Skocz do zawartości
noolan

LG 42LN5400 - problem z ekranem startowym

Rekomendowane odpowiedzi

Od paru dni jestem posiadaczem TV LED LG 42LN5400. Problem jest taki, że po skalibrowaniu obrazu zaczął mi się pojawiać ekran startowy z wyborem języka, kraju, trybu i wyszukiwanie kanałów DVB-T. Telewizor nie zapamiętał ani nie zapamiętuje żadnych ustawień. Za każdym razem wyświetla się ekran startowy i wszystko trzeba od nowa ustawiać. Proszę o pomoc.

Edytowane przez noolan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może spróbuj wykonać powrót do ustawień fabrycznych, sprawdź czy telewizor jest ustawiony na tryb dom... No cóż możesz też przede wszystkim pokusić się o wgranie najnowszego softu jeżeli to nie pomoże to pewnie wadliwy jest telewizor i wtedy dzwoń na infolinię lg i też do samego kalibratora bo jak rozumiem to się stało po kalibracji.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przywracałem już ustawienia fabryczne wiele razy i ustawiałem tryb dom. Bez skutku. Zawsze to samo. Nie korzystałem z kalibratora, tylko z ustawień, które znalazłem w sieci http://forums.cnet.com/7726-19410_102-5577219.html delikatnie je modyfikując pod siebie. Wprowadziłem je i wyłączyłem telewizor. Po paru godzinach włączyłem, by sobie obejrzeć jakiś program i powitał mnie ekran startowy. Nie zapisały się moje ustawienia obrazu i nic się już nie zapisuje, zawsze przy włączeniu pojawia się ten ekran i wszystko trzeba ustawiać od nowa.

Edytowane przez noolan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie jest awaria techniczna w samym telewizorze... Proszę zadzwoń na numer 801 54 54 54 (infolinia lg) przedstaw wszystko co się dzieje... później pewnie będziesz musiał oddać tv na gwarancję. I sprawdź jeszcze czy jest wgrany najnowszy soft do telewizora.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opisany problem nie powinien mieć nic wspólnego z grzebaniem w ustawieniach. Dzwoń na serwis.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi. Wygląda na to, że nie ma innego wyjścia niż zadzwonić na serwis. Tak właśnie zrobię. Najpierw jednak chciałbym sprawdzić, czy jest wgrany najnowszy soft, ale przeszukałem wszystkie zakładki w menu i nigdzie nie mogłem znaleźć nic związanego z oprogramowaniem http://www.youtube.com/watch?v=JHgo2G5VUew#t=7m32s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

settings -> wsparcie (ostatnia ikonka na dole w postaci "?") -> inform. o produkcie|usłudze /albo/ aktual. oprog. - tak powinno być w tych modelach które znam i tutaj w ln5400 rzeczywiście tego nie ma :/ no cóż dzwoń i się wszystkiego dopytaj, wytłumacz na spokojnie i wszystko się rozwiąże.

spróbuj i tak wgrać przez usb nową wersję; -> chodzi tutaj o Software_File(Version_04.16.00).zip

Edytowane przez maciek876
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję, bardzo dziękuję. Wgram nową wersję softu, a jak to nic nie da, dzwonię ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...