noolan 0 Napisano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Od paru dni jestem posiadaczem TV LED LG 42LN5400. Problem jest taki, że po skalibrowaniu obrazu zaczął mi się pojawiać ekran startowy z wyborem języka, kraju, trybu i wyszukiwanie kanałów DVB-T. Telewizor nie zapamiętał ani nie zapamiętuje żadnych ustawień. Za każdym razem wyświetla się ekran startowy i wszystko trzeba od nowa ustawiać. Proszę o pomoc. Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez noolan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek876 19 Napisano 12 Sierpnia 2014 Może spróbuj wykonać powrót do ustawień fabrycznych, sprawdź czy telewizor jest ustawiony na tryb dom... No cóż możesz też przede wszystkim pokusić się o wgranie najnowszego softu jeżeli to nie pomoże to pewnie wadliwy jest telewizor i wtedy dzwoń na infolinię lg i też do samego kalibratora bo jak rozumiem to się stało po kalibracji. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noolan 0 Napisano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) Przywracałem już ustawienia fabryczne wiele razy i ustawiałem tryb dom. Bez skutku. Zawsze to samo. Nie korzystałem z kalibratora, tylko z ustawień, które znalazłem w sieci http://forums.cnet.com/7726-19410_102-5577219.html delikatnie je modyfikując pod siebie. Wprowadziłem je i wyłączyłem telewizor. Po paru godzinach włączyłem, by sobie obejrzeć jakiś program i powitał mnie ekran startowy. Nie zapisały się moje ustawienia obrazu i nic się już nie zapisuje, zawsze przy włączeniu pojawia się ten ekran i wszystko trzeba ustawiać od nowa. Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez noolan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek876 19 Napisano 12 Sierpnia 2014 W takim razie jest awaria techniczna w samym telewizorze... Proszę zadzwoń na numer 801 54 54 54 (infolinia lg) przedstaw wszystko co się dzieje... później pewnie będziesz musiał oddać tv na gwarancję. I sprawdź jeszcze czy jest wgrany najnowszy soft do telewizora. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej Koper 1 175 Napisano 12 Sierpnia 2014 Opisany problem nie powinien mieć nic wspólnego z grzebaniem w ustawieniach. Dzwoń na serwis. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noolan 0 Napisano 13 Sierpnia 2014 Dziękuję za odpowiedzi. Wygląda na to, że nie ma innego wyjścia niż zadzwonić na serwis. Tak właśnie zrobię. Najpierw jednak chciałbym sprawdzić, czy jest wgrany najnowszy soft, ale przeszukałem wszystkie zakładki w menu i nigdzie nie mogłem znaleźć nic związanego z oprogramowaniem http://www.youtube.com/watch?v=JHgo2G5VUew#t=7m32s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek876 19 Napisano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) settings -> wsparcie (ostatnia ikonka na dole w postaci "?") -> inform. o produkcie|usłudze /albo/ aktual. oprog. - tak powinno być w tych modelach które znam i tutaj w ln5400 rzeczywiście tego nie ma :/ no cóż dzwoń i się wszystkiego dopytaj, wytłumacz na spokojnie i wszystko się rozwiąże. spróbuj i tak wgrać przez usb nową wersję; -> chodzi tutaj o Software_File(Version_04.16.00).zip Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez maciek876 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noolan 0 Napisano 13 Sierpnia 2014 Dziękuję, bardzo dziękuję. Wgram nową wersję softu, a jak to nic nie da, dzwonię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach