Skocz do zawartości
loli_pl

HiMedia Q5 II - warto to kupić?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i pozdrawiam.

Jestem zainteresowany tym sprzętem, tylko czy ktoś miał z tym do czynienia.

Zależy mi na 3d, weeb.tv, Android.

Jak narazie miałem tylko do czynienia z nBox przerobionym na Linux (nebula0), nie mam żadnego doświadczenia z innymi playerami.

W niedługim czasie zamierzam kupić TV 3D i jakiś player 3D do niego. Wybór padł na HiMedia Q5 II, tylko czy warto. Chciałbym zakupić sprzecik do około 600zł, chyba że polecacie coś lepszego w takiej kwocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie, z tego co wiem, to Android wewętrznie pracuje maksymalnie w 720p. Jeżeli wyświetla materiał 1080p z pliku 1080p to wewnętrznie przeszło to przez 720p. Na wielu odtwarzaczach kontrolowanych przez Android to widać, obraz w 1080p nie jest tak dobry jak dla urzadzeń które nie wykonują przeskalowań.

A tu jeszcze temat 3D... obawiam się że efekt nie będzie zadowalający dla kogoś, kto ma średnie/wyższe wymagania.

Edytowane przez HumanMedia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez jestem na etapie kupna Playera i ten model jest prawie idealny zbiera dobre recenzje odtwarza wszystko ,android nie zamula do tego podłączenie sata. Jest jednak jeden minus mianowicie xbmc można zainstalować ale nie jest tak funkcjonalne jak na innych playerach wina procesora. Warto rozważyć minix x7 ma duże wsparcie programowe . Jeśli nie będziesz instalować xbmc to q5 będzie najlepszym wyborem.

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Edytowane przez mateo009

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mateo009

" xbmc można zainstalować ale nie jest tak funkcjonalne jak na innych playerach wina procesora "

Możesz dokładniej to wyjaśnić. Ten minix x7 ciekawy ale zależy mi na sata, a tu brak :(.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi