Skocz do zawartości
Flipek_PL

Jaka antene i konwerter??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem jak w tytule nie wiem jaka antene i konwerter wybrac. Przeczytalem caly post dotyczacy wyboru anteny i konwertera, ale jest tam zbyt duzo fachowych okreslen,a ja jestem zupelnie zielony jesli chodzi o platformy cyfrowe - to moja pierwsza. Nie chce zeby ktos pomyslal ze jestem leniem i nie chcialo mi sie poszukac odpowiedzi bo to nie prawda tylko po prostu sie nie znam :) .
Mieszkam na parterze w bloku, nie wiem czy to cos pomoze, ale jesli chodzi o slonce to rano swieci mi prosto w okna. Balkon nie jest wystajacy tylko wbudowany w blok. Chcialem zapytac czy to nie utrudni instalacji, antene chcialbym zamontowac na balkonie, blok jest ocieplony i podobno spoldzielnia nie zgadza sie na jakies wiercenie w ocieplonych scianach, ale to by sie pewnie dalo jakos zalatwic. Wiekszy problem bylby taki, ze jakbym umiescil antene na zewnatrz balkonu to zaraz by mi ja "dobrzi" ludzie stamtad zdjeli, wiec pozostaje albo montaz na balkonie za kratkami gdzie bylaby bezpieczna o ile taki montaz jest mozliwy i nie zaklocalby sygnalu, albo wyzej gdzie nikt by jej nie sciagnal, co wedlug was byloby lepszem rozwiazaniem. Przyznam ze zamontowanie na balkonie byloby dla mnie najlepsze, ale czy takie cos jest w ogole mozliwe i jak z sygnalem?

Chce zakupic enke razem z recorderem i chcialbym odbierac kanaly z satelity HotBird i z Astry, co bede do tego potrzebowal? Jesli chodzi o antene wiem ze musi miec conajmiej 80cm srednicy. W przyszlosci chcialby rowniez tak zrobic abym mogl ogladac na dwoch telewizorach rozne kanaly. Bylbym wdzieczny za podanie nazw konkretnych modeli jesli chodzi o: konwerter, antene, kabel doprowadzajacy i ile bede musial w sumie tego zakupic - jak najlepszej jakosci, cena nie gra tutaj zbyt duzej roli, uwazam ze najwazniejsza jest jakosc.