Skocz do zawartości
  • 0
sagan

Ariva 102 E + samsung EU55H6400

Pytanie

Na początek informuje że jestem zupełnie zielony w temacie HD

Zakupiłem telewizor samsung UE55H6400 do telewizora mam podpięty dekoder Fergusos Ariva 102E

http://www.ceneo.pl/13619731#tab=spec

Teraz się zastanawiam czy w/w tuner może spowodować pogorszenie jakości obrazu ?

W chwili obecnej rozdzielczość w tunerze mam nastawianą na 1080i

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Rozumiem, że korzystasz z sygnału satelitarnego. A więc poszukaj jakiś niemieckich kanałów, które "prawdopodobnie" nadają w 1080p i naciśnij guzik na pilocie od tv "Info". Jak będzie info, że masz 1080p to nic nie zmieniaj już w dekoderze, jak takiej rozdzielczości nie uzyskasz to w dekoderze ustaw opcje "Auto" a nie 1080i.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0

Rozumiem, że korzystasz z sygnału satelitarnego. A więc poszukaj jakiś niemieckich kanałów, które "prawdopodobnie" nadają w 1080p i naciśnij guzik na pilocie od tv "Info". Jak będzie info, że masz 1080p to nic nie zmieniaj już w dekoderze, jak takiej rozdzielczości nie uzyskasz to w dekoderze ustaw opcje "Auto" a nie 1080i.

Kolego żaden kanał satelitarny (naziemny zresztą też) nie nadaje w 1080p, nadawcy w Polsce nadają 1080i a w Niemczech 1080i bądź też 720p, muszę przyznać że w wielu wypadkach to 720p wygląda zdecydowanie lepiej niż nasze 1080i, po pierwsze dlatego że nadają z wyższym bitrate a po drugie że to jednak 50 pełnych obrazów a nie jak w przypadku 1080i 50 pół-obrazów.

W Arivie więcej niż 1080i ustawić się nie da, ja bym ustawił na auto i pozwolił tunerowi natywnie wysyłać do TV to co dostaje z satelity.

Pytaniem pozostaje co to znaczy pogorszenie jakości obrazu, pogorszenie w stosunku do czego?

Pozdrawiam.

Edytowane przez Jasiek_31

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0

Dziękuję za odpowiedzi.