem.

Często zdycha epg ( przewodnik po programach ) albo sie kręci kółko (androidówe), albo pisze iż brak informacji, albo nie reaguje na polecenia pilotem (przywołanie przewodnika na ekran).

Nie działa moduł CAM włożony do CI+

TV czasem ospale reaguje i kolejkuje polecenia od pilota do skutkuje seria polećen na które wcześniej TV nie regował pózniej robi je po kolei, co prowadzi do frustracji użytkownika.

Natomiast jeżeli wszystko chodzi ok, to nic się nie przycina i chodzi płynnie, podoba mi sie też samo działanie pilota ze wskaźnikiem.

Mogę powiedzieć iż udało sie podłączyć przez HDMI Kino domowe Yamaha z funkcjami ARC i CEC (można sterować jednym pilotem od TV włącznie z włączaniem kina domowego, regulacja głośności, przełączanie odpowiedniego wejścia) niestety ARC nie działa całkiem poprawnie , dźwięk okresowo zanika na ułamek sekundy.

Nie wiem czyja jest to wina, yamahy, czy philipsa ale interesującym jest fakt iż Yamaha w swojej dokumentacji dopuszcza takie działanie i jeżeli wystąpi problem przerywanego dźwięku, zaleca przesyłanie sygnału audio kablem optycznym. (Zamówiłem i zobaczymy co będzie )

Czasem zdarza sie iż TV nie wykrywa podłączonego systemu audio i przełącza się na głośniki TV , natomiast włącza poprawnie kino domowe, czyli idea sterowania jednym pilotem w sumie działa. W przypadku niewykrycia systemu audio pojawia sie komunikat o tym fakcie i pilotem od TV trzeba ponownie przełączyć na kino domowe.

Podłączylem też dysk HDD po usb, TV zapytał czy go sformatować, przetestował prędkość, pojemność etc, stwierdził iż na nim można nagrywać programy TV oraz wstrzymywać programy TV (można cofać oglądany program) oraz co najważniejsze zaptał czy chce używać tego dysku do instalacji aplikacji z GooglePlay. Czyli prawdopodobnie będzie można na tym dysku instalować aplikacje z zewnątrz ( nie znalazłem nigdzie opcji aby przenieść aplikacje na inny nośnik) ciekawie czy ten dysk nazwa się sdcard0 w systemie plików ?

W tej chwili ten TV odbieram jak platformę z dużym potencjałem ale z bardzo niedopracowanymi funkcjami. Mam nadzieje iż Philips poprawi soft i będzie OK, bo na te chwilę za bardzo irytują mnie pewne zachowania....

Edytowane przez mariuszelectro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do listy problemów można dopisać:

Przerywany dźwięk po Hdmi, oraz torem optycznym. Objawy: co kilkanaście/kilkadziesiąt sekund, na ok jedną sekundę zanika dźwięk w torze Hdmi (ARC) i Toslink

Przy czym po Hdmi znacznie cześciej, co klika sekund

Najbardziej słychać to na wiadomościach bo "wcina" całe słowa.

Im dłużej działa TV od momentu włączenia tym cześsiej pojawiają sie te zaniki. Mam nieodparte wrażenie iż jeżeli włączę TV i nieużywam pilota (kanały, głośność) to działa prawidłowo (wniosek włącz i pozostaw TV na tym kanale, nie używaj pilota, nic nie rób, tylko oglądaj, to dźwięk będzie ok)

Nastepny problem to EPG

Podczas przegladania treści programu można kursomi nawigować po treści innych programach, z innych kanałów , fajne prawda ?(mówiąc treść mam na myśli informacje wyświetlane z EPG na obrazie dotyczące opisu programu ). No wiec można to sobie nawigować, ale treść opisu nie zawsze zgadza sie z nazwa kanału którego dotyczy opis, mało tego:

chcąc przejść do oglądania danego programu, który wyświetla sie w opisie, wystarczy nacisnąć ok (w teori) ale robiąc to, okazuje się iż TV przełącza na inny kanał nawet na taki którego nie ma liście! To jest bardzo częste zachowanie TV i mogę ścieżkę odtworzyć jak to sie robi.

(Odpowiedz philipsa: TV działa prawidłowo, nie używać listy kanłow ulubionych) czyli można sobie zrobić swoją własna listę kanałow ale nie da sie jej używać, fajne prawda?

Zdarza sie często iż jest problem z właczeniem TV ( dzęki Ci philipsie że wprowadziłeś własne podświetlene logo dzięki któremu mogę sie zorientować czy TV sie może włączy czy tez nie) objawy po naciśnięciu power na pilocie

1) TV nic nie robi jest wyłaczony ekran (black screen) brak reakcji na pilota podświetlene logo jest ciemne (choć słychać reakcje na pilota iz coś włączyłem) dodatkowo po Hdmi włączanie kino domowe pomaga (pomaga wyłączenie TV z sieci 230)

2) ekran sie swieci pojawia sie logo philips na ekranie włącza sie sprzęt po Hdmi ..... I koniec nic sie nie da zrobić ( jedynie power off z siecie pomaga)

3) nic sie nie dzieje ale zapala sie podświetlane (logo philipsa, wtedy wiem iz można poczekać) po kilkunastu sekundach mamy obraz i TV działa

Dodam iż normalnie TV włącza sie po kilku sekundach

(Odpowiedz philipsa należy ponownie zainstalować iz USB najnowsze oprogramowanie ) mimo ze mam najnowsze z netu który sam TV sobie zainstalował

Cóż poszedłem ta droga, ściągnąłem to oprogramowanie, robię wg instrukcji, ale TV (smart TV ) jest mądrzejszy i wyświetla komunikat iz oprogramowanie na usb jest w tej samej wersji lub starsz i nie można go zaktualizować.

Następny problem: Ambilight sztandarowy produkt odrożniający ten TV od innych

Cóż, i jemu zdarzają sie problemy natury takiej iż nie działa (pozostaje ciemny) pomimo prób ręcznego wyłączania z pilota pozostaje nadal nieaktywny. Nie powmag nawet włączanie wyłączanie TV z pilota, rozwiązaniem jest wtyczka od kontaktu, wyciągnąć i włączyć z powrotem wtedy znów możemy sie cieszyć ambilight.

Także mając ten TV trzeba mieć dobry dostęp do wtyczki z prądem..... Albo zrobić sobie pilota na zasilanie

Wszystko to mam udokumentowane robiąc zdjęcia ekranu i wysylajac je do philipsa

Ale rozmowa z nimi (wsparciem) to szkoda czasu, odpowiadają wyłącznie telefonicznie jak sie do nich zadzwoni, maja Cię za idiotę i twierdzą iż tak ma być !

I TV jest sprawny

Czyli wsparcie działa tak samo jak telewizor , jedno warte drugiego.

Problem CAM cóż zapłaciłem za TV z tunerem satelitarnym , i dwoma gniazdami i CI+ (och jaki full wypas)

Ale nie nie działa CAM wiec chac odlądać płatnej TV z satelity muszę sobie jeszcze dokupić tuner ?

(Odpowiedz z Philips : TV jest sprawny i to modułcamjest zepsuty, powinienesie skontaktować z producentem modułu CAM irozwiazac problem !!!!! , Dobrze słyszycie Nie philips ale ja osobiście ) oczywiście moduł jest sprawny bo w innym sprzęcie działa. Na to Pan z philips moduł jest uszkodzony i tyle szkoda gadać

Chętnie bym odwołał to co pisze ale to po prostu prawda. Mam nadzieje philips weźmie sie do roboty i poprawi to co jest spartaczone

Na razie rozpatruje drogę postępowania jak to zwrócić (niestety mam to juz 3 tygodnie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po twoim wpisie ochłodził się mój zapał do zakupu tego TV :-(

Sam TV miał tylko służyć do gier i BR, ale jak przerywa dźwięk na trasie TV i AV to dziękuje...

Do tego problemy z ax900 panasonica i [beeep]a zbita...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po twoim wpisie ochłodził się mój zapał do zakupu tego TV :-(

Sam TV miał tylko służyć do gier i BR, ale jak przerywa dźwięk na trasie TV i AV to dziękuje...

Do tego problemy z ax900 panasonica i [beeep] zbita...

Przeciez to jest jakas parodia żeby topowe modele jak pus 9809 czy ax 800,ax 900 kosztujące kupe kasy były zwykłymi bublami,podobnie traktowanie klientów przez serwis philipsa,trzeba o tym pisać,naglasniac to dziadostwo gdzie tylko się da.Jak im siadzie sprzedaż bubli,to może się naucza,ze POLSKA to tez Europejski kraj i goowna nie damy sobie wciskać.W takich przypadkach to tylko rzecznik konsumenta i całkowity zwrot pieniędzy=towar nie zgodny z umowa.Winy na bolączki wieku dziecięcego tez nie ma co zganiać,bo poważny producent sam zaprosi do serwisu klientów i usunie usterki,philips to jest po prostu dziadostwo,i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnych rzeczy nie da się znaleźć nawet w ciągu 2-3 dni spędzony z TV. Dopiero uwagi użytkowników, którzy mają TV przez 2-3 tyg mogą rzucić więcej światła na jakość i działanie TV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stwierdzam jednak że nawet na głośnikach TV występują przerwy w dźwięku tyle że są ledwo wyczuwalne, okresowość pozostaje a zaniki sa dużo krótsze, nie wcina stałych słów tylko głoski (tak jakby lekka czkawka)

Dopiero teraz to zauważyłem,.... przełączyłem na dźwięk TV bo nie dało sie słuchać na zewn amplitunerze. Coś sie ewidentnie przytyka, muszę sprawdzić czy to aby nie problem nagrywania na dysk.....

Co za porażka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Telewizor został zabrany do naprawy w połowie stycznia i juz wrócił z naprawy. Moje spostrzeżenia.

Serwis profesjonalnie sie zachował, dzwonili nawet i telefonicznie uzgadniali szczegółowy dopytywali co i jak.

Przy demontażu TV pomogli go zdemontować jak i później zamontować na ścianie, bardzo uprzejma obsługa bezpośrednia i elstyczność - polecam (www.mik.radom.pl)

Co serwis naprawił:

1) działa moduł CAM (zagięte piny w gnieździe CI) oraz zrobili jakiś reset ustawień ktory jest niedostępny dla użytkownika.

2) przez kilka dni użytkowania nie mialem potrzeby wyrywania kabla z kontaktu, co nie znaczy iż jest wszystko ok, dalej czasem zdarza sie brak reakcji na pilota (list, info), czasem znika coś z menu ( albo pisze iz jest np lista kanłow jest pusta ) ale generalnie jest lepiej niż było (może sie przyzwyczaiłem), po jakimś dłuższym czasie TV zaczął regować na guziki z pilota.

3) EPG dalej nie działa tak jak trzeba (sa dwie usterki)

4) najważniejsze: niestety dźwięk dalej przerywa przy połączeniu przez Hdmi i optyk. (Przez pierwszych kilka godzin było ok, naprawdę, myślałem iz naprawili, ale niestety.....)

Dziś rano myślałem iz TV się powiesił, bo został włączony (przez żonę ) i na ekranie logo philips. Moja żona powiedziała iz nie da sie go wyłączyć ani nic zrobić. Schodzę na dół patrzę i faktycznie nic sie nie da zrobić, myśle nakręcę film z tym stanem i wyślę do philipsa, wracam na gore po telefon aby nagrać, ale TV sie ożywił i zaczął działać

Czyli czasem może jednak warto poczekać po włączeniu kilka minut ?. Normalnie włącza się w sekundy.

Genralnie jest jakby trochę lepiej (nie musiałem do tej pory go resetować )

Dalej będę walczył o dźwięk bo to jest najbardziej irytujące przy normalnym użytkowaniu, resztę da sie przeżyć.

Jeżeli ktoś ma jakieś pytania to postaram sie odpowiedzieć w miarę możliwości lub coś sprawdzić

Posiadm konfiguracje TV+Yamaha rx-v677 podłączone to prze Hdmi (ARC) +CEC +optyk oraz kilka aplikacji na androida IOS głownie narzędzia sieciowe typu ftp, samba, etc + odtwrzacz sieciowy novatron NTR72 + router z gargoyle z extroot

Edytowane przez mariuszelectro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa dni temu philips wypuścił aktualizacje softu, wypisz wymaluj dokładnie w nocie opisane to co ja opisałem powyżej

Z listy można skreślić

1) EPG działa poprawnie

2) dźwięk nie przerywa ( No zdaża sie czasem ale baaaardzo rzadko 3razy jedynie zarejestrowałem na kilkanaście godzin, więc akceptowalne)

Reszta sie testuje

Dziś po, włączeniu był dźwięk a obrazu brak..... Trzeba było uruchomić ponownie TV.

Czasem znika lista kanałów (ale wiem co zrobić aby sie pojawiała bez wł/wył)

Jest znacznie lepiej niż poprzednio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bubel Philips pus9809 już do kupienia na allegro od 10500K do 11500K.

Szybko potaniał,ale co tu się dziwic skoro zamiast fanu jest stres, a na "deser" polski serwis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po dwóch tygodniach testowania mój optymizm jednak sie zmnijeszył

1) EPG działa lepiej niż poprzednio ale w informacjach (przycisk info) pojawiają sie stare informacje np z poprzedniego dnia, trzeba każdy kanał .ogladać" aby info był aktualne,

A przecież ideą tego jest aby zobaczyć co leci bez oglądania

2) bardzo często TV sie uruchamia z logo philips lub czarnym ekranem i trwa to 5 minut, czasem trzeba ponownie uruchomić TV, co ciekawe zdarza sie iz jest dźwięk i można kanały przełączać z pilota, ale obrazu brak

3) niestabilnie działa funkcja CEC w 70% przypadkach pomimo uruchomienia sprzętu audio przez CEC TV daje dźwięk prze sprzęt audio i równocześnie na głośniki TV. Trzeba z poziomu menu ponownie wybrać zestaw audio(easylink)

3) notorycznie zdarza sie iz "tab" z listą kanałow jest pusty, a inne "tab" maja gigantyczny (kilkuminutowy lag) co dodatkowo blokuje TV ,ttrzeba poczekać

4) trzy razy musiałem wyrywać wtyczkę ze ściany, bo po włączeniu TV z black screen obraz sie pojawił po kilku minutach, ale fatalnej jakości (pomarańczowe przebarwienia)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na stronie philips polska pokazał sie nowy soft to naszych telewizorów,ciekawe co przyniesie nowego.

Aż sie boje instalować żeby coś innego się nie spiep...o.

Pozd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na stronie philips polska pokazał sie nowy soft to naszych telewizorów,ciekawe co przyniesie nowego.

Aż sie boje instalować żeby coś innego się nie spiep...o.

Pozd.

Witam,

Trochę tych poprawek jest . Takie ryzyko zawsze istnieje . <_< Poniżej link , w którym podano m.in. co zawiera najnowsza wersja oprogramowania , datę publikacji oraz numer tej wersji

http://www.supportforum.philips.com/en/showthread.php?19951-Technical-feedback-FW-v0-9-225-0-for-79x09-8xx9-9xx9-series-2014

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się już pozbyłem tego tv

Odsal go Pan na gwarancji czy sprzedal go Pan a jaki byl u Pana obraz zwyklych kanalow nie hd gdyz ja nie jestem zadowolony moze nie umiem poustawiac opcji obrazu

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...