Skocz do zawartości
HondaAccord

Jaki zestaw amplituner+blueray do Jamo S606 HCS 3 + SUB 210?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem nowy i zielony w temacie ale mam nadzieję żę na tym forum znajdę odpowiedzi na moje pytania>

Wczoraj dostałem w prezencie ww zestaw głośników. Nigdy nie miałem takiego sprzętu więc nie wiem co do niego dokupić. Chodzi mi o amplituner i blue ray. Najlepiej zestaw od jednego producenta. Dzisiaj byłem w sklepie u mnie w mieście (mieszkam poza Polską) i oglądałem następujące zestawy:

Zacznę od najdroższego ale czy najlepszego?

Amplituner+blue ray.

1. Marantz NR1504

Marantz UD-5007

2.Denon AVR-X1000

Denon DBT-1713

3. Yamaha RX475

Yamaha BD-S673 3D

4. Sony STR-DN840

Sony BDP-S790

5. Pioneer VSX-528K

Pioneer BDP-450

A może jakieś indywidualne propozycje?

Np. Harman Kardo AVR70 + jakiś blueray

lub Onkyo TX-SR313 + jakiś bluray

Co radzilibyście zakupić? Użycie to ok. 70% telewizja,filmy.30% muzyka(różna od punka po chillout).

Kolejne pytanie: Czy polecacie dokupić wtyki bananowe czy nie?Jeżeli tak to jakie?Chodzi mi o niezbyt drogie a solidne,dobre.

Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.

Pzdr Seba

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Na twoim miejscu wybierałbym pomiędzy Yamahą, Onkyo i Harmanem Kardonem.

Jeżeli chodzi o sprzęt Marantz i Denon ? Ten sprzęt z wyglądu się od siebie różni, ale nie daj się na to nabrać, bo w środku mają te same części. Inaczej rzecz ujmując to tak, Denon to Marantz, a Marantz to Denon. I ten sprzęt jest robiony przez jedną firmę Nippon Colombia.