Skocz do zawartości
MMP

Problem z połączeniem LAN/WLAN

Rekomendowane odpowiedzi

Mam następujący problem. Korzystam z neostrady, sieć jest rozsyłana po domku bezprzewodowo za pomocą AirLive WT-2000ARM. (3 lapki, stacjonarka, tv, ps3)

Do tej pory wszystkie urządzenia podłączone były bezprzewodowo i wszystko należycie śmigało.

Kupłlem ostatnio NASa ZYXEL NSA 310; podłączyłem go kabelkiem do switcha TP-LINK TL-SG1008D.

Do switcha podłączyłem też stacjonarnego kompa i Panasonica DMP-BDT330.

I teraz robi się problem: łącząc switcha kabelkiem z routerem AirLive WT-2000ARM automatycznie siada mi cały WLAN; internet mam w stacjonarce i zyxelu (leci po kabli do switcha i dalej do urządzeń), urządzenia, które dotychczas były podłączone bezprzewodowo nie mogą uzyskać połączenia z internetem.

W czym tkwi problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam następujący problem. Korzystam z neostrady, sieć jest rozsyłana po domku bezprzewodowo za pomocą AirLive WT-2000ARM. (3 lapki, stacjonarka, tv, ps3)

Do tej pory wszystkie urządzenia podłączone były bezprzewodowo i wszystko należycie śmigało.

Kupłlem ostatnio NASa ZYXEL NSA 310; podłączyłem go kabelkiem do switcha TP-LINK TL-SG1008D.

Do switcha podłączyłem też stacjonarnego kompa i Panasonica DMP-BDT330.

I teraz robi się problem: łącząc switcha kabelkiem z routerem AirLive WT-2000ARM automatycznie siada mi cały WLAN; internet mam w stacjonarce i zyxelu (leci po kabli do switcha i dalej do urządzeń), urządzenia, które dotychczas były podłączone bezprzewodowo nie mogą uzyskać połączenia z internetem.

W czym tkwi problem?

Sprawdź czy któreś z urządzeń podłączonych do Switcha (najpewniej NAS) nie ma takiego samego adresu sieciowego jaki ma adres WiFi w routerze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pobawiłem się w podłączanie/włączanie urządzeń do switcha i wychodzi, że żadne z urządzeń nie powoduje tego konfliktu. Problem jest (chyba) w routerze, ponieważ gdy istnieje połączenie kablowe na linii router --- switch (brak innych urządzeń podpiętych przewodowo do switcha), w urządzeniach bezprzewodowych ucina internet. Znajdują sieć bezprzewodową, ale nie dostają dostępu do internetu. W sumie i tak jestem w punkcie wyjścia - jedyne co udało mi się zyskać, to zawężenie źródła problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...